Olen aikeissa lopettaa suhteen tyttöystävän kanssa. Tulin hetki sitten kotiin ja alan pakkaamaan hänen kamoja kassiin täältä.
Vähän myöhemmin illalla vien ne hänen luokse ja haen samalla omat tavarani sieltä. Meillä on mennyt huonosti ja viikonlopun aikana tapahtui asioita mitkä olivat minulle viimeinen pisara.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nämä viikonlopun aikana tapahtuneet asiat ovat?
Naisystäväni painosti minua mukaan baariin vaikka olen absolutisti ja veti massiiviset kilarit kun selvisi etten ole hakemassa häntä sieltä kotiin keskellä yötä. Baari-ilta päätyi putkareissuun hänen osalta.
Sehän on nastajuttu. Tyttöystäväsi sai elämäänsä uusia seikkailuja ja elämyksia ja vielä ilmaiseksi ja varmasti muistaa lopun ikänsä.
Ja sinä tästä vielä pahoitat mielesi?
Raukka toimii noin!
Minäkin olen absolutisti, siltikään en miestä jättänyt vaikka hän sekoili ensimmäisen vuoden mm. Viinan kanssa. Syynö oli 10vuotta kestänyt hoitamaton masennus
Viimeinen pisara. Ihan kuin Jyväshyvän suklaapisara. Ne onkin hyviä.
Muista, että tulevan eksäsi ei ole pakko päästää sinua asuntoonsa pakkailemaan, vaikka tavarat olisivat sinun.
Vierailija kirjoitti:
Naisystäväni painosti minua mukaan baariin vaikka olen absolutisti ja veti massiiviset kilarit kun selvisi etten ole hakemassa häntä sieltä kotiin keskellä yötä. Baari-ilta päätyi putkareissuun hänen osalta.
No mikset mennyt sinne baariin hänen seurakseen? Minäkään en juo viinaa mutta silti aina silloin tällöin käyn baareissa kavereitten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Muista, että tulevan eksäsi ei ole pakko päästää sinua asuntoonsa pakkailemaan, vaikka tavarat olisivat sinun.
Minä luulen että hänen pitää päästää ap sisään joko yksin tai poliisipartion kanssa, tai sitten toimittaa itse tavarat ap:lle.
Vierailija kirjoitti:
Haloo, AP menee tietenkin tyttikselle kylään "sovittelemaan aiempaa käytöstään", ja kun muija päästää sisään, alkaa lunkisti keräillä tavaroitaan ja kertoo erosta.
Vierailija kirjoitti:
Raukka toimii noin!
Minäkin olen absolutisti, siltikään en miestä jättänyt vaikka hän sekoili ensimmäisen vuoden mm. Viinan kanssa. Syynö oli 10vuotta kestänyt hoitamaton masennus
Minä käytän toisinaan alkoholia, mutten katselisi tuollaista käytöstä päivääkään. Ihan oma syy jos jää katselemaan tuollaista p#skaa.
Jos aloitus olisi naisen tekemä, olisivat vastaukset ihan jotain muuta. Miesvihapalsta mikä miesvihapalsta.
Joutui putkaan, kun kilahti sulle (puhelimessa)? Aika pienestä nykyään poliisit vie.
Vierailija kirjoitti:
Joutui putkaan, kun kilahti sulle (puhelimessa)? Aika pienestä nykyään poliisit vie.
Minä ymmärsin niin että ap:n naisystävä suuttui kun ap kieltäytyi hakemasta baarista, ja järkkärit joutui kutsumaan poliisit.
AP täällä. Olen nyt palannut kotiin. Tilanne sujui rauhallisesti eikä nainen aavistanut aikeitani ennenkun olin saanut omat tavarat pois (niitä ei lopulta ollut paljon). Kerroin vasta aivan lopussa ettei enää tarvitse pitää yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikset mennyt sinne baariin hänen seurakseen? Minäkään en juo viinaa mutta silti aina silloin tällöin käyn baareissa kavereitten kanssa.
En halunnut mennä baariin. Se riittää syyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä luulen että hänen pitää päästää ap sisään joko yksin tai poliisipartion kanssa, tai sitten toimittaa itse tavarat ap:lle.
Luulosi on väärä. Ei tytön tarvitse päästää ketään asuntoonsa.Ap:n omaisuus on niin vähäarvoista että sen voi pudottaa vaikka ikkunasta.
Vierailija kirjoitti:
Vähän myöhemmin illalla vien ne hänen luokse ja haen samalla omat tavarani sieltä. Meillä on mennyt huonosti ja viikonlopun aikana tapahtui asioita mitkä olivat minulle viimeinen pisara.
Hyvä että tiedät etkä kiusaa häntä. Hänen ei tarvitse enää miettiä eikä tulkita sinua. Olet fiksu mies. Kunnioitan👍
Mokkakulli pääsi tytön haarojen väliin? Miks vitus jollekin suomijuntille pillua pitäisi antaa?
Vierailija kirjoitti:
kai olet kertonut tästä myös tyttöystävällesi etkä vain pakkaa hänen tavaroitaan kertomatta ensin että haluat erota?
Eikös naisilla ole tapana heittää miehen kamat ulos ja vasta sitten kertoa?
Ei sulla mitään tyttöystävää ole muualla kuin mielikuvituksessasi.