Onko täällä julkkisten lapsia?
Miltä se tuntuu kun vanhempi on tunnettu henkilö?
Kommentit (7)
Kai ne julkkiksetkin on ihan samanlaisia vanhempia kuin tavikset
Joo mun faija on v*ttu Hemuli ja mutsi Muumi Mamma, olen mamman syrjähypyn tulosta, Muumi Pappa ei kauheesti tykännyt.
olen kovin ylpeä isästäni - mutta en milloinkaan kehuskele asialla, miksi edes pitäisi? ovathan julkkiksetkin lopulta samoja kuolevaisia kun me muutkin :)
En ole julkkiksen lapsi, mutta isäni on tietyissä piireissä erittäin tunnettu. Kauheaa. Itsekin oli suurennuslasin alla.
Vierailija kirjoitti:
En ole julkkiksen lapsi, mutta isäni on tietyissä piireissä erittäin tunnettu. Kauheaa. Itsekin oli suurennuslasin alla.
Jos et ole julkkiksen lapsi niin miksi vastasit? Kyllä minunkin isä on hyvin tunnettu tietyissä piireissä (kyläjuppojen korkeakoulussa).
Isäni tekee musiikkia ja on sen takia tunnettu. Ei se ole kauheasti vaikuttanut elämääni, joskus joku saattaa tulla pyytämään yhteiskuvaa kun olemme julkisilla paikolla, yleensä siis toimin kuvaajana :D. Ja lapsena koulussa joku saattoi kysyä että oletko sukua tälle henkilölle, sukunimen takia. Loppupeleissä uskon että isäni on ihan tavallinen iskä joka sattuu vaan tekemään työtä jossa ollaan julkisuudessa.
Ihan hirveetä, julkkikset on niin itsekeskeistä porukkaa