Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies suuttui viikoksi kuulemma

Vierailija
22.01.2019 |

en tehnyt muuta kuin kolasin postilaatikkomme edustan joka on toisen tontilla. Nyt laittoi 100 vihaista viestiä puhelimeeni ja haukkui minut...

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihako sun piti kolata?

Vierailija
2/78 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

postilaatikon edusta, ei pihaa

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt muistat ettet koske kolaan vaan ainoastaan coca kolaan.

Vierailija
4/78 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ihan päässyt kärryille mikä oli suuttumuksen syy.

Vierailija
5/78 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se että kolasin toisen pihan edustaa jossa postilaatikkomme on. Suuttui. Haukkui minut jne...on viikon mykkäkoulua ja vihainen ja omissa oloissaan. 

ap

Vierailija
6/78 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kyllä kätevää, että mies kertoo suuttumuksensa keston.

Vierailija
7/78 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

se että kolasin toisen pihan edustaa jossa postilaatikkomme on. Suuttui. Haukkui minut jne...on viikon mykkäkoulua ja vihainen ja omissa oloissaan. 

ap

Miksi se siitä suuttui jos sun se edusta pitikin kolata?

Vierailija
8/78 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä ymmärrä vieläkään, mikä tuossa oli se mitä et olisi miehesi mielestä saanut tehdä? Jos miehesi suuttui siitä, että kolasit postilaatikon edustan, hänellä taitaa olla vaikeita psyyken ongelmia, ellei tässä nyt ole jotain mitä ap ei kerro omituisessa tarinassaan. Hänkö olisi sen halunnut kolata, vai? Lapselliselta kuulostaa joka tapauksessa

Vierailija
9/78 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitkö työn, jonka miehesi olisi halunnut tehdä itse?

Vierailija
10/78 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä päivän oudoin alotus.

Vierailija
11/78 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan suuttui siitä kun meni toisen tonttia "turhaan" kolailemaan. :D Kivalta mieheltä kuulostaa, eipä siinä. En jättäisi ikinä. 

Vierailija
12/78 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikä tästä tekee oudon? Posti oli jättänyt kolauskehoituksen. Mies suuttui kun noudatin. naapuri ei noudattanut.  Nyt minä kärsin..

ap

Vierailija
13/78 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mikä tästä tekee oudon? Posti oli jättänyt kolauskehoituksen. Mies suuttui kun noudatin. naapuri ei noudattanut.  Nyt minä kärsin..

ap

Miksi?? Miksi mies suuttui sulle? Kuluiko kola liikaa kun lykit naapurinkin lumet vai mistä kenkä puristaa?

Vierailija
14/78 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olisiko sinun pitänyt jättää tuo naapurin tehtäväksi? Miksi se miestäsi liikuttaa? Tämä on niin outo aloitus että alan jo tulla uteliaaksi mistä oikein on kyse :)

Vierailija
15/78 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sulla on kyllä hyvin asiat parisuhteessa, jos tuollaisen takia miehes laittaa sut kärsimään...

Vierailija
16/78 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitt.u sentään, ootko ap jotenkin vaj.aaäly.inen? Tässä sun aloituksessa ei ole mitään järkeä, ja sä vastaat kysymyksiin tasan samalla lauseella millä aloititkin. Lue oma aloituksesi uudestaan muutamaan kertaan, niin ehkä tajuat, ettei kukaan muu ymmärrä mistä hel.vetin ihmeen syystä miehesi on nyt mahtanut suuttua.

Vierailija
17/78 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Miksi?? Miksi mies suuttui sulle? Kuluiko kola liikaa kun lykit naapurinkin lumet vai mistä kenkä puristaa?

sori, näppäimistö rikki, en pysty pitkiä sepustuksia kirjoittamaan. Naapurin olisi pitänyt kuulemma kolata lumet omalta tontiltaan postilaatikkomme kohdalta. meillä yhteispostilaatikot. Laittoi hirveitä viestejä minulle, mies siis.

ap

Vierailija
18/78 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mietin, että pitäisikö nyt jollekin suuttua, kun naapuri usein kolaa postilaatikkojen kohdan, vaikka laatikot ovat minun tonttini reunalla.

Vierailija
19/78 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle voit todeta, että kun leppyy viikon kuluttua, sua ei enää kiinnosta koko mies.

Minunkin miesystäväni on tehnyt tuota, että ilmoittaa olevansa suuttunut kolme pv tms. En suostu siihen enää vaan saa olla sitten vaikka loppuelämänsä vihainen. Aiheet tosin olivat fiksummat.

Vierailija
20/78 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on kyllä kätevää, että mies kertoo suuttumuksensa keston.

Niinpä! Nyt voit ap keskittyä viikon vaa itsees :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä