Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuinka paljon olisit valmis maksamaan itsetehdyistä villasukista?
21.01.2019 |
Aikuisten villasukista ja/tai lasten villasukista? Mikä hinta on mielestäsi sopiva ns. perusvillasukille, entä mikä menee kipurajan yli? Maksaisitko enemmän kirjoneulesukista/pitsineulesukista?
Kommentit (42)
Onneksi ihana äiti kutoo villasukkia. Sellaisia kunnon sukkia, suorat varret, ei sellaisia pulleita, samoin jalkaterä suora, ei pullea. Mä oudoksun sellaisia pulleavartisia villasukkia. Yleensä se kutoo Nalle-langasta tai 7-veljestä -langasta. Max. 10 €/pari, yleensä 7 €/pari. Ei se raaski ottaa enempää, kun se niitä kutoo kuitenkin melkein päivittäin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Otsikossa kysyttiin "kuinka paljon olisit valmis maksamaan?" Mielestäni siinä pyydettiin minun henk.koht. mielipidettäni. Siinä ei kysytty, miten paljon langat maksavat tai mikä työn hinta on.
Vastasin siis kysymykseen. Jos joku haluaa myydä sukkia viidellä kympillä, niin sitten minä en yksinkertaisesti osta niitä. En tunne mitään katkeruutta siitä, etten voi ostaa. Minulle ihan okei, ettei ole varaa kaikkeen. En myöskään kanna huolta siitä, onko sukankutoja ehkä tehnyt työnsä turhaan. Itse hän on tehnyt valinnan hinnoitella sukkansa. Ehkä hänelle riittää muita asiakkaita.