Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies suuttui viikoksi kuulemma

Vierailija
22.01.2019 |

en tehnyt muuta kuin kolasin postilaatikkomme edustan joka on toisen tontilla. Nyt laittoi 100 vihaista viestiä puhelimeeni ja haukkui minut...

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä päivän oudoin alotus.

mikä tästä tekee oudon? Posti oli jättänyt kolauskehoituksen. Mies suuttui kun noudatin. naapuri ei noudattanut.  Nyt minä kärsin..

ap

Jaa, että mikä tästä tekee oudon? Tehän ootte ihan pähkähulluja molemmat. Mä luulin äskön olevani hullu, kun löin vahingossa hiilihangolla päähäni. Taidankin olla suhtkoht normaali.

Vierailija
22/78 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on ap aivan pimee mies.Kuuluu tyyppiin,joka saa raivarin ,kun ns ” nuppineula putoo lattialle”.

Siis totaalisesti itseensä tyytymätön ihminen ,joka sättii kaikesta muita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt loppui se coka kolaaminen, et jumangkauta läträä ja sotke sillä muittenkin pihoja.

Vierailija
24/78 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä mietin, että pitäisikö nyt jollekin suuttua, kun naapuri usein kolaa postilaatikkojen kohdan, vaikka laatikot ovat minun tonttini reunalla.

Ilmeisesti, maailma ap:tä lukuunottamatta on ollut autuaan tietämätön siitä miten törkeä loukkaus on kolata jonkun muun postilaatikon edusta. Onneksi olemme nyt valistuneita.

Vierailija
25/78 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on ap aivan pimee mies.Kuuluu tyyppiin,joka saa raivarin ,kun ns ” nuppineula putoo lattialle”.

Siis totaalisesti itseensä tyytymätön ihminen ,joka sättii kaikesta muita.

just tuollainen on.

ap

Vierailija
26/78 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukolla on siis jotain naapuriakin vastaan, jos ei kerran olisi tuollaista palvelusta saanut tehdä...

Vierailija
27/78 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mun tontilla on mun ja viiden naapurin postilaatikot, ja kolaan niiden edustan itse kun ovat mun ulosajotien vieressä eli kolaan sen vierestä kumminkin, paitsi joskus yksi naapuri ehtii ensin. Nyt meni vaikeaksi kun en tiedä kenen meistä pitäisi suuttua kenelle ja mistä?

Mä tosin juttelen mun postinjakajan kanssa aina kun törmätään, ja mielelläni pidän hänen työntekonsa mahdollisimman helppona ihan ilman kehoituksiakin, samoin roskakuskien pääsyn roskikselle. Hyvää liikuntaahan kolaus on.

Vierailija
28/78 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt mies haluaa tappaa naapurin koirat...apua, mitä teen? 

ap

Vierailija
29/78 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittoi tuollaisen uhkaus viestin minulle..

ap

Vierailija
30/78 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, mun tontilla on mun ja viiden naapurin postilaatikot, ja kolaan niiden edustan itse kun ovat mun ulosajotien vieressä eli kolaan sen vierestä kumminkin, paitsi joskus yksi naapuri ehtii ensin. Nyt meni vaikeaksi kun en tiedä kenen meistä pitäisi suuttua kenelle ja mistä?

Mä tosin juttelen mun postinjakajan kanssa aina kun törmätään, ja mielelläni pidän hänen työntekonsa mahdollisimman helppona ihan ilman kehoituksiakin, samoin roskakuskien pääsyn roskikselle. Hyvää liikuntaahan kolaus on.

No eikö se just niin ollut, että ap:n miehen mielestä tontin omistajan olisi pitänyt kolata?

Vierailija
31/78 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suutu nyt ihan varmuuden vuoksi niille neljälle naapurille, älä sille joka joskus kolaa. Voit olla vaikka viikon tervehtimättä niitä neljää ja juttelet vaan postimiehelle ja kolanaapurille.

Vierailija
32/78 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä mies, muuta erilleen heti, ole sinkku tai ota joku toinen. Ei kukaan ole raivoavan tyypin kanssa, se voi muuttua vaaralliseksi. Ei se ole rakkautta, jos toinen kouhkaa ja draamaa on koko ajan. Oli syy mikä hyvänsä

Vierailija
33/78 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon sitä mieltä että päivän oudoin aloitus...menin ihan hämmennyksiin eikä vähään aikaan ajatus kulkenu.

Kai sun pitää mennä heitteleen ne lumet takasin siihen postilootikoiden eteen notta mies rauhottuu.

Vierailija
34/78 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullapa ex mies suuttui samasta syystä kuin ap: n. Kolasin lumet omadta pihasta ja lisäksi postilaatikoiden edesta. Laatikot siis tien varressa. Ex oli sitä mieltä että minulla on suhde naapurin ukon kanssa, kun kolailen hänenkin puolestaan lumia. Siis tämä oli hänelle raivon paikka , vaimon petollisuus tällä tavalla paljastui. No onneks eksä. Sairas jollain tapaa. Jouluvalojen asennostakin löytyi joskus pettämisen merkkejä.

Vierailija
35/78 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan apn mies sekoamassa? Vai onko aina tuollainen. Kannattaa harkita miten hoitaa ero että ap saa tärkeimmät kamppeensa mukaan ja itsensä ehjänä ja pääsee eroamaan.i

Vierailija
36/78 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Onko miehesi kenties joutumassa psykoosiin? Ei ole normaalia tuo käytös, ja suuttua lumien kolaamisesta. Et tehnyt mitään pahaa. Jos äijä tosissaan, varoita naapuria, ja itse lähdet pois sieltä, vaikka turvakotiin. Tarvittaessa poliisi turvaamaan lähtöä. Eihän miehellä ole aseita?

Vierailija
37/78 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevää jos ilmoitti suuttuneensa viikoksi. Buukkaisin itselleni viikon reissun kylpylän tai kanarialle ja palaisin sitten kotiin leppyneen puolison luokse.

Vierailija
38/78 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kätevää jos ilmoitti suuttuneensa viikoksi. Buukkaisin itselleni viikon reissun kylpylän tai kanarialle ja palaisin sitten kotiin leppyneen puolison luokse.

Miksi palaisit? Ja miksi lähtisit lennossa omasta kodistasi? Tuo on seminokkela vastaus ihmiseltä, joka ei ole koskaan ollut yhdessä tuollaisen aikamääresuuttujan kanssa.

Vierailija
39/78 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Onko miehesi kenties joutumassa psykoosiin? Ei ole normaalia tuo käytös, ja suuttua lumien kolaamisesta. Et tehnyt mitään pahaa. Jos äijä tosissaan, varoita naapuria, ja itse lähdet pois sieltä, vaikka turvakotiin. Tarvittaessa poliisi turvaamaan lähtöä. Eihän miehellä ole aseita?

ei ole aseita kotona. Mies tekee töissä pitkää päivää eri kaupungissa....tekee kyllä etätöitäkin. Naapurikin vähän outo meillä, ei olla puheväleissä. Siis se kellä koirat. Mies arka, varmaan as tai eristäytyvä persoona. 

ap

Vierailija
40/78 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan apn mies sekoamassa? Vai onko aina tuollainen. Kannattaa harkita miten hoitaa ero että ap saa tärkeimmät kamppeensa mukaan ja itsensä ehjänä ja pääsee eroamaan.i

Lumikola kannattaa jättää miehelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan