Työtön: monta kertaa ansioluetteloasi on katsottu työkkärin CV-netissä?
Kysymys otsikossa.
Oma vastaus: 0 kertaa. CV ollut kuukauden palvelussa.
Kommentit (9)
Näyttää hämäävästi kahta katselukertaa kun olen itse kaksi kertaa sen katsonut.
1,5 vuoden aikana kaksi kertaa katsottu, mutta ei yhtään yhteydenottoa. Olin kokopäivätyössä. Pidin työnhaun voimassa koko ajan, koska sopimustunnit oli niin vähäiset, että olisin voinut tarvita lisäksi soviteltua päivärahaa. TE-virkailija kertoi kerran että kaikki katsomiskerrat ei näy työnhakijalle, esimerkiksi jos he virkailijat selaavat CV:itä ja ilmoittavat työnantajille.
Onko se vielä olemassa? Eikö se muka siirretty Työmarkkinatorille?
Voiko kuka tahansa katsella noita tietoja vai pitääkö olka kirjautunut sisään jotenkin?
Pyöreät 0 eikä ole tullut myöskään ainuttakaan yhteydenottoa. Se on silti pidettävä voimassa karenssin uhalla. Ihan turhanpäiväinen "palvelu".
Puhdas 0. Työnhaku voimassa viimeiset pari vuotta.
Olen jopa kerran saanut sen kautta kutsun työhaastatteluun. Vakipaikka jossa olen yhä monen vuoden jälkeen. En kyllä itsekään uskonut että siitä cv:stä hyötyä olisi...
Nolla. Ansioluettelo on ollut cv-netissä useamman vuoden ajan.
Asun paikkakunnalla, jossa on töitä, mutta kukaan ei palkkaa minua lähettämistäni hakemuksista huolimatta. Seuraavassa elämässä olen nuorempi ja terve.
Mulla oli työttömänä ollessa (3 kk:n ajanjakso) CV:n katselukertojen määrä 0. Tosin siitä huolimatta sain yhteydenoton firmasta, johon olisin kuulemma sopinut ovelta ovelle -imurikauppiaaksi. Tietoni olivat kuulemma löytyneet työkkärin cv-netistä. Eli katselukerrat eivät välttämättä pidä paikkaansa.
Onneksi oli tuolloin vielä ammattisuoja päällä, joten totesin että kiitos, mutta ei kiitos. Pian sen jälkeen työllistyinkin kivoihin oman alan tehtäviin.