Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä ketään jolta itseltä tai puolisolta "katkaistu piuhat"?

Vierailija
24.01.2019 |

Miten vaikutti seksielämään?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä luulet, kymmenien tuhansien lukijoiden joukossa?

Vierailija
2/19 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parani, ei raskauden pelkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Vaikutti positiivisesti kun ei tarvinnut olla huolissaan ehkäisystä eikä käyttää hormonivalmisteita.

Vierailija
4/19 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään että vaikuttaa negatiivisesti. Se on kuitenkin niin lopullista. Kortsutkin vie jo niin paljon intoa.. En tiedä onko se tunnottomuus vai oikeasti se, ettei mitään voi tapahtua..

Mistä tiedän vaikka haluaisin alitajuisesti vielä lapsia ja kun se on tehty, niin seksistä menee kaikki into..

Vierailija
5/19 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te pystytte olemaan täysin varmoja ettette halua enää lapsia? Mitä jos se osoittautuukin kauheaksi virheeksi joka tuhoaa seksielämän ja parisuhteen?

Vierailija
6/19 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te pystytte olemaan täysin varmoja ettette halua enää lapsia? Mitä jos se osoittautuukin kauheaksi virheeksi joka tuhoaa seksielämän ja parisuhteen?

Kyllä minä olin nelikymppisenä kahden lapsen äitinä ihan satavarma, että lapsia en enää tee. Meillä meni vieläpä niin, että operaatio tehtiin miehelleni. En ymmärrä, miksi se parisuhteemme tuhoaisi? Olen ennemminkin sitä mieltä, että yli nelikymppisenä saatu iltatähti olisi ennemminkin ollut parisuhteelle liikaa.

Vierailija
7/19 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska lapsia on jo useampi ja molemmat olivat sitä mieltä että tämä riittää.

Sen jälkeen seksielämä on ollut vieläkin parempaa, koska ei tarvitse uhrata minkäänlaista ajatusta ehkäisylle.

Vierailija
8/19 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni laittoi piuhat poikki vuosi sitten. Meillä on ehdottomasti lapsiluku täynnä, tietenkin. Päätöstä edelsi monta vuotta epäonnista ehkäisyn löytämistä, parin vuoden kortsujen käyttö ja pystyyn kuollut seksielämä. Itse noiden ehkäisykokeilujen aikana vuosin verta nonstoppina muutaman vuoden ja onnistuin saamaan sen takia pari tulehdustakin. Ehkäisi toki tehokkaasti. Kortsut taas pitkässä suhteessa vie kaiken hauskuuden.

Kannattiko? Ehdottomasti! Seksielämä kukoistaa ihan kuin juuri oltaisiin tavattu (17v yhdessä), mulla on terve hormoni/kierukkavapaa kroppa ja halut tallella. Ja syy miksi se oli mies joka operoitiin, on omat sektioni ja komplikaatioiden vähyys vs.naisten steriin.

Toipuminen sujui miehellä hyvin, toki leikkauspäivänä oli kipeä ja taisi viikon verran syödä särkylääkettä. Kuulemma vihloi siemensyöksyssä pari viikkoa, sitten ei mitään. Jonkinlaista paineentunnetta oli joka helpottui saadessaan kassit tyhjäksi. Ja normaali toiminta jo leikkausta seuraavana päivänä, ei tosin yhdyntää uskallettu vielä kokeilla kun pallit oli kipeät. Arvet ei erotu eikä ole tosiaan vaikuttanut mitenkään toimivuuteen, muuten kuin että saa todellakin useammin kuin ennen.

Vierailija
9/19 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kävi nelikymppisenä sterilisaatiossa, lapset olivat silloin jo teini-ikäisiä. Oma isänsä oli pappaisä ja mies jäi alaikäisenä puoliorvoksi. Siinä oli miehen mielestä riittävät perusteet sterilisaatiolle. Seksielämä on pelkästään parantunut toimenpiteen seurauksena.

Vierailija
10/19 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni laittoi piuhat poikki vuosi sitten. Meillä on ehdottomasti lapsiluku täynnä, tietenkin. Päätöstä edelsi monta vuotta epäonnista ehkäisyn löytämistä, parin vuoden kortsujen käyttö ja pystyyn kuollut seksielämä. Itse noiden ehkäisykokeilujen aikana vuosin verta nonstoppina muutaman vuoden ja onnistuin saamaan sen takia pari tulehdustakin. Ehkäisi toki tehokkaasti. Kortsut taas pitkässä suhteessa vie kaiken hauskuuden.

