Voisitko seurustella henkilön kanssa, joka...
Eli keksitään tänne otsikon mukaisia kysymyksiä ja muut vastaavat paukuttamalla.
👍🏼 = voisin seurustella
👎🏼 = en voisi seurustella
Aloitan:
Voisitko seurustella henkilön kanssa, joka on harrastanut seksiä yli sadan henkilön kanssa?
Kommentit (152)
Sellaisen, jolle on tehty useita plastiikkakirurgisia operaatioita. Suunnittelee lisää.
Sellaisen henkilön kanssa, joka on ulkopoliittisilta mielipiteiltään enemmän samaa mieltä Venäjän kuin Yhdysvaltojen kanssa.
Pettää puolisoaan sinun kanssasi
Henkilön kanssa, jolla on 7 kissaa. Muutatte siis yhteen ja olet yhdessä kumppanisi kanssa vastuussa näistä kissoista.
Vierailija kirjoitti:
Pettää puolisoaan sinun kanssasi
Tätä olin tulossa itsekin kysymään. Eli esim tapaat mukavan henkilöön, johon ihastut ja harrastette yhdessä seksiä. Saat tietää, että hän onkin varattu, mutta valmis jättämään kumppaninsa jos saa sinut. Aloittaisitko suhteen vai pelkäätkö, että vaihtaa sinutkin toiseen?
Perinteinen käsitys miehen ja naisen roolista
Henkilö, joka meditoi säännöllisesti ja viettää 2h päivästä transsitilassa.
Vierailija kirjoitti:
...Joka ei ole koskaan seurustellut (ja ikää 30+)?
Tietenkin, hänhän on vain odottanut minua <3
Vierailija kirjoitti:
Voisitko seurustella henkilön kanssa, joka on harrastanut seksiä siskosi kanssa?
Itsellä siis tälläinen tilanne, että olen ihastunut mieheen, jota siskoni pani muutama vuosi sitten, ja asia hieman häiritsee.
Jos ko. Henkilö on nainen, vastaan kyllä.
Sisko siis harrastanut lesboseksiä.
Äärettömän pihin ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Äärettömän pihin ihmisen kanssa.
Tämä kaipaa tarkenpaa määritelmää. Jollekkin äärettömän pihi on sellainen joka ei raaski käydä kahvilassa päivittäin ja toiselle vasta sellainen, joka kierrättää kahvinsuodattimet yms. piheyden tähden.
Papin kanssa