Olen aikeissa lopettaa suhteen tyttöystävän kanssa. Tulin hetki sitten kotiin ja alan pakkaamaan hänen kamoja kassiin täältä.
Vähän myöhemmin illalla vien ne hänen luokse ja haen samalla omat tavarani sieltä. Meillä on mennyt huonosti ja viikonlopun aikana tapahtui asioita mitkä olivat minulle viimeinen pisara.
Kommentit (49)
....ja tämä piti tänne ilmoittaa, koska?
Eli viikonlopun aikana kävit panemassa toista ja nyt ei enää huvita?
Miksi teet turhaa työtä? Nainen pakkaa tavaransa itse valvovan silmäsi alla.
Mitä nämä viikonlopun aikana tapahtuneet asiat ovat?
Ok. Eikö sulla ole ystäviä, joille kertoa tästä asiasta, vai miksi avaudut siitä täällä laumalle tuikituntemattomia ihmisiä?
Kerroppa nyt kiltisti koko tarina, niin voimme sitten vatvoa sitä. Sitähän sinä haluat, kun aloituksen teit ?
Trolli painu pakkaamaan jaskanpauhaja
Tarvitset tyttiksen suostumisen ensivaiheen pakkaamiselle.
Vierailija kirjoitti:
Naisystäväni painosti minua mukaan baariin vaikka olen absolutisti ja veti massiiviset kilarit kun selvisi etten ole hakemassa häntä sieltä kotiin keskellä yötä. Baari-ilta päätyi putkareissuun hänen osalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisystäväni painosti minua mukaan baariin vaikka olen absolutisti ja veti massiiviset kilarit kun selvisi etten ole hakemassa häntä sieltä kotiin keskellä yötä. Baari-ilta päätyi putkareissuun hänen osalta.
no, jos tarina on tosi, teet aivan oikein, että lopetat suhteen
Miten sä ehdit täällä roikkua kun sun pitäisi pakata? Mene nyt pakkaamaan, ei sua kukaan jaksa. Palveluksen teet tyttikselle kun pääsee tollaisesta niuhosta eroon.
Voiisinnuu! Onko nyt paha mieli? Hekoheko.
kai olet kertonut tästä myös tyttöystävällesi etkä vain pakkaa hänen tavaroitaan kertomatta ensin että haluat erota?
Naista kannustettaisiin täällä joukolla.
Vierailija kirjoitti:
kai olet kertonut tästä myös tyttöystävällesi etkä vain pakkaa hänen tavaroitaan kertomatta ensin että haluat erota?
Pakkaan hänen tavaroita ja vien ne hänelle. Hän ei tiedä erosta mitään ennenkun olen ovella. Teen näin koska hän ei voisi tuhota tai "hukata" minun tavaroita ennenkun olisin siellä.
Mutta kun et sinä reppana mitään pakkaa vaan roikut täällä.
okei, ehkä niin on paras