Popsockets puhelinpidike - Onko järkevä?
Hei.
Onko teillä kokemuksia aidosta Popsockets puhelinpidikkeet? Onko mukava käytössä ja onko kestänyt hyvin?
Kommentit (9)
Hennamaarit90 kirjoitti:
Hei.
Onko teillä kokemuksia aidosta Popsockets puhelinpidikkeet? Onko mukava käytössä ja onko kestänyt hyvin?
Kuuluuko yrityksenne somestrategiaan availla tällaisia muka kuluttajan tekemiä ketjuja palstoille?
hyviä ne on ite käyttäny nyt vuoden semmosta ja pysyy yhä hyvin kiinni
Voi hyvää päivää! Tämähän se vaikuttaa tuikitärkeältä vempaimelta. Saa varmasti nauraa. Mikään ei ole niin kekseliäs kuin kauppamies. "Ostakaa, ostakaa, ostakaa paska". P-P Petelius jossain tv-sketsissä.
Enpä ole muilla noita nähnyt kuin lapsilla ja teineillä. Aika turhalta vaikuttaa, mutta osta toki jos haluat. :D
Mulla on tuollainen, oon yli 30-vuotias korkeakoulutettu ja kaukana teinistä. On vaan niin näppärä, kun puhelin pysyy paremmin kädessä ja sen saa nopeasti tuettua myös tasolle vaaka-asentoon vaikkapa videoita katsellessa. On muutaman kuukauden ollut käytössä ja kestänyt moitteettomasti.
Minäkin olen varsin järkevä yli 30-vuotias, mutta pidän popsocketistani. En ole kertaakaan pudottanut puhelinta sen käyttöön ottamisen jälkeen. En ennenkään ole sitä mitenkään urakalla pudotellut, mutta käsistäni johtuen olen välillä kömpelö. Näistä oikeasti on apua, varsinkin jos puhelimesi on iso.
Eikö se vie hirvittävästi tilaa laukussa?
Mullakin on tuollainen enkä enää osaisi tai haluaisi käyttää kännykkää ilman. Olin teini 30 vuotta sitten.
Ja miten se veisi hirveästi tilaa laukussa..?
Ring socket parempi