Onko kellään ehdottaa reseptiä kuhafileiden valmistamiseen uunissa?
Mä oon tehnyt marskin kuhaa myös uunissa, mutta kun ei tuota piparjuuritahnaa tahdo saada täältä. Katselin reseptejä, mutta suurin osa sisälsi jotain creme fraichea tai muuta vastaavaa, jota nuorempi lapseni tuskin syö. Onko ehdottaa jotain?
Kommentit (15)
Piparjuuritahnaa nyt on joka marketin hyllyssä. (Kylmähylly!)
Toki kuhaa voi laittaa vaikkapa rullina niin että laitat sisään tilliä + suola+pippuri ja vaikka tillikermahaude.
Vierailija kirjoitti:
Toki kuhaa voi laittaa vaikkapa rullina niin että laitat sisään tilliä + suola+pippuri ja vaikka tillikermahaude.
No, eipä ole täällä marketin hyllyssä. Olen käynyt aika monta kertaa kurkkimassa.
Ap
Tempaise jotain tuorejuustoa pintaan ja paista. Mikä tahansa käy josta tykkäätte
Tai cremefraishea johon on lisätty sitruunanmehua ja suolaa.
Tai ihan parmesan päällystetty on hyvää myös
Lado uunivuokaan, kalalientä, sitruunanmehua ja tilliä. päälle. Tai jos tuorejuusto (esim ruohosipulin makuinen) käy, niin sitä voi laittaa fileiden päälle myös.
Osta piparjuuri ja raasta sitä vähän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, eipä ole täällä marketin hyllyssä. Olen käynyt aika monta kertaa kurkkimassa.
Ap
Missäpäin on mahdollista ettei perustavaraa ole myynnissä?
Aivan takuulla löytyy. Oletko kysynyt myyjiltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Täälläpäin. Enpä ole tiennyt, että piparjuuritahna on "perustavaraa".
Ap
Mää oon valmistanut niitä kyllä keittiössä mutta en uunissa. En vaan mahdu sinne.
Pitää varmasti kokeilla tuota sitruunalla ja kalaliemellä maustamista. Luulen, että tuorejuustot eivät myöskään uppoa lapselle... Mulla on pari ihan älyttömän isoa kuhafilettä pakastimessa.
Ap
Missä hyllyssä kaupoissa yleensä on piparjuuritahnaa? Maitohylly? Einekset? Joku muu?
En ole ap, mutta en vain ole onnistunut s-marketeista löytämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Täälläpäin. Enpä ole tiennyt, että piparjuuritahna on "perustavaraa".
Ap
Todellakin on perustavaraa. Oletko kysynyt myyjiltä?
Vierailija kirjoitti:
Missä hyllyssä kaupoissa yleensä on piparjuuritahnaa? Maitohylly? Einekset? Joku muu?
On kuulemma ihan perustavaraa, jokaisesta S-marketista löytyy.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vaihtelee mutta kylmähylly. Usein samassa hyllyssä muita kylmässä säilytettäviä tahnatuubeja / kastikkeita / säilykkeitä, joskus jopa sillihyllyssä
up