Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomeen on näemmä tullut takasin normaalit vuodenajat? Kesällä +30 ja talvella -30

Vierailija
22.01.2019 |

Ainakin on kunnon vuodenajat 😂 tosin mieluummin olisi kokoajan +30 kuin tämä kamala -30.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nautin todella paljon viime kesästä, kelit oli jotain ihan uskomatonta. Mutta pidän myös talvesta, ihanaa kun on oikeasti kunnon talvi, paljon lunta ja pakkasta. Joku sanoikin jo, että pari päivää ollut kovempaa pakkasta ja heti ulistaan tappopakkasista. Kohta lauhtuu taas. Olispa sitten kesäkin taas yhtä hyvä!

Niinpä, nautitaan nyt kun pitkästä aikaa ollaan saatu "kunnon" vuodenajat. Kesällä lämmintä kuin etelässä ja talvella todellinen winter wonderland, ja siinä välissä syksyn kukoistus ilman liikaa sadetta (oikeasti, mikään ei ole syksyssä parempaa kuin kävellä ulkona kun maa on kuiva ja kuunnella kun kadut peittävät lehdet rouskuu jalkojen alla).

Juuri näin, jokaisessa vuodenajassa on omat ihanat puolensa ja oon oppinut nauttimaan ja ottamaan niistä kaiken irti sen aiemman jatkuvan valitukseni sijaan :)

Vierailija
22/29 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä superhelle voittaa tän tappopakkasen

Superhelle oli pahempi, koska kaikkialla oli 24/7 kuuma, kehon piti olla koko ajan +30 asteessa.

Nyt sentään pääsee pakkasta pakoon eikä tarvitse olla 24/7 -30 asteen pakkasessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin -30 ku +30.

Helteessä läkähtyy.

Vierailija
24/29 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, kyllä viime talvi oli ihan yhtä kylmä. Muistan kyllä sen sähkölaskun viime tammi-helmikuulta...

Vierailija
25/29 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin vaan linnuille enemmän ruokaa että jaksavat läpi tämän ankaran ilmastonmuutoksen.

Vierailija
26/29 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa ilmaston muutos, ihanaa!!!

Ennen oli vuodet aina tällaisia. Kesät kuumia ja aurinkoisia, talvet kylmiä ja lumisia.

Olen 23v ja muistan kun olin lapsi niin aina kesät tosi lämpimiä hellekesiä ja talvet kylmiä ja paljon lunta! Ihan aina! Jotenkin ihanaa jos tämä tulee takaisin. 😍

Sinulle on jäänyt vain mieleen kesästä aurinko ja lämpö, ja talvesta lumi ja kylmyys. Ihan samaa vaihtelua säässä on ennenkin ollut.

Vierailija
27/29 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen oli vuodet aina tällaisia. Kesät kuumia ja aurinkoisia, talvet kylmiä ja lumisia.

Olen 23v ja muistan kun olin lapsi niin aina kesät tosi lämpimiä hellekesiä ja talvet kylmiä ja paljon lunta! Ihan aina! Jotenkin ihanaa jos tämä tulee takaisin. 😍

Kyllä minunkin 10v lapsi muistaa kaikki kesät lämpöisinä ja aurinkoisina ja talvet kylminä. Sitten kun sitä kasvaa aikuiseksi niin onkin aina huono sää, kesät on kylmiä ja sateisia jne.

Vierailija
28/29 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhden vuoden säiden perusteella voi vetää mitään johtopäätöksiä yhtään mistään. Tyypillistä av-logiikkaa.

Vierailija
29/29 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilastojen mukaan näin ei ole ollut vaikka muistelmissa näin aina kerrotaankin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän