Millaista putkassa oleminen on?
Kommentit (56)
Putkaan viedyt ihmiset on yhteiskunnan pohjasakkaa.
Miekkahotelli on paska hotelli!
Ei aamupalaa, ei herätystä ja saatana ovenkahvatkin ovat varastaneet. Paskamesta ja sillä hyvä. Kolme kertaa tullut yövyttyä enkä niin kuppaisessa ja kusenpolttamassa hotellissa ole koskaan ennen enkä jälkeen ollut.
Vierailija kirjoitti:
Putkaan viedyt ihmiset on yhteiskunnan pohjasakkaa.
Muista tuo sitten kun sinne joudut.
Vierailija kirjoitti:
Miekkahotelli on paska hotelli!
Ei aamupalaa, ei herätystä ja saatana ovenkahvatkin ovat varastaneet. Paskamesta ja sillä hyvä. Kolme kertaa tullut yövyttyä enkä niin kuppaisessa ja kusenpolttamassa hotellissa ole koskaan ennen enkä jälkeen ollut.
Mutta ei se paljon maksanutkaan.
Kahvia saa ja ruokaa jos osaa pyytää. On patja, lakana, tyyny, peitto ja vessanpönttö. Kaikki mitä tarvitaan, paitsi vapaus.
Jouduin Viipurissa juoppoputkaan Olin juonut 4 isoa olutta Nappasivat kyytiin jalkakäytävältä Vietiin poliisilaitokselle taskut tyhjiksi ja selliin Putka oli noin10 neliötä Koko aika tuotiin porukkaa samaan koppiin Naiset ja miehet samaan Pitivät 3 kolmetuntisen Sakkoa tuli 3€ Eivät pitäneet kauempaa kun en ollut häiriköinyt enkä umpikännissä
Miksi he vievät selkeitä mt tapauksia sinne. Todella väärin varsinkin, jos suunnittelee jotain im, koska elämä on potkinut jo ihan tarpeeksi päpäähän.
Ei sinne lääkäriin niin vaan viedä. Tai viedään, mutta jos lääkäri sanoo ettei oteta sinne ja pitää kuitenkin jonnekin viedä missä ei ole vaaraksi itselleen/muille tai häiriöksi. Kovin helpolla ei ihmistä saa sairaalaan sisälle, vaikka olisikin mt tapaus. Esim jos joku puhuu itsetuhoisia, mutta on todella humalassa, niin psykalle ei oteta. Ottavat ihan normi tarkkailuosastolle/selviämisasemalle ensin selviämään. Näistä voi halutessaan kävellä ulos. Eli pakko viedä putkaan selviämään ettei henkilö vaan lähde menemään ja toteuttamaan tekojaan.
Vierailija kirjoitti:
Kahvia saa ja ruokaa jos osaa pyytää. On patja, lakana, tyyny, peitto ja vessanpönttö. Kaikki mitä tarvitaan, paitsi vapaus.
Ai nykyään on noin? 80-luvulla ei ollut kuin betonilattia ja vessanpönttö. Ei voinut pyytää mitään keneltäkään, ja ensimmäisen ihmisen näki aamulla, kun ovi avattiin.
Ihan kamalaa. Ei siellä ollut muuta kun vessanpytty 90-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on epämukava patja ja kylmä. Eihän siellä kivaa ole. Poispääsemisen hetki riippuu varmaan siitä mistä syystä siellä on ollut. Mä olin virheellisesti joten vastassa oli anteeksipyytelevä koppalakki. Hyvä etten henkeäni menettänyt heidän takia.
Veivät putkaan sekavasta käytöksestä päihtyneenä, fakta on etten juo ollenkaan. Olen diabeetikko.
Eli sinulla ei ole rannekorua. Kannattaisi varmaan olla?????
Peiton saa, jos käyttäytyy asiallisesti ja pyytää. Tyynyä ei saa. Keltainen suht kova patja löytyy aina. Helvetin kirkkaat valot. Nuku siinä, kun olen itse tottunut nukkumaan pilkkopimeässä. Pitkällä puolella eli rikostutkinta putkassa on sängyntapainen, peitto ja tyyny. Kirjoja luettavaksi. m39
Se kylmyys on aivan sietämätöntä aamuyöllä laskuhumalassa. Kirjaimellisesti tärisee kuin horkassa. Ei saa nukuttua, kun valo palaa koko ajan, aina joku paukuttaa ovea toisessa sellissä, huutoa ja kylmä ohut keltainen muovipatja. Vettä sentään saa napista painamalla juodakseen janoon, mutta vessapönttöä ei voi vetää.
Vierailija kirjoitti:
Se kylmyys on aivan sietämätöntä aamuyöllä laskuhumalassa. Kirjaimellisesti tärisee kuin horkassa. Ei saa nukuttua, kun valo palaa koko ajan, aina joku paukuttaa ovea toisessa sellissä, huutoa ja kylmä ohut keltainen muovipatja. Vettä sentään saa napista painamalla juodakseen janoon, mutta vessapönttöä ei voi vetää.
Kylmyys johtuu siitä, että ilmanvaihtokone on säädetty täysille ja vie lämmötkin mennessään. Hurisee äärimmäisen vittumaisesti. Saispa korvatulpat. m39
Mistä syystä olette päätyneet putkaan?
Koska ei voi viedä pakkohoitoon. Poliisi ei ole lääkäri, eikä pakkohoitoon oteta kuin itsemurhaajia. Muille vaaralliset riehujat pääsee putkaan.