Aina laiha ei kyllä näytä paremmalta kuin vähän tukevampi
Vai mitä mieltä olette näistä kuvista?
https://www.iltalehti.fi/muoti/a/f6dc9cea-1e28-41c2-b026-e0adf109616e
Kommentit (29)
M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aika harva lihava näyttää tosielämässä huippumalli Ashley Grahamilta.
Juuri näin normi läski av-mamma ei näytä lähellekään ashleyltä, sillä on läskit juuri oikeissa paikoissa eikä yhtään näytä löysältä.
Käsittämättömän kaunis nainen.
Pointti on se että tuo nollakoko ei ole mitenkään tavoittelemisen arvoinen. Normaalipainoinen näyttää paremmalta, jopa ylipainoinen näyttää paremmalta, minkä jokainen voi kyllä todeta näistä kuvista vaikka olisikin pakonomainen tarve vänkyröidä vastaan joka asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Oot oikeassa. Noiden luurankojen päällä ei yksikään vaste näytä hyvältä.
Kyse on siitä, että naisilla rintaa ja lantioa noin 25 senttiä kapeampi vyötärönympärys on tiimalasivartalo. Kaikilla hoikilla ei ole välttämättä tiimalasivartaloa. Sitä ei ole myöskään kaikilla pyöreämmilläkään.
Aika hurjan näköinen tuo malli valkoisessa housupuvussa. Luut törröttää niin että pahaa tekee. Muuten kyläl ihan yksilöllistä kenen päälle joku vaate sopii ja minkälaisesta ulkonäöstä sattuu tykkäämään. Minusta aika moni "plus"-koon edustaja on nätimpi kuin Ashley Graham.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen täsmälleen eri mieltä. Vaatteet näyttävät paremmalta mallien päällä. Kangas laskeutuu paremmin, linjat ovat plastisen kauniit ja symmetriset, eikä kangas näytä sinkuneelta ja pingoittuneelta.
Minua miellyttää myös mallien eleetön minimalistinen tyyli ja olemus, sekä vakava ilme. En pidä siitä, että "naisellisen naisen" pitäisi aina hymyillä ja olla iloisen näköinen.
ps. olen itse ylipainoinen
Olet vain niitä ihmisiä joiden pitää periaatteesta olla aina eri mieltä. Eikö?
Ei todellakaan. Olen hyvin leppoisa ja sovinnollinen ihminen, ja oppinut hakemaan kompromisseja kriisitilanteissa. Sori meni työmoodi päälle :)
Makunsa kullakin.
Aina sille ( luonnolliselle) laihuudellekaan ei voi mitään.
Ja jos kerran lihavia ihmisiä ei saa haukkua, niin eipä kyllä laihojakaan pitäisi.
Olet vain niitä ihmisiä joiden pitää periaatteesta olla aina eri mieltä. Eikö?