Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi poliittisesti eri mieltä olevasta uskotaan aina pahaa?

Vierailija
22.01.2019 |

Esimerkiksi oikeistolaiset uskovat, että vasemmistolaiset ovat tyhmiä ja naiveja, ja vasemmistolaiset uskovat, että oikeistolaiset ovat ahneita ja ilkeitä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä.

Itse olen asennemaailmaltani keskustalainen. 

Periaatteessa kokoomuslaiset ärsyttävät ihan hirveästi, mutta silti tunnen monta tosi hienoa ja kunnioitettavaa kokoomuslaista ihmistä.

Vierailija
2/20 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkästään poliittisesti eri mieltä olevista!

Ilmaisepa eriävä mielipiteesi tai vakaumuksesi mistä tahansa asiasta saat p-skaa päällesi ja haukut maanrakoon. Laumasta ei saa erottua ei mistään hinnasta! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuslaiset ovat ahneita jokaisessa teossaan. Miten vasemmiston naiivius sitten näkyy. Että uskotaan hyvään ja yhteiseen vaikka oikeisto sitä kaikin keinoin rikkoo. 

Vierailija
4/20 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomuslaiset ovat ahneita jokaisessa teossaan. Miten vasemmiston naiivius sitten näkyy. Että uskotaan hyvään ja yhteiseen vaikka oikeisto sitä kaikin keinoin rikkoo. 

Juuri tätä tarkoitin. Ap.

Vierailija
5/20 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistolaisethan ne ilkeitä ovat. Aina pilkkaamassa muita.

Vierailija
6/20 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pelkästään poliittisesti eri mieltä olevista!

Ilmaisepa eriävä mielipiteesi tai vakaumuksesi mistä tahansa asiasta saat p-skaa päällesi ja haukut maanrakoon. Laumasta ei saa erottua ei mistään hinnasta! 

Tällä palstalla tämän huomaa hyvin.

Vierailija
7/20 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne ovat vastustajia, kilpailijoita, ideologisia vihollisia.

Vierailija
8/20 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ne ovat vastustajia, kilpailijoita, ideologisia vihollisia.

Surullista.

Vierailija
9/20 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeiston ahneus = olen tehnyt kovasti töitä joten ansaitsen nauttia työni hedelmistä, saan itse päättää mihin rahani käytän

Vasemmiston yhteisyys = sinulla kun on enemmän kuin minulla, joten annat puolet minulle vaikka teet neljä kertaa minua enemmän töitä

Vierailija
10/20 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät ihmiset eivät ole suvaitsevaisia eriäviä mielipiteitä kohtaan.

Niin kauan kuin ei kannata jotakin asiaa joka satuttaa toista, niin kauan ei eriävän mielipiteen pitäisi nostaa inhoa pintaan.

Vierailija
11/20 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeiston ahneus = olen tehnyt kovasti töitä joten ansaitsen nauttia työni hedelmistä, saan itse päättää mihin rahani käytän

Vasemmiston yhteisyys = sinulla kun on enemmän kuin minulla, joten annat puolet minulle vaikka teet neljä kertaa minua enemmän töitä

Sinä näet asian tuolla tavalla ja vasemmistolainen näkee sen varmasti eri tavalla. Ehkä hän ajattelee, että jotkut eivät pysty tekemään työtä saman verran kuin sinä esimerkiksi sairauden takia. Se ei kuitenkaan ole olennaista. Olennaista on se, miksi eri mieltä olevan ajatellaan olevan eri mieltä siksi, että hän on jollain tavalla paha.

Vierailija
12/20 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä.

Itse olen asennemaailmaltani keskustalainen. 

Periaatteessa kokoomuslaiset ärsyttävät ihan hirveästi, mutta silti tunnen monta tosi hienoa ja kunnioitettavaa kokoomuslaista ihmistä.

Keskellä oikeistolaiset pitää sinua vasurina ja vasurit äärioikeistolaisena.

Vierailija
13/20 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkotit kuvitelmaa, esitit että asiat olisivat jotain mielikuvitusta. Minä osoitin että asia ei ole kuvitelmaa. Tarkoitit että' asiolla joita ihmiset havainnoivat ei ole totuuspohjaa vaikka sinun ajatus on se joka ei kohtaa realismia. Oikeisto haluaa yksityistää vasemmisto kantaa huolta kaikista se vain on ahneutta vastaan naiviutta. Kenestä sitten mitäkin. Sinä et vain halua ilmeisesti tätä hyväksyä ja arvaan miksi.  Ahneus tarkoittaa epärehellisyyttä ja itsekkyyttä ja yhteisöllisyys taas avoimuutta. Ei minun tarvitse ihmetellä pointtiasi, miksi haluat antaa ymmärtää asioiden olevan vain mielikuvitusta, avoimuutta se ainakaan ole. 

Vierailija
14/20 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja laiskoja, aina varastamassa toisten työn hedelmiä.

Vierailija
15/20 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja laiskoja, aina varastamassa toisten työn hedelmiä.

Ja ahneita, aina kärttämässä lisää ilmaista hyvää.

Vierailija
16/20 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkotit kuvitelmaa, esitit että asiat olisivat jotain mielikuvitusta. Minä osoitin että asia ei ole kuvitelmaa. Tarkoitit että' asiolla joita ihmiset havainnoivat ei ole totuuspohjaa vaikka sinun ajatus on se joka ei kohtaa realismia. Oikeisto haluaa yksityistää vasemmisto kantaa huolta kaikista se vain on ahneutta vastaan naiviutta. Kenestä sitten mitäkin. Sinä et vain halua ilmeisesti tätä hyväksyä ja arvaan miksi.  Ahneus tarkoittaa epärehellisyyttä ja itsekkyyttä ja yhteisöllisyys taas avoimuutta. Ei minun tarvitse ihmetellä pointtiasi, miksi haluat antaa ymmärtää asioiden olevan vain mielikuvitusta, avoimuutta se ainakaan ole. 

Eli kaikkien Suomessa porvaripuolueita äänestävien motiivi äänestämiselle on itsekkyys ja epärehellisyys? Yli puolet suomalaisista on pahoja ihmisiä?

Vierailija
17/20 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kaikkien Suomessa porvaripuolueita äänestävien motiivi äänestämiselle on itsekkyys ja epärehellisyys? Yli puolet suomalaisista on pahoja ihmisiä?

Yli puolet äänestäneistä ei tarkoita yli puolia suomalaista. Persutkin lasket oikeistoksi siis. En näe kovin paljon hyvää ainakaan persuissa. Enkä näe mitä iso osa ihmisitä hyötyy äänestäessää kovien arvojen puolesta, jossa toisen ihmisen riistäminen on hyvä juttu ja ay liikkeet tai suvaitsevaisuus paha juttu. Minusta ihmiskunta ei ole kehittynyt mihinkään hetkeen, eikä kehitykkään jos emme näe itsekkyydeltämme mitään kaikille parempaa tulevaisuutta. 

Onko sinusta ihmiset sitten naiveja vai miksi kysyt minulta vastausta tuohon omituiseen kysymykseen. Ihan kuin epärehellisesti haluaisit panetella minun esittävän että ihmiset ovat pahoja. Ihmisten tulee kantaa vastuu teoistaan, me emme tarvitsisi lakeja ilman epärehellisyyttä. Työelämä on täynnä lakeja koska muuten ihmiset pyrkivät käyttämään omaksi edukseen heikommassa asemassa olevaa. Kehitys on se mihin tulisi tähdätä, mutta kehitystä vastustaa se joka haluaa hyväksikäyttää toista. Orjuudesta ollaan päästy eroon, mutta vain koska on päätetty sen olevan epäoikeudenmukaista eikä hyväksyttävää. Ihmisoikeudet on määritelty jotta voisimme kehittyä riippumatta mihin asemaan synnymme, mutta meillä on vielä pitkä ja nähtävästi myös tuskallinen kehityksen polku edessä että pääsemme pinttyneistä eläimellisistä tavoistamme. 

Vierailija
18/20 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provosointi on tehokeino. Sitä käytetään palstallakin huomion saamiseksi. Politiikassa provosoinnilla on pitkät perinteet. En usko, että väitteesi olisi totta siten, että kaikki vasemmistolaiset tai kaikki oikeistolaiset uskovat aina tietyllä tavalla. Politiikassa pitää kyetä tekemään kompromisseja ja toimimaan yhdessä, eikä se onnistu jos ei ole kykyä ajatella toisesta myös hyvää.

Vierailija
19/20 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestämällä ei voi vaikuttaa juurikaan.

MUTTA kansalaisaloitteita tekemällä voi, jos vaan saa sen 50 000 nimeä kasaan. 

Vierailija
20/20 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä alusta on oikein hedelmällinen sellaisille ihmisille jotka eivät osta mitään ideologiaa tai valitse puolta.

Sellaisille jotka uskovat että vasemmisto ja oikeisto on vain vaatteita pakollisesti puettavaksi lampaille.

Eliitti antaa kaksi vaihtoehtoa jotka kansa pukee päälleen kuvitellen että teki oivallisen valinnan.

Siksi uskon että tämä alusta on vain viljelyalusta sodalle ja riidoille.

Erityisen hedelmällistä trolleille, joilla ei ole mitään vakaumusta taustalla. Hauska temmellyskenttä ihmisille joita on helppo vedättää ja vetää narussa.

Ihmiset ovat niin lapsellisia politiikassaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi