Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikutat aidolle ihmiselle.

Vierailija
22.01.2019 |

Minulle sanottiin hiljattain näin. Mulle on samantekevää kuinka aito tai epäaito olen ja newsflash: Jokaikinen on epäaito välillä, kun on pakko vaan jaksaa.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan. Millaisia kommentteja kaipaat?

Vierailija
2/33 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Millaisia kommentteja kaipaat?

En minkäänlaisia.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat loukkaantuneelta kommentista. Parempi ottaa kehuna.

Vierailija
4/33 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin jos ihmisillä ei ole mitään muuta puhuttavaa kun arvostella toisia ihmisiä, (hyvässä tai pahassa) niin eikö olisi parempi olla vaan ihan hiljaa. Eikö ole mitään smalltalk taitoja?

Ap

Vierailija
5/33 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä johonkin ulkonäkökehuihinkin pitäisi vastata. Esim. Olet laihtunut. Aha! Enpä tiennytkään..

Vierailija
6/33 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset meistä ei kaipaa toisten hyväksyntää ollakseen olemassa tai tunteakseen itseään riittävän hyväksi. On sillä tavalla terve itsetunto ja kasvatettu itsenäiseksi ihmiseksi. Liian itsenäiseksikö sitten?

Vierailija
7/33 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutenkin jos ihmisillä ei ole mitään muuta puhuttavaa kun arvostella toisia ihmisiä, (hyvässä tai pahassa) niin eikö olisi parempi olla vaan ihan hiljaa. Eikö ole mitään smalltalk taitoja?

Ap

Ihmeellisen herkkähipiäisiä ihmiset nykyään. Jos ei voi muusta kuin säästä puhua, niin mieluummin olen itse sitten hiljaa. 

Joo mutta jos ei puhuta mistään muusta kun joko läsnäolevien tai muiden vioista ja puutteista, niin on se aika ankeaa jurnutusta..

Vierailija
8/33 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ihmeellisen herkkähipiäisiä ihmiset nykyään. Jos ei voi muusta kuin säästä puhua, niin mieluummin olen itse sitten hiljaa. 

Joo mutta jos ei puhuta mistään muusta kun joko läsnäolevien tai muiden vioista ja puutteista, niin on se aika ankeaa jurnutusta..

En näe miten aloittajan esimerkki olisi tuota. Kumma jos nykyään ei uskalla kehuakaan ilman, että joku siitä vetää herneet nenään.

Vierailija
9/33 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En näe miten aloittajan esimerkki olisi tuota. Kumma jos nykyään ei uskalla kehuakaan ilman, että joku siitä vetää herneet nenään.

Olkoon sitten vaikka ohis, mutta kyllä tuollaisia ankeuttajia on. Pitävät itsejään aitoina ihmisinä. No sitä varmasti ovatkin. Liian aitoja!

Vierailija
10/33 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on uuvuttavaa, jos kaikki mitä sulle jutellaan on kommenttia sinusta itsestäsi. Eli huomio keskittyy kaikista maailman puheenaiheesta sinuun. Hyvässä tai pahassa.

Vierailija
11/33 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olkoon sitten vaikka ohis, mutta kyllä tuollaisia ankeuttajia on. Pitävät itsejään aitoina ihmisinä. No sitä varmasti ovatkin. Liian aitoja!

Jaa. https://i.imgur.com/UBGlOCZ.jpg 

Vierailija
12/33 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nimenomaan en ole special snowflake, mutta taidan ajautua aina välillä jotenkin ihmeelliseen seuraan..

Vierailija
13/33 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan muu muka tunne tuollaista negatiivista ja pahansuopaa ankeuttajaa, jonka seurassa alkaa masentaa!?

Ap

Vierailija
14/33 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko niitä naisia mille jos avaa oven niin naama valahtaa? Vahva ja itsenäinen nainen?

Vierailija
15/33 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavinta on, kun tuollaisia kommentteja kuulee pääasiassa silloin, kun on korviaan myötä täynnä tilannetta, jossa olosuhteiden pakosta joutuu kuitenkin olemaan, ja kohteliaisuussyistä koittaa vetää itsensä äärimmilleen, jotta toinen ihminen ei loukkaannu. Eli juuri silloin, kun teeskentelet eniten ja mieluummin olisit missä tahansa muualla kuin juuri siinä paikassa ja sen ihmisen seurassa, saat kehuja, miten aito ihminen olet.

Vierailija
16/33 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää avaus on niin feikki.

Vierailija
17/33 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat aidoLTA ihmiseLTÄ!

Vierailija
18/33 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan muu muka tunne tuollaista negatiivista ja pahansuopaa ankeuttajaa, jonka seurassa alkaa masentaa!?

Ap

Sinä!

Vierailija
19/33 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavinta on, kun tuollaisia kommentteja kuulee pääasiassa silloin, kun on korviaan myötä täynnä tilannetta, jossa olosuhteiden pakosta joutuu kuitenkin olemaan, ja kohteliaisuussyistä koittaa vetää itsensä äärimmilleen, jotta toinen ihminen ei loukkaannu. Eli juuri silloin, kun teeskentelet eniten ja mieluummin olisit missä tahansa muualla kuin juuri siinä paikassa ja sen ihmisen seurassa, saat kehuja, miten aito ihminen olet.

Sarkasmia. Siksi loukkaannuit

Vierailija
20/33 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin että minähän se tässä tietenkin olen se ankeuttaja. Taattua av:tä. :D

Tähän nyt liittyy niin paljon muutakin, etten jaksa selittää..

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme