Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö treffeille pukeutua jotenkin hienosti?

Vierailija
22.01.2019 |

Olen yleensä farkut & neule / hupparityyppiä. Jälkimmäisessä en ehkä menisi. Mutta entä neule?
Ja pitääkö naaman olla laitettu? Yleensä en käytä paljoa meikkiä, joten eikös se vähän olisi kusetusta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet puhtaissa, tilaisuuteen sopivissa vaatteissa, sellaisena kuin normaalisti olet. Jos se ei kelpaa, ette sovi toisillenne muutenkaan. Kyllä se totuus sieltä paljastuu kuitenkin ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
2/5 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menettekö leffaan, kahville vai kaupungin hienoimpaan ravintolaan? Asu ja muu tyyli sen mukaan. Jos tapaamispaikka "arkinen", niin tavalliset siistit vaatteet ja ei tarvi meikata, jos se ei normaaliin tyyliisi kuulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei kai sillä ole niin väliä että ne on treffit, vaan sillä, missä ne treffit on. Et sinä varmaan mene korkkareissa ja iltameikeissä hiihtämään, vaikka menetkin treffeille.

Vierailija
4/5 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisen siisteihin vaatteisiin olen pukeutunut treffeille ja kevyessä meikissä. Kerran eräs mies on tuli ryppyisessä neuleessa ja kahdesti (kaikki eri miehiä) suoraan mökiltä, haisten savulle, toisella vielä joku nukkainen huppari, kuulemma "mökkivaate". Ei nämä nyt suoraan jatkosta pudottanut mutta olisihan se ihan kiva että ehtisi sen verran panostaa että suihkun tai edes vaatekaapin kautta tulee siisteissä vaatteissa myös toinen osapuoli. Eikä sekään tarkoita, että esittää yhtään mitään, jos tosiaan meno on tuo niin hyvähän se on olla rehellinen... Itsellä vaan ei ole kovin arvostettu olo sellaisessa tapauksessa. (Tiedoksi vielä, kaikki kolme olivat treffien jälkeen erittäin kiinnostuneet tapaamaan uudestaan, mutta vain yhtä sitten aloin tapailla.)

Vierailija
5/5 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallisen siisteihin vaatteisiin olen pukeutunut treffeille ja kevyessä meikissä. Kerran eräs mies on tuli ryppyisessä neuleessa ja kahdesti (kaikki eri miehiä) suoraan mökiltä, haisten savulle, toisella vielä joku nukkainen huppari, kuulemma "mökkivaate". Ei nämä nyt suoraan jatkosta pudottanut mutta olisihan se ihan kiva että ehtisi sen verran panostaa että suihkun tai edes vaatekaapin kautta tulee siisteissä vaatteissa myös toinen osapuoli. Eikä sekään tarkoita, että esittää yhtään mitään, jos tosiaan meno on tuo niin hyvähän se on olla rehellinen... Itsellä vaan ei ole kovin arvostettu olo sellaisessa tapauksessa. (Tiedoksi vielä, kaikki kolme olivat treffien jälkeen erittäin kiinnostuneet tapaamaan uudestaan, mutta vain yhtä sitten aloin tapailla.)

Minusta on nimenomaan hyvä, että tulee omana itsenään, vaikka sitten paskaisena ja savulle haisten, koska sittenhän tietää, mitä on tulossa. Voi tiputtaa heti jatkosta eikä vasta puolen vuoden päästä. Ei tarvitse tuhlata aikaa.

Tai jos on itsekin eräjormatyyppiä niin sehän voi olla ihan helpotuskin, että tietää voivansa jatkossa mennä miehen luo mökkivermeissä turhia hienostelematta.

Sopivinta kumppaniahan sitä ollaan etsimässä, joten minusta hyvä, että se oma minä ja normaalitila tulee suhteellisen nopeasti esiin.

Minulle taas sopii parhaiten, että molemmat panostaa tietyissä tilanteissa ulkonäköönsä enemmän kuin normitilanteessa. Itse odotan, että mies tulisi treffeille siisteissä vaatteissa, koska siitä näkee hänen tilannetajuaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän