Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hakeeko miehet netissä samantasoista seuraa?

Vierailija
23.01.2019 |

Vai itseään parempaa tai huonompaa?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavaan suhteeseen: samantasoista

Panokaveriksi: kaikki kelpaa

Vierailija
2/61 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on että tasosta viis. Jos ulkomuoto ei sytytä niin se ei sytytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos muhun ottaa yhteyttä muutamat kutosen miehet ja varatut niin olen max kutonen. Nyyhkis. Luulin olevani edes seiska. Ap

Vierailija
4/61 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiin miehelle kelpaa itseä alempitasoinen nainen ja parisuhteeseen enemmän omaa tasoa oleva.

Naiselle taas kelpaa seksiin vain itseään ylempitasoinen mies ja parisuhteeseen samantasoinen.

Seksiin kelpaaminen on siis miehelle tavallaan kovempi ja hienompi juttu kuin parisuhteeseen kelpaaminen, kun vain siitä tietää olevansa jotenkin komea, seksikäs ja haluttava. 

Vierailija
5/61 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on tunnetusti liioiteltu käsitys omasta "tasostaan" eli etsivät itseään parempaa. Kun ei tärppää niin haukkuvat naiset nirsoiksi rahan perässä juokseviksi ja jännämiehistä kiinnostuviksi kanoiksi.

Ihan tutkitusti miehillä on ihan realistinen tuntemus omasta tasostaan ja yrittävãt kaikkea hieman omaa tasoa paremmasta rutkasti huomompaan.

Naisilla taas on ihan vääristynyt käsitys miesten tasoista. Ne antavat niin harvoille miehille antavat kympin arvosanan että sen voi pyöristää nollaan mieheen sadasta. Ysin arvosanankin antavat n. 2 prosentille.

"Hyvin" menee jos edes saa kutosen arvosanan naisilta mutta tuskin sillä naamalla edes paria mätchiä saa tinderistä.

Vierailija
6/61 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille se menee niin. Miehet taas tyhjentävät pussinsa rumempaankin naiseen. Nolona sitten luikertelevat paikalta häpeäen sitä mitã tuli tehtyä samalla toivoen etteivät kaverit saisi selville.

Vierailija
7/61 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim ma oon kaunis nainen,ja mua lahestyy betissa kaikenlaiset,myos rutkasti alempitasoset.sit jotku mua alempitasiset on myisbtehny selvaks et nr ettii enemman missmaista,ku mita esim ma,mika on ihan naurettavaa ja kertoo siit et miehet ettii sellasta mita ne ei voi saada..:DD

Vierailija
8/61 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netissä miehet yrittää kaikkia ja ottavat sitten parhaimman tarjouksen.

Sääntönä se menee sitten niin että joutuvat tyytymään rutkasti alle oman tason. Eivät edes koskaan pääse treffeille oman tasostensa kanssa.

Jos saat vaan yhteydenottoja kutosen miehiltä niin olet max nelosen nainen. Yleensä kuitenkin nuo mitä naiset pitävät kutosen miehinä ovat oikeasti kasin miehiä. Naisilla kun on niin vääristynyt käsitys miehistä..

Auts. Tuo teki kyllä häijyä että olen alimmalla mahdollisella tasolla. No tiedänpähän realiteetit.. ap

Vierailija
9/61 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun kontaktia ottaneet miehet on kyllä olleet niin laidasta laitaan, että sen perusteella väittäisin, että käytännössä kaikki ottaa yhteyttä kaikkiin. Ainakin siltä vaikuttaa. On aikamoisia mörököllejä, ja sitten ihan nappityyppejä, ja sitten niitä, jotka koen realistisesti ns. omantasoisekseni. 

Mulla on yksi netistä alkanut suhde takana, ja silloin opin, että miehen sitkeys kertoo sen, onko se oikeasti kiinnostunut vai ei. Ilman miehen sitkeyttä suurin osa jutteluista tyrehtyy nopeasti, koska niitä juttukavereita on tyrkyllä niin paljon. Oli se taso mikä tahansa. 

Vierailija
10/61 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteeseen noin omantasoistaan tai parempaa. Myös "alempi" voi kelvata hyvinkin, jos se alentava ominaisuus ei ole se miehelle merkittävä. esim kaunis, mutta ylipainoinen nainen; osalle on automaattisesti pohjasakkaa, toiselle ihan hyvä ja viehättävä vaihtoehto.

Vierailija
11/61 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä hyvät markkinat saada itseään parempaa seuraa koska enemmän akateemisia naisia. 

Vierailija
12/61 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muhun kontaktia ottaneet miehet on kyllä olleet niin laidasta laitaan, että sen perusteella väittäisin, että käytännössä kaikki ottaa yhteyttä kaikkiin. Ainakin siltä vaikuttaa. On aikamoisia mörököllejä, ja sitten ihan nappityyppejä, ja sitten niitä, jotka koen realistisesti ns. omantasoisekseni. 

Mulla on yksi netistä alkanut suhde takana, ja silloin opin, että miehen sitkeys kertoo sen, onko se oikeasti kiinnostunut vai ei. Ilman miehen sitkeyttä suurin osa jutteluista tyrehtyy nopeasti, koska niitä juttukavereita on tyrkyllä niin paljon. Oli se taso mikä tahansa. 

Ilmankos, mulla jää aina mustapekka :(

En vain kykene uhraamaan aikaani pitkään, jos alkaa tulla tunne, ettei nainen oikein keskity kommunikoimaan ja ei koskaan aloita itse viestittelyä, vain reagoi viesteihin.

Vierailija
13/61 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä hyvät markkinat saada itseään parempaa seuraa koska enemmän akateemisia naisia. 

Mikäli akateemisuuden pitää määritelmänä paremmuudesta ja unohtaa, sen että akateemikoissa se ryhmä joka ei edes halua parisuhdetta on suurempi, sekä ettei monille akateemikoille kelpaa ainakaan korkeakouluttamattomat. (tämä havainto ainakin nettideittiprofiilien perusteella)

Vierailija
14/61 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää arvioida toisten ulkonäköä.

Mutta ikäluokassa 30-40 on harvinaisen huono miestarjonta pääkaupunkiseudulla. Profiilit tyhjiä jne.

Itse koitan mätsätä kaikenlaisten miesten kanssa, koska koskaan ei tiedä millainen mies sieltä treffeille tulee. Asiallinen kuva ja profiiliteksti riittää. Mätsistä sopimaan kävelytreffit, joten ei mene kenenkään aikaa hukkaan puhelinta näppäillessä... Kemioiden kohtaamisen näkee vasta tavatessa.

Mieluummin valovoimainen persoona kuin tuppisuu adonis...

15/61 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille se menee niin. Miehet taas tyhjentävät pussinsa rumempaankin naiseen. Nolona sitten luikertelevat paikalta häpeäen sitä mitã tuli tehtyä samalla toivoen etteivät kaverit saisi selville.

Hetkonen! Puhukaa vaan omasta puolestanne 😳

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
16/61 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on tunnetusti liioiteltu käsitys omasta "tasostaan" eli etsivät itseään parempaa. Kun ei tärppää niin haukkuvat naiset nirsoiksi rahan perässä juokseviksi ja jännämiehistä kiinnostuviksi kanoiksi.

Ihan tutkitusti miehillä on ihan realistinen tuntemus omasta tasostaan ja yrittävãt kaikkea hieman omaa tasoa paremmasta rutkasti huomompaan.

Naisilla taas on ihan vääristynyt käsitys miesten tasoista. Ne antavat niin harvoille miehille antavat kympin arvosanan että sen voi pyöristää nollaan mieheen sadasta. Ysin arvosanankin antavat n. 2 prosentille.

"Hyvin" menee jos edes saa kutosen arvosanan naisilta mutta tuskin sillä naamalla edes paria mätchiä saa tinderistä.

Jos ulkonäöstä puhutaan, niin en todellakaan anna kuin kouralliselle miehiä kympin tai ysin arvosanan, mutta parisuhteessa muutkin asiat merkkaa, joten vitosen ulkonäkökin on mun mielestä silloin oikein hyvä.

Vierailija
17/61 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtä hyvin tuo naisiin pätee.

Keski-ikää lähestyvät ylipainoiset hiirulaiset haluaisivat nuoremman, komean ja lihaksikkaan miehen. Oman ikäiset ja tasoiset naiset haukutaan ihan lyttyyn.

Vierailija
18/61 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en hae netissä seuraa ollenkaan. Ja tosielämässä naiset eivät näytä olevan kiinnostuneita, joten yksin mennään.

Vierailija
19/61 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ulkonäöstä puhutaan, niin en todellakaan anna kuin kouralliselle miehiä kympin tai ysin arvosanan, mutta parisuhteessa muutkin asiat merkkaa, joten vitosen ulkonäkökin on mun mielestä silloin oikein hyvä.

Jahas, taas sai se k ullikaruselli teoria lisää todistusaineistoa.

Vierailija
20/61 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M31 ja latino kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetkonen! Puhukaa vaan omasta puolestanne 😳

Joo, sori, ei me kaikki olla mitään latinomiehiã joihin suomalaiset naiset iskevät kiinni kuin sika limppuun vaikka olisi millainen lihava ja ruma mulkosilmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi