Vaikutat aidolle ihmiselle.
Minulle sanottiin hiljattain näin. Mulle on samantekevää kuinka aito tai epäaito olen ja newsflash: Jokaikinen on epäaito välillä, kun on pakko vaan jaksaa.
Kommentit (33)
Aito ihminen koostuu soluista, mutta aito ihminen kuvittelee koostuvansa enimmäkseen ajatuksista ja tietynlaisesta omasta kuvasta.
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat aidoLTA ihmiseLTÄ!
En ymmärrä vihjettä ja mun tavoitteena ei ole olla aito, eikä epäaito, yhtään mikään muu kuin olen. Haluan keskittyä itseni ulkopuolisiin asioihin.
Ap
Vaikutat ammattiloukkaantujalta ap
Aito ihminen ja rehellinen tyyppi.... juupati joo... seuraava!
Aito ihminen tai teennäinen ihminen. Helppo jaottelu. Kiva tai ilkeä.
Aito voi olla vaikka olisi ilkeä. Aidon ihmisen seurassa tuntuu ettei tarvitse miettiä mitä hän selän takana puhuu. Aito on mukava aidosti tai ilkeä aidosti päin naamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä vihjettä ja mun tavoitteena ei ole olla aito, eikä epäaito, yhtään mikään muu kuin olen. Haluan keskittyä itseni ulkopuolisiin asioihin.
Ap
Ne asiat joita aistit ja jotka siirtyvät ymmärryksenä pääsi sisään olet sinä.
Siksi minä olen sinä ja sinä olet minä.
Rakastan sinua, siis minua.
Me rakastamme toisiamme.
Ymmärtäisin, jos se olisi mulle jotenkin ehdottoman tärkeää olla aito. Olen samaa mieltä: Seuraava! :D
En minä tykkää että tunnen olevani kuin jossain työhaastattelussa. Toisenkinlaisiakin ihmisiä olen tavannut ja kaipaisin lisää elämääni. Tavallisia ihmisiä vikoineen ja puutteineen, mutta niin ettei niitä tarvitse projisointi muihin. Se on vahvuutta!
Ap
maailME imeytyy meihin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ne asiat joita aistit ja jotka siirtyvät ymmärryksenä pääsi sisään olet sinä.
Siksi minä olen sinä ja sinä olet minä.
Rakastan sinua, siis minua.
Me rakastamme toisiamme.
Ihan noin syvällinen minäkään en ole.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Aito ihminen tai teennäinen ihminen. Helppo jaottelu. Kiva tai ilkeä.
Aito voi olla vaikka olisi ilkeä. Aidon ihmisen seurassa tuntuu ettei tarvitse miettiä mitä hän selän takana puhuu. Aito on mukava aidosti tai ilkeä aidosti päin naamaa.
Mikään ei ole mustavalkoista
Ap
Sanoin jo että tähän liittyy niin paljon muutakin pidemmältä aikaväliltä. Antaa olla. Tuntuu jo paremmalle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan muu muka tunne tuollaista negatiivista ja pahansuopaa ankeuttajaa, jonka seurassa alkaa masentaa!?
Ap
Kuka on ankeuttaja? Ihminen joka sinua kehuu, vai ihminen, joka ottaa kehun asiana, joka pitää ruotia puhki, ja haukkua sen antaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan muu muka tunne tuollaista negatiivista ja pahansuopaa ankeuttajaa, jonka seurassa alkaa masentaa!?
Ap
Kuka on ankeuttaja? Ihminen joka sinua kehuu, vai ihminen, joka ottaa kehun asiana, joka pitää ruotia puhki, ja haukkua sen antaja.
Mulla meni vähän puurot ja vellit sekaisin. On eräs toinen ihminen, joka väittää etten ole aito ja mua ei voi vähempää kiinnostaa koko aihe..
Ap
Kukaan ei ole täysin aito, siksi ap loukkaantui.