Millaista putkassa oleminen on?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on epämukava patja ja kylmä. Eihän siellä kivaa ole. Poispääsemisen hetki riippuu varmaan siitä mistä syystä siellä on ollut. Mä olin virheellisesti joten vastassa oli anteeksipyytelevä koppalakki. Hyvä etten henkeäni menettänyt heidän takia.
Veivät putkaan sekavasta käytöksestä päihtyneenä, fakta on etten juo ollenkaan. Olen diabeetikko.Miten asia sitten selvisi?
mun mielestä tuollaisesta pitäs antaa tuntuvat korvaukset, menetetty työaika,henkiset kärsimykset yms, esim 5000 e per yö olisi oikein
Vierailija kirjoitti:
Siellä on epämukava patja ja kylmä. Eihän siellä kivaa ole. Poispääsemisen hetki riippuu varmaan siitä mistä syystä siellä on ollut. Mä olin virheellisesti joten vastassa oli anteeksipyytelevä koppalakki. Hyvä etten henkeäni menettänyt heidän takia.
Veivät putkaan sekavasta käytöksestä päihtyneenä, fakta on etten juo ollenkaan. Olen diabeetikko.
Miten tällaista voi käydä sivistysvaltiossa? En siis epäile sun kertomusta. Tiedän näitä itsekin, mut siis mitä hemmettiä? Eikö päihteet ole helppoa testata verestä ja kai nyt ihminen voi olla sekava monesta muustakin syystä..
Yks on kans mt-potilaat, jotka kuuluis hoitoon eikä putkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veivät putkaan sekavasta käytöksestä päihtyneenä, fakta on etten juo ollenkaan. Olen diabeetikko.Miten tällaista voi käydä sivistysvaltiossa? En siis epäile sun kertomusta. Tiedän näitä itsekin, mut siis mitä hemmettiä? Eikö päihteet ole helppoa testata verestä ja kai nyt ihminen voi olla sekava monesta muustakin syystä..
kun katsoo poliisit-sarjaa niin voi kyllä tulla mieleen ajatus, että poliisit ei ole mitään kauheen älykästä porukkaa, vitsitkin on sitä amis-tasoa ja harrastukset: bodaus öö ja no bodaus
Vierailija kirjoitti:
Yks on kans mt-potilaat, jotka kuuluis hoitoon eikä putkaan.
Totta, mutta miksi näitä viedään putkaan.
Putkassa on lämmintä, mukava pehmeä vuode ja petivaatteet, ikkunasta kaunis näköala, sopivan hämärää nukkua, tv sekä peseytymismahdollisuudet. Pyynnöstä saa huikopalaa ja aamulla maittavan aamiaisen. Ihan kivaa siis.
Muutaman kerran olen ollut juoppoputkassa. Sammunu johonki kaupungille ja viety putkaan...aamulla kun heräsin keltaselta muovipatjalta niin nousin ylös...kytät näki kamerasta että tyyppi pysyy tolpillaan joten päästivät pois. Ei sen epämukavampaa ku omalla sohvalla sammuneena.
Olen ollut putkassa kerran.
Se oli täysin käsittämättömän kauhea paikka, koska tosiaan ei tiennyt kelloa, ei mitään.
Olin raskauden jälkeisessä psykoosissa, vauva oli 7 kk ja olin yksin.
Nukuin ja heräsin, heräsin ja nukuin kumilla päällystetyllä patjalla.
Siellä oli tosi kirkas valo.
Yritin peittää kasvot käsivarrella.
Luulin kaikki ne putkassa vietetyt tunnit, että olen tappanut lapseni, koska en muistanut mitään.
Kokemus oli niin karmea, ettei sen jälkeen voinut kuin lastensuojelua kiittää.
Onneksi ystävä oli läsnä ja hoiti poikaa... ja soitti poliisit.
Kerran olin ja sain yksin olla ohuella keltaisella patjalla. Hemmetin kylmä oli kun ei peittoa mutta olin nukahtanut jossain kohti. Aamulla pois sitten. Nolotti ja hävetti.
Riippuu tietenkin siitä mistä syystä on sinne joutunut.Esim. onko joutunut, eli viety sinne yksin ja aivan selvänä, vai laitettu sinne humalaisena muiden humalaisten joukkoon sinne ns, selviämisputkaan .
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut putkassa kerran.
Se oli täysin käsittämättömän kauhea paikka, koska tosiaan ei tiennyt kelloa, ei mitään.
Olin raskauden jälkeisessä psykoosissa, vauva oli 7 kk ja olin yksin.
Nukuin ja heräsin, heräsin ja nukuin kumilla päällystetyllä patjalla.
Siellä oli tosi kirkas valo.
Yritin peittää kasvot käsivarrella.
Luulin kaikki ne putkassa vietetyt tunnit, että olen tappanut lapseni, koska en muistanut mitään.
Kokemus oli niin karmea, ettei sen jälkeen voinut kuin lastensuojelua kiittää.
Onneksi ystävä oli läsnä ja hoiti poikaa... ja soitti poliisit.
Miksi he vievät selkeitä mt tapauksia sinne. Todella väärin varsinkin, jos suunnittelee jotain im, koska elämä on potkinut jo ihan tarpeeksi päähän.
Mä oon itse vartija selviämisasemalla ja arvatkaa montako kertaa oon siivonnu poliisien jäljet kun oon huomannut ettei tulija ole kännissä vaan just diabeetikko, saanut trauman päähän tai mt-ongelmainen.
Kerran, unissani.. sekin oli jo tarpeeksi
Poikaystävä kertoi saaneensa pillimehun.
Huvittavaa. No, ei kai kukaan vanhempana aikuisena ole joutunt, itse jouduin kaksikymppisenä vappuna. Oli vain kuumotus, että mitä on tapahtunut...
Kylmä, kolkko, haiseva. Olin minuutin putkassa kun tuttu poliisi oli työvuorossa Kisahallilla ja kysyi, haluanko kokeilla putkaa.
Ei ollut kiva minuutti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veivät putkaan sekavasta käytöksestä päihtyneenä, fakta on etten juo ollenkaan. Olen diabeetikko.
Muistan kun joku mies joka oli saanut päävamman kuoli putkaan. Ei ollut humalassa. Putkat ovat oksettavia helvetinkoloja, jos siellä saa jonkun kohtauksen niin sieltä löytyy ruumis sitten. Kukaan ei tule ovea avaamaan tai vastaa siihen puhelimeen tunteihin. Kun olet joutunut putkaan olet menettänyt ihmisoikeutesi, ja sadistinen sika-vartija kiihottuu kun saa päättää sinun elämästäsi ja olla tekemättä työtään.
Varokaa joutumasta putkaan: menetät ihmisarvosi kokonaan n. 12 tunniksi
Omapa on syysi jos sinne alvariinsa joudut.
Kaikki ovat maininneet patjan. Kun itse kymmeniä vuosia sitten olin yhden yön putkassa, ei ollut patjaa tai mitään muutakaan. Vain betonilattia ja vessanpönttö. Kylmä oli.
Miten asia sitten selvisi?