Kannattiko? Ehdottomasti! Seksielämä kukoistaa ihan kuin juuri oltaisiin tavattu (17v yhdessä), mulla on terve hormoni/kierukkavapaa kroppa ja halut tallella. Ja syy miksi se oli mies joka operoitiin, on omat sektioni ja komplikaatioiden vähyys vs.naisten steriin.

Toipuminen sujui miehellä hyvin, toki leikkauspäivänä oli kipeä ja taisi viikon verran syödä särkylääkettä. Kuulemma vihloi siemensyöksyssä pari viikkoa, sitten ei mitään. Jonkinlaista paineentunnetta oli joka helpottui saadessaan kassit tyhjäksi. Ja normaali toiminta jo leikkausta seuraavana päivänä, ei tosin yhdyntää uskallettu vielä kokeilla kun pallit oli kipeät. Arvet ei erotu eikä ole tosiaan vaikuttanut mitenkään toimivuuteen, muuten kuin että saa todellakin useammin kuin ennen.

Juu, kiitos tästä.

Ollaan nyt häsätty kortsujen kanssa n vuosi ja koitettiin pessaaria. Into hävinnyt täysin.

Lapsia viisi ja ikää vasta 35 molemmilla.

Ei vaan olla 100% varmoja, eikä oikein tiedä mitä tehdä.

Hormoneja tms en rupea syömään tai käyttämään.

Pelkään juuri, että jos ei ollakaan ihan varmoja, niin se osoittautuu hirveäksi virheeksi.

Vierailija
11/19 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla. Ikää 42 ja eka lapsenlapsikin syntymässä. En t o d e l l a k a a n halua enää lapsia. Aiheesta puhuttiin kauan, mutta koska mies ei saanut aikaiseksi, niin minä pistin prosessin liikkeelle. Seksielämään ei vaikuttanut, minulla oli kuparikierukka  tätä ennen. Mutta muuten helpottui, menkat ei ole enää niin runsaat ja ohi parissa päivässä.

Itse operaatiosta saikkua 3 päivää ja särkylääkettä söin ehkä 4 päivää, 2 ekana täydet annokset ja lopulta vaan yötä vasten. Tikit kiristi ärsyttävästi viikon, mutta katosivat sitten itsestään, oli biohajoavaa materiaalia. Farkkuja en laittanut jalkaan 2 viikkoon, mutta muitakin vaatteita on olemassa. 

Vierailija
12/19 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä (n) kävin heti kolmekymppisenä, ainokaisen ollessa 8. Kyllä sen vaan tietää, jos lapsiluku on täynnä, oli se sitten 0, 1 tai useampia.

Vierailija
13/19 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vaan on, että jos ei ole täysin varma siitä, ettei lapsia enää halua, ei niitä piuhojakaan kannata poikki laittaa. Unohda koko juttu tältä erää.

Vierailija
14/19 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä on molemmilta. Kumpikin oli toimenpiteen tahoillaan tehnyt ennen kuin tapasimme.

Lapsia ei kummallakaan ole, eikä kumpikaan ole päätöstään katunut. Seksielämä on mahtavaa.

Vierailija
15/19 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se vaan on, että jos ei ole täysin varma siitä, ettei lapsia enää halua, ei niitä piuhojakaan kannata poikki laittaa. Unohda koko juttu tältä erää.

Niinpä...

Vierailija
16/19 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos ei ole varma, ei tietenkään sitä pidä tehdä. Minä olin jo paljon ennen kolmeakymppiä varma, että haluan jäädä lapsettomaksi. Steri tehtiin heti kun täytin 30. Nyt olen 51-vuotias, enkä ole katunut kertaakaan, päinvastoin. 

Vierailija
17/19 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan elämässäni halunnut lapsia. Kumppanini ei myöskään halua lapsia, joten kyllä se olisi lasten haluaminen, joka parisuhteen tuhoaisi.

Vierailija
18/19 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies teetätti vasektomian heti kun täytti 30v. Seksielämä parani _todella paljon_ koska raskaudenpelko oli suuri ja hormonit veivät kaikki haluni. Olemme lapsettomia. Nyt kun täytän kuusi vuotta miestäni nuorempana 30, niin olen harkinnut josko laitattaisin varmuudeksi vielä omatkin putket poikki.

Vierailija
19/19 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kokeili kaikki mahdolliset ehkäisyt ongelmia vaan. Itsellä kondomi tuotti ongelmia. Vasektomiaan terkkarien lähetteellä. Sen jälkeen mahtavaa seksiä.