Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusityöpaikka

Vierailija
22.01.2019 |

Moi.
Alotin uudessa työssä josta minulla ei ollut mitään kokemusta aiemmin. Nyt pari päivää menny ja tuntuu että ei välttämättä olisi mun työpaikka edes. Ensinnäkin jo se että se on 3vuoro työtä joka on iso miinus.
Tuntuu vaan että on niin paljon opittavaa yms pientä tietoa mikä pitäisi tietää.
Mulla on tuola kyllä mukava esimies ja työkaverit joilta olen apuja kysyeemmonyt. Työilmapiiri siis on kyllä hyvä.
Mutta olen aina ollut semmoinen ujo/arka jollain tapaa, esim neuvojen kysymimen tuottaa välillä ongelmaa yms. Mulla on kyllä ammattitutkinto (ei liity tähän työhön) mutta siitäkään en usko että edes pärjäisin niissä hommissa. Mulla on aina muistaakseni ollu huonohko itseluottamus omaan tekemiseen,en uskalla yksi kertasesti tehdä asioita/aloittaan mitään. Yleisesti ottaen huono itseluottamus tjsp. Tiedän että mitään työtä ei opita parissä päivässä/viikossakaan.
En oikeen tiedä mitä tehdä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseluottamus ei ainakaan kasva jos heität hanskat tiskiin.

Mulla ollut monta työtä, joissa oon alkuun ollut aivan kuutamolla, mutta opittu ne jokainen on, mitä paremmin, sen parempi itseluottamus tulee.

Olen ujona ja introverttinä inhonnut yli kaiken esim. puhelimessa puhumista ja olin kuitenkin lähes 10 vuotta myyntihommissa, jossa luuri tuli tutuksi ja pallottelu erilaisten yhteistykumppaneitten kanssa. Välillä työpäivästä 80 %meni puhelimessa ja huomasin pitäväni siitä. Itsestä löytyy yllättäviä puolia kun antaa mahdollisuuden. Enkä siis tehnyt puhelinmyyntityötä. Vaan itse myynti oli mulla pienessä osassa ja valtaosa logistiikan kanssa toimimista et asiakas saa mitä on tilannut.

Tsemppiä, kyllä se siitä.

Vierailija
2/3 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae sairaseläkettä, jos et edes paria päivää kestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ny kuitenkaan tuohon viitti lähtiä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi