Vappu ja Marja live
Miksi, oi miksi tuota sontaa pitää puffata joka pirkeleen mainoskatkolla, HÄH??
Kommentit (361)
Vierailija kirjoitti:
Mistä tää Vappu Pimiä on muuten ihan ensin tullut tunnetuksi?
Onkse ollut jossain tosi-tv:ssä vai onkse ollut jonku salarakas vai mikä.
Oli telkkarin chat-juontaja silloin kun minä olin nuori. Siitä siirtyi radioon. Ja nyt on ihan joka paikassa, ei jaksa...
En kyllä ymmärrä miten Halosen, Arajärven ja Orpon tasoiset ihmiset menee tällaiseen ohjelmaan.
Pimiällä ei ole minkään tason koulutusta mihinkään, jotain yleissivistystä tarvisi haastatteluja tehdäkseen.
Puistattaa ajatuskin tästä showsta.
Kamalaa puhetta jälleen tässä ketjussa naisten kropista. Mitä hittoa te kiinnitätte huomiota Vapun kiloihin ja Marjan selkään? En tajua. Sitä paitsi jos Marja ja Vappu on halunneet keskusteluohjelman ja maikkari on nähnyt siinä potentiaalia ni tottakai se sitten tehtiin. Olihan Heikelälläkin oma keskusteluohjelma, Armanilla ja Roope Salmisella. Miksei siis Vapulla ja Marjalla?
Jos katsojia ei riitä niin ei tätä tule toista kautta. Jos katsojia riittää niin toinen kausi voi tulla.
Mua kyllä ärsyttää tuo jetron korostama konehuone.
Minusta oli hyvä show, asialliset ja iloiset juontajat, enkä kuullut mitään kälätystä tai mitän sellaista. Ainoa vika oli äänityksessä, eli kun yleisö taputti ja juontajat puhuivat samaan aikaan, niin oli aikamoinen sekamelska. Joutuivat lähes huutamaan, että saisivat puheensa kuulumaan taputusten seasta. Eli juontajien puhe etusijalle ja taputukset taustalle, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaatuiko Vappu lopussa?
Mä ajattelin, et nyt se sai jonkun sairauskohtauksen sen joraamisensa takia kun jotenkin se Marjakin heti kumartui siinä.
Ettekö oikeasti ymmärrä näkemäänne? Minusta näytti siltä kuin juontaja olisi leikillisesti yrittänyt päälläänseisontaa tai jotain vastaavaa. Oli ihan hauska juttu.
Vierailija kirjoitti:
Marja on aina tuollaisessa ihme kyyryasennossa, ihan kuin lentoon lähdössä. Pää eteenpäin kenossa ja hartiat takana. Taitaa jännittää.
Sanonut itsekin omaavansa kieron rangan.
Vierailija kirjoitti:
Nuo saamelaiset oli todellakin ikäänkuin aseteltu koristeeksi sinne taka-alalle.
Sohvalle ei ollut mitään asiaa.
Olivatkohan tulleet Inarista asti tätä ohjelmaa varten?
Ihan hauskaa rekvisiittaa olivat, vähän kuin sellaisia pieniä lapsia, joista tulee hilpeälle tuulelle. Eipä taida lappalaisilla olla suurtakaan painoarvo.
On täysin heihän oma vikansa kummallisine ja linjattomine ulostuloineen eli eipä taida moni ottaa vakavasti.
Johonkin joulunäytelmään sopisivat hyvin kun on värikkäät vetimet. Tai sitten keskusteluohjelman halvoiksi tilantäyttäjiksi. Lappilaisnaisetkin ovat aika rumia.
En katso edm naisten ohjelmaa, kumpikin ns ”jokapaikan höyliä”. Tulossa Kirsi Alm ja kolmos tv:n toimittajan (Nina?) ammattilaisten keskusteluohjelma ilman kuluneita naamoja, katson ainakin ekan jakson.
Tänään taas. Vieraana Robin Packalen, Maria Veitola, Anne Kukkohovi ja Hjallis Harkimo sekä Mikael Junger.
Vieraana Maria Veitola? Ja Hjallis? Seuraavassa jaksossa varmaan vieraana Marjan puoliso Ile ja Pimiä itse.
"Tää on meidän unelma, tää on meidän show, jutut on mitä on...". Näillä sanoilla mut viimeistään pudotettiin katsojista. Itsekkäitä, omahyväisiä naisia, katsojat sivuseikka kunhan saavat itsensä esiin.
Robin ♡
Arvasin, että se "biletys lähti lapasesta armeija-aikana" -oli vääristelty.
Robbe on sanonut medialle, ettei puhu yksityiselämästään (parisuhteestaan) ja tästä oli varmasti sovittu ennen tätäkin haastattelua. Silti naikkosten oli pakko kysyä heti kärkeen jokin suutelukysymys. Onneks Robin väisti hienosti. Eivät saaneet otsikkoa.
Vappu on taas niin valovoimainen, Marja kutistuu tuossa.
Melko tätimäiset lookit molemmilla juontajilla. En tykännyt myöskään Robinin lookista. Oonkohan mä itse ihan ulkona näisdä pukeutumisasioissa?
Eikä tämän pitänyt tulla avalta eikä sekä avalta että normimaikkarilta samaan aikaan?
Onko kaikki vieraat pukeutuneet tänään pinkkiin
Eikö näitä EVS:n tyylisiä sontaohjelmia joissa yleisö taputtaa ja huutaa hulluna vaikka vieras olisi minkälainen huijari ole tv:ssä jo ihan tarpeeksi? Miksi ei voida tehdä jotain oikeasti hyvää keskusteluohjelmaa ilman sitä huutavaa studioyleisöä?