Ajeletko karvat alapäästä?
Kommentit (33)
Riippuu, miten huvittaa sillä hetkellä pitää. Joskus epiloin/vahaan kaikki pois, joskus vain kivekset ja hieman siistin ylätasankoa. Joskus ei huvita sitten millään ja viidakko saa kasvaa. Kieltämättä karvattomuus on vapauttavaa ja itsensä hiplailu pääsee uusiin sfääreihin.
M23
Kaikki pois, naturellina rehottaa liikaa ja siistiminen on vaivalloisempaa, kun kaiken poistaminen.
Vastaan kaikki.
Joskus siistin, joskus vedän kaiken pois, joskus ei vaan kiinnosta :)
Ilmoitan asiattomaksi koska näitä on kysellään jatkuvasti joka viikko sama aloitus
Vähän siistin. Kaikkea en ilkeä ajaa pois, koska mulla ulkonevat häpyhuulet, joita häpeän (esim kuntosalin suihkutila). Eivät niin erotu kun on karvoja suojana. Eron jälkeen en kyl oo kehdannut kenenkään miehen kanssa nakkena olla just tosta alapään rumuudesta johtuen, joten karvani eivät haittaa ketään toista osapuolta.
What, mulla on alapääpunk! Kalju sivualueet ja pystypunk keskellä!ihan luonnostaan syntyny5 ilman karvojen ajelua. Muuta ajelua on ollut...jokåskus.tosin viime ajelusta aikaa. V. 16 viimekx. Tosin robotilla on ajeltu...
Vastasin että vähän siistin, mutta oikeasti hyvin vähän. Olen kerran ajellut kaikki pois enkä tuntenut itseäni yhtään hyvännäköiseksi silloin. Ja 32v nainen olen.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu, miten huvittaa sillä hetkellä pitää. Joskus epiloin/vahaan kaikki pois, joskus vain kivekset ja hieman siistin ylätasankoa. Joskus ei huvita sitten millään ja viidakko saa kasvaa. Kieltämättä karvattomuus on vapauttavaa ja itsensä hiplailu pääsee uusiin sfääreihin.
M23
Sitten jos kumppanini erikseen toivoo, niin toki toteutan toiveen.
Peniksen kokonaan karvattomaksi ja kivekset siistin. Pyllynreikä myös karvattomaksi!
Vierailija kirjoitti:
Kaikki pois linjalla menty nyt reilu 15 vuotta. M41
Menisi totaalisesti halut, jos miehen pöksyistä löytyisi ajellut paikat. Varmaan eka reaktio olisi nauraminen ja sitten puettaisiin vaatteet takaisin.
Itse siistin ehkä pari kertaa vuodessa, mutta muuten naturellina ja tätä odotan kumppaniltakin. Pahin turn off on varmaankin miehet, jotka ajelevat sääret, rintakarvat, käsivarret ym.
N44
Sehivaan kaikki pois ehkä noin kerran kuussa.