mies suuttui viikoksi kuulemma
en tehnyt muuta kuin kolasin postilaatikkomme edustan joka on toisen tontilla. Nyt laittoi 100 vihaista viestiä puhelimeeni ja haukkui minut...
Kommentit (78)
Miten kätevää. Nyt voit lähteä reissuun ja ilmoittaa tulevasi viikon päästä takaisin kun mies on silloin leppynyt.
Vierailija kirjoitti:
Mun vanhemmat rauhoitti mut jäämään kotiin. en tiedä milloin mies tulee. vanhemmat sanoivat että jos mies rupee räyhäämään kotiin tultua niin sitten lähden...
Ap
Säähän harvinaisen avuton olet. On mies ja teinit ja tottelet vanhempiasi. Onnea tulevaan.
Minne menisin,miten saan teinit mukaan? lapsia en halua jättää. entä jos hysterisoiduin kuitenkin? Mitä maksaa. Entä sen kaiken jälkeen?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minne menisin,miten saan teinit mukaan? lapsia en halua jättää. entä jos hysterisoiduin kuitenkin? Mitä maksaa. Entä sen kaiken jälkeen?
Ap
Mene naapuriin ei ole kallis. Voisitko nyt kertoa siitä kosketusnäytöstä?
Vierailija kirjoitti:
Mun vanhemmat rauhoitti mut jäämään kotiin. en tiedä milloin mies tulee. vanhemmat sanoivat että jos mies rupee räyhäämään kotiin tultua niin sitten lähden...
Ap
Ei pahalla mut joku tai kaikki tässä tarinassa on hieman... ongelmaisen kuuloisia.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tämä kaikki pistää miettimään, että miten olet osannut kolata?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hämmennykseni yltyy. Mitä maksaa mikä? Hysteria vai? Mitä minkä kaiken jälkeen?
Aivoissani muodostuu ohjeistus että ota teinit kolan kyytiin ja lykkää ne postilaatikolle. Jos se on teidän oma kola niin ei se ainakaan mitään maksa.
Vierailija kirjoitti:
nyt mies haluaa tappaa naapurin koirat...apua, mitä teen?
ap
:D:D:D
Mahtava ketju saa lukijan aivot raksuttamaan ja lopulta löytää itsensä tuijottamasta seinää.
Vierailija kirjoitti:
Mahtava ketju saa lukijan aivot raksuttamaan ja lopulta löytää itsensä tuijottamasta seinää.
Jep. Onkohan tää oikeasti joku Mensan testi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä päivän oudoin alotus.
mikä tästä tekee oudon? Posti oli jättänyt kolauskehoituksen. Mies suuttui kun noudatin. naapuri ei noudattanut. Nyt minä kärsin..
ap
Jaa, että mikä tästä tekee oudon? Tehän ootte ihan pähkähulluja molemmat. Mä luulin äskön olevani hullu, kun löin vahingossa hiilihangolla päähäni. Taidankin olla suhtkoht normaali.
😂 👍
Et kai ole taas kolan kimpussa? Miehesi ei siitä pidä, onko hänen nimensä olli?
Ap lähti. Alkoikohan satamaan lunta ja piti mennä kolaamaan?
Pitäiskö mun suuttua naapurille joka toisinaan ajaa traktorilla meidän pihasta lumet, meidän tontilta?? Oma pihansa sen pitäis vaan ajella...
Juu ei, naapuriapu paras apu ja kiitollinen kun ei tarvi kolalla lykkiä itse. Kolaan samalla kyllä hänen ja muutaman muun naapurin postilaatikoiden edustan kun ovat meidän pihatien vieressä ja toki oma postiloota siinä kans. Pari naapuria ei kolaa koskaan kun asuvat kauempana, eikä mun mielestä pidäkään. Ihmettelisin jos heiluisivat siinä lumikolan kans.
En kestä enää tätä jännitystä. Ap, anna päivitystä!
Päivitä toki tilannetta. Minkä kosketusnäyttö sinulla on rikki niin että hiirellä pitää kirjoittaa?