Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsen yli siitä häpeästä, mitä taas töissä joutui tekemään?

Vierailija
23.01.2019 |

Jouduin soittamaan ihan turhia puheluita, mutta kun esimies määrää niin on tehtävä sen mukaan... Kävi sääliksi niitä soittajia kun puhelimessa piti ehdottaa asioita, joista voi jo arvata ettei vastapuoli suostu. Jos saisin päättää omasta työnkuvastani vapaammin niin en todellakaan olisi suostunut. Miten tästä häpeästä nyt pääsee irti? En osaa ajatella että se oli "vain" työ-minä joka soitti ne puhelut, kun vastapuolelle piti jättää illuusio että idea oli minun.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista se on :DDD älä jaksa välittää. Kyllä kaikki tajuaa että oot joltain sen idean saanut, ne ei tiedä kuka olet. Jos ei tajua nii ainakin itse tajuat. Eihän tuolla oo mitään väliä loppupeleissä.

Musta on ihan hauskaakin jos esimies antaa jonkun toisen tehtävän, jos siitä sais jotain palautetta niin menisi sitten esimiehelleni.

Vierailija
2/3 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy esimieheltäsi olisiko hän valmis itse tuollaisiin ehdotuksiin mitä sä jouduit ehdottelemaan ja onko se hyvää imagoa ja mainosta koko yritykselle?

Millaisia ne ehdotukset muuten oli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy esimieheltäsi olisiko hän valmis itse tuollaisiin ehdotuksiin mitä sä jouduit ehdottelemaan ja onko se hyvää imagoa ja mainosta koko yritykselle?

Millaisia ne ehdotukset muuten oli?

En voi kertoa tarkemmin tunnistettavuuden takia, mutta harvinaisen hölmöjä juttuja. Kai se pomo kuitenkin kokee ne toimiviksi, en tiedä sitten miksi nakitti minulle. Oli kauheaa aistia puhelimessa se jännite, kun vastapuoli kohteliaasti kieltäytyy mutta kuuluu vaivaantuneisuus :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän