Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkoiletko -20 asteessa?

Vierailija
21.01.2019 |

Noin niinku huvikses?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, ja se on ihanaa! Mulla oli koko aikuisikäni viime kevääseen asti aina koira tai koiria, joten oli pakko ulkoilla säällä kuin säällä. Inhosin sydämestäni talvea. No, vanhuskoira kuoli munuaisvikaan, joten olen nyt koiraton. En ole joulukuun alusta asti ulkoillut yhtään, paitsi äkkiä hipsinyt kodin tai työpaikan tai ruokakaupan ovelta autolle tai autolta sisään. Näinhän tämä Suomen talvi on melkein siedettävää. Saa nähdä kyllä kuinka huonoksi kunto ehtii mennä kun on 4-5 kk aivan liikkumatta,. ilman edes arkikävelyä.

Aikoinaan 30 pakkasessa piti koiraa juoksuttaa,5-6 päivää kun meni aloin tottua siihen ja sitten se pakkanen loppuikin.

Vierailija
22/27 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilen. Ja aina puhelin mukana, tykkään ottaa kuvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän 20 pakkasastetta ole edes vielä kylmä. Toki jos on nilkat paljaana ja takki auki.

Vierailija
24/27 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilen säässä kun säässä. Pakkanen ei ole haitannut koskaan. Kova tuuli yhdistettynä vesi- tai räntäsateeseen ovat ne hankalimmat säät.

Vierailija
25/27 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti, kunnon varusteet päälle vaan, ei tämä kylmyys ole vielä mitään.

Vierailija
26/27 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti kyllä, on hyvinkin ihanaa, mutta nyt olen kipeänä ja ulkoilu on aivan kauheaa. Pitikin sattua nuhakuume juuri pakkasten aikaan, koirien ulkoilutus jää hyvin vähäiselle nyt, ei tuolla voi olla.

Vierailija
27/27 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaankaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän