Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies unohti takan luukut kiinni, eikä suostu tuulettamaan savuista kämppää näillä pakkasilla

Vierailija
22.01.2019 |

Ääh. Mies unohti avata takan luukut ennen sytyttämistä ja nyt kämppä on täynnä savua kun heti panikoituvana ihmisenä ei osannut katsoa luukkuja, vaan minun piti tulla avaamaan ne kun mies juoksenteli pitkin taloa kuin päätön kana. Ei suostu tuulettamaan kun "lämpöä menee hukkaan", vaan vaiensi vain palovaroittimet ja kökkii nyt tuolla katkussa vihaisena kun "näin siinä käy kun pitää tehdä monta asiaa yhtä aikaa, kyllä se haju lähtee, ihan hyvä täällä on". Laittoi siis samalla alusvaatteita koneesta kuivumaan kun lämmitti. Minä olen kuumeessa ja hytisemässä monen peiton alla, suljetun oven takana. Enkä pyytänyt ripustamaan pyykkejä tai mitään, mutta minun vikanihan tämäkin on.

Miten vaikeaa olisi joskus myöntää, että on vain huolimaton? Miksi elämä on joskus kuin huonon av-trollin kynästä? Tämä on taas niin tyhmää, ettei kukaan edes usko todeksi...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy itse avaamassa ikkunoita ja ovea?

Vierailija
2/11 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy sinä nyt hyvä ihminen avaamassa niitä ikkunoita, pinttyy vielä seiniinkin niip pääsette pintaremonttia tekemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna lauhtuu.

Vierailija
4/11 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se savuinen SikaPelle.

Vierailija
5/11 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy itse avaamassa ikkunoita ja ovea?

Yritin, mies raivosi ja sulki ne sitä mukaa kun avasin. Kähisin nopeasta läpivedosta ja yritin avata kaikki kolme ulko-ovea, mutta se oli ilmeisesti liian radikaalia ja lämpöä tuhlaavaa. Vaikea yrittää perustella ääliölle mitään kun ääni ei kulje ja heikottaa.

-Ap

Vierailija
6/11 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa kaikki ovet ja ikkunat muutamaksi minuutiksi. Savu tuuletti ulos, mutta talon rakenteet ei ehdi jäähtymään. Savun joukossa on runsaasti häkää joka parhaassa tapauksessa tappaa tai johtaa pysyvään aivovaurio on. Minä ainakin tuulettaisin enkä maksaisi peiton alla kännykkä kädessä kuolemaa odottamassa.

Vierailija
7/11 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siihen takan eteenkö se ukkosi teki nuotion lattialle, kun luukut olivat kiinni? Tiedätkö, mitä eroa on luukulla ja savupellillä?

Vierailija
8/11 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpo mies.

Vierailija
9/11 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono. Mene nukkuun.

Vierailija
10/11 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutaisin että sun tyhmyyksien vuoksi on pakko hyväksyä lämmön karkaaminen

Vierailija
11/11 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se ääliö vetäytyi työhuoneeseensa mököttämään ja pääsin tuulettamaan. Joskus sitä tulee miettineeksi, että onko se riittävä syy erota, kun elämä tosiaankin on kuin miesviha-av-provon keksimää?

-Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi