Mitä tämä tarkoittaa
Tapasin netissä miehen, aluksi seksisuhteen merkeissä. Kiinnitin huomiota hänen tarpeeseensa dominoida naista.liikaa kiinnosti kuristaminen ja lyöminen mm. kehoon. Sekä kaikki nöyryyttäminen. Alusta asti kiinnitin huomiota myös hänen pienikokoiseen penikseen mutta ajattelin että en anna häiritä asian. Ajanmyötä tutustuimme paremmin ja paremmin ja tehtiin kaikkee muutakin yhdessä. Hän sitten rakastui ja niin minäkin luulin tapahtuneen. Työ vei sitten hänet pitkäksi ajaksi pois ja eroon minusta.vähitellen päivittäinen yhteydenpito hiljeni ja ajanmyötä annoin asian olla kun ei vaikuttanut kiinnostavan enää. Sitten usean kuukauden jälkeen otti yhteyttä että seksin merkeissä haluaa olla taas tekemisissä.minä en enää lämmennyt.enkä ole enää tapaamassa, vaihdoin numeroni niin ei saa enää yhteyttä. Kasvoin ikäänkuin yli meidän jutusta.
Kommentit (6)
Tiedän tän ihmistyyppiin ja mistä johtuu. Kiihottabåvaa mutta voi käydä hengen päälle...
N87 kirjoitti:
Tapasin netissä miehen, aluksi seksisuhteen merkeissä. Kiinnitin huomiota hänen tarpeeseensa dominoida naista.liikaa kiinnosti kuristaminen ja lyöminen mm. kehoon. Sekä kaikki nöyryyttäminen. Alusta asti kiinnitin huomiota myös hänen pienikokoiseen penikseen mutta ajattelin että en anna häiritä asian. Ajanmyötä tutustuimme paremmin ja paremmin ja tehtiin kaikkee muutakin yhdessä. Hän sitten rakastui ja niin minäkin luulin tapahtuneen. Työ vei sitten hänet pitkäksi ajaksi pois ja eroon minusta.vähitellen päivittäinen yhteydenpito hiljeni ja ajanmyötä annoin asian olla kun ei vaikuttanut kiinnostavan enää. Sitten usean kuukauden jälkeen otti yhteyttä että seksin merkeissä haluaa olla taas tekemisissä.minä en enää lämmennyt.enkä ole enää tapaamassa, vaihdoin numeroni niin ei saa enää yhteyttä. Kasvoin ikäänkuin yli meidän jutusta.
Sitä tässä ihmettelen, että mihin mahdoit alunperin ihastuakaan miehessä? - K-i-l-t-t-i-m-i-e-h-e-n-ä
on vaikeuskai ymmärtää, kun kuvasit hänen kuristamine ja lyömine kehoon ja halu nöyryyttää...Ja silti halusit antaa aikaa hänelle ja löysit itsesi ilm. rakastuneena häneen... No ilmeisesti olet ainakin hetkellisesti päässyt järkiisi, jos tuo mies ei enää kovin sytytä a olet päässyt hänestä/ teidän jutustanne yli.
Tulin kyllä onneksi järkiini kun aikaa kului. Olin silloin masentunut ja ilmeisesti hyvin johdateltavissa mitä en onneksi enää ole. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tulin kyllä onneksi järkiini kun aikaa kului. Olin silloin masentunut ja ilmeisesti hyvin johdateltavissa mitä en onneksi enää ole. Ap
Vastasitko nyt siis itsellesi ja mitäs meiddän nyt sitten pitäisi osata enää sanoa muuta kuin, että hieno homma ja, että pidä pääsi. - Vai yleistää, että aika moni masentunut tai muu ilmeisesti muutoin helposti johdateltavissa oleva nainen (tai mies) olisi läheisyyden j arakkausen kaipuussaan huolinut myös väkivaltaisen kumppanin. Olsiko myös pitänyt aloittaa yleistäminen siitä täkystä jonka annoit kun kirjoitit: piennimunainen mies... Ikäänkuin isompi munaiset miehet eivät lainkaan voisi olla loukkaavia ja satuttavia kumppaneita tai kumppaniksi pyrkiviä.
Pienimunanen ukko jolla oli huono itseluottamus 😀