Ainoa mies joka on nähnyt alapääni
Kommentit (46)
pihistelijöillä usein haiseva ja ruma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset sitten näytä sitä, kerranhan täällä eletään. Vanhana mummona turha katua, ja sillon sitä kukaan ei edes halua nähdä.
En halua näytellä. Siksi ärsyttää että piti lääkärille näyttää.
No hui kauheeta, mikset sitten ollut näyttämättä tai pyytänyt naislääkäriä jos niin paljon häiritsee pllun näyttö
En tajunnut sanoa kun se yhtäkkiä käski näyttämään.. vaivaa itseänikin etten sanonut.
No nyt se näki sen, ja varmaan näynyt myös monta muuta. Tuskin mikää maata järisyttävä kokemus.
En tajuu mikä siinä häiritsee, naiset saa nähdä uimahallissa toisia naisia, koska niitä ei kiinnosta, ja sit miehet joita kiinnostas ei saa nähdä, koska ei saa kiinnostaa ja ei haluta antaa toiselle sukupuolelle sitä nautintoa
Siksi koska naisilla on samanlainen.
Eikä sekään ole ihan sama, uimahalleihin en menekään.Ei random miehille kuulu minun pilluni.
koska on "samanlainen" niin ei kiinnosta, paitsi joitain joo. No lääkärille kuuluu, tai ole sitten tutkimatta tai lääkäriin menemättä. ihan ku se sitä mielellään varmaan katso, taidat vaan hävetä sitä.
😂 nyt ottaa jo päähän kun et saa nähdä? Voi luoja.
Turhaan siellä ilkut, minä en sitä halua nähdä ja tuskin lääkärikään, muuta kuin ammatillisessa mielessä.
Miksi sitten kirjottelet siihen sävyyn?
Lueppa aiemmat viestisi, sinä tässä ilkuit jos kuka. Sopii lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
pihistelijöillä usein haiseva ja ruma
Teille kuitenkin olisi pitänyt näyttää?
Logiikka; haukutaan niitä ketkä näyttää ja haukutaan myös niitä ketkä ei kellekään halua näyttää.
Voi voi.
Koitin laskea montako naista on nähnyt pyhän mailani. Meni liian vaikeaksi kun en osaa niin isoja lukuja.
Sitten vähensin ne jotka on vain katsoneet. Sekään ei auttanut. Soitin mirkulle kun hän yleensä tietää tämmöiset asiat. Vastaus oli että kaikkihan sen on nähnyt ja löi luurin korvaan. Mikähän sitäkin riivaa?
Mitäh, onko sinulla sinulla p¡llu!
Ennenkuulumatonta.
Turhaan siellä ilkut, minä en sitä halua nähdä ja tuskin lääkärikään, muuta kuin ammatillisessa mielessä.