Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä esileikki teillä käytännössä tarkoittaa?

Vierailija
21.01.2019 |

Kysymys pariskunnille tai ylipäätään vakituisessa parisuhteessa oleville: mitä esileikki teillä käytännössä tarkoittaa? Mitä se pitää sisällään ja mikä sen kesto noin suunnilleen on?

Viimeisen vuoden aikana olen havahtunut huomaamaan, miten surkea ja suppea parisuhteeni seksielämä oikein on. Lisäksi olen vihdoin ymmärtänyt, että tarvitsisin tosi pitkän esileikin ennen kuin pystyn rentoutumaan riittävästi kivuttomaan yhdyntään. Usein seksi tuntuu ikävältä eikä näin jälkikäteen arvioituna ihme, koska esileikkiä ei ole ollut käytännössä koskaan riittävästi. :(

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.Jokapaikassa onneksi nykyisin toitotetaankin, että ihan liian yhdyntä ja peniskeskeistä on koko seksi, yhä vielä.

Suurin osa pareista haluaa paritella, eli harrastaa yhdyntää. Yhdytää harrastetaan myös kun tehdään lapsia. Joten on väkisinkin peniskeskeistä. Eniten ihmettelen tätä yhdynnän merkityksen vähättelyä. Suuseksi on ihan ok, mutta parittelu paljon kokonaisvaltaisempaa ja saa hormoonit paremmin liikkeelle. Niin luonto on sen myös tarkoittanutkin. Panetus ei poistu suuseksillä vaikka kuinka yrittäisi.

Meillä esileikillä viritetään vaimo vastaanottavaiseksi yhdyntään, niin  kuin varmaa yleisimmin. Naiset tunnetusti vaatii pidemmän ajat saavuttaakseen kliimaksi, joten hyväilyihin, suuseksiin, sormetukseen menee yleensä se 15-30min ennen kuin aletaan naimaan. Siinä vaiheessa vaimo haluaa kalua sisäänsä. Nuorempana naitiin orgasmit, nykyisi vaimo saa suuseksillä ennen naintia, varman päälle. Aina menty kumminkin vaimon halujen mukaan. Mitä halukkaampi sen nautinnollisempi myös minulle. 

Vierailija
22/40 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus koko seksi on esileikkiä, yleensä taas sitä että sormetan puolisolle orgasmin ja hän hyväilee ja ottaa suihin kulliani, jonka jälkeen sitten pannaan kullia pilluun ja/tai pyllyyn. Seksi ei ole pelkkää yhdyntää, joten on oikeastaan pöljää puhua esileikistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee suunnilleen näin joka kerta 20+40+10 eli 20 min esileikkejä, 40 min sisäkkäin ja 10 min jälkileikkejä. Sitten noin tunnin kahvi/konjakkitauko ja sama uudestaan. Esileikit 20 min on kaikkea mahdollista kaikessa mahdollisessa eri järjestyksessä. Paras minusta on kun menen keittiön pöydälle paksun peiton päälle selälleni ja mies istuu tuolilla ja nuolee. 15 minuuttia riittää minulle orkun saamiseen. Sitten kaipaan jo sänkyyn ja hoidan osuuteni suuseksistä siellä.

Vierailija
24/40 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43 kirjoitti:

Joskus koko seksi on esileikkiä, yleensä taas sitä että sormetan puolisolle orgasmin ja hän hyväilee ja ottaa suihin kulliani, jonka jälkeen sitten pannaan kullia pilluun ja/tai pyllyyn. Seksi ei ole pelkkää yhdyntää, joten on oikeastaan pöljää puhua esileikistä.

Olen samoilla linjoilla eli esileikkiä on mahdoton erottaa erilliseksi osaksi seksiä. Ymmärrän että kysyjä tarkoittaa leikittelyä ennen yhdyntää, mutta itselleni seksi on jatkumo, joka (toivottavasti) päätyy kummankin orgasmiin.

Oikean vireen luominen alkaa jo aiemmin katseilla, kosketuksilla, vihjailuilla tai joskus suorillakin ehdotuksilla. Sitten kun itse seksi alkaa, kuuluu siihen suutelua, vartalon hyväilyä, rintojen ja erityisesti nännien hyväilyä sormin ja kielellä, suuseksiä vuorotellen, naiseni dildottamista ja usein yhdyntäkin.

Olen vasta yli nelikymppisenä oppinut nauttimaan seksistä pitkän kaavan mukaan, nuorena tuli turhaan kiirehdittyä yhdyntään. Väitän, että seksi on nykyään parempaa meidän kummankin näkökulmasta.

Vierailija
25/40 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Räplääppä itsesi märäks sillä aikaa kun mä käyn paskalla.

Ei tekisi mieli enää ton jälkeen.

Vierailija
26/40 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä katsotaan silmiin, kosketellaan. Kiihotun jo siitä. Pussaillaan ja halitaan, ei katsota kelloa vaan nautitaan. Kellon katsominen vie tunnelman.

Vierailija
27/40 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olemeilläkään erikseen mitään esileikkiä, sana joutas jo poistaa turhana.

Hyväillään toisiamme jokapaikasta jotta herätellään kunnolla halua, minä ensin runkkailen hellästi kalua, ja en ikinä unohda palleja tai välilihaa. Otan suuhun , lipsuttelen ja imen terskaa, välillä kitalakeen painaen, sitten imemisenja kielen kanssa samaan tahtiin runkkaan samalla, välillä kovutta tai puristusta vaihdellen, Välillä vain kädellä. Samaan aikaan mies sormettaa, joskus mennään 69 ja joskus saan siinä tai jo aikaisemminkin.

Joskus pannaan välillä joskus ratsastan, joskus takaapäin.. Joskus runkkaan ihan loppuun saakka, usein kuitenkin mies haluaa panna sisälle. Usein hän panee ja samalla sormettaa mulle vielä.Joskus ei panna vaan sormetetaan.

Usein saan vielä kaiken jälkeen yhden sitten, mies ei ikinä jätä antamatta. Meillä ei se yhdyntä ole pääasia.

Vierailija
28/40 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esileikkiä??? Lukekaa vaikkapa tuo sormetusketju...

Mikä on kellekkin esileikkiä. Tosi tyhmää lukea "alkaa oikeisiin hommiin" tai "tositoimiin". Mitä se on?

Itse saan suuseksillä ja sormetuksella parhaat orgasmit, miksi se yhdyntä on jotenkin se PÄÄLEIKKI ja kohokohta, ja kenelle.

Meille kaikki on seksiä, ei ole esi pää tai jälkileikkiä erikseen. Meillä se yhdyntä usein jälkileikki. Riippuu kuka asiaa katsoo.Jokapaikassa onneksi nykyisin toitotetaankin, että ihan liian yhdyntä ja peniskeskeistä on koko seksi, yhä vielä.

Ääh, aina vaan negaation kautta. Soimaat ja sitten teet itse aivan samoin. Tässähän kysyttiin mitä se esileikki käytännössä tarkottaa ja jokainen sai kertoa. Anna meidän muiden pitää hauskaa esileikin muodossa, mitä ikinä se sitten sisältääkään. Meillä pääleikki on squrttaus, joka tuleekin aika voimalla kun penis osuu g-pisteeseen.

Vierailija
29/40 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti (normaaleina aikoina, ei esim.korana tms.) ennen varsinaista leikkimistä on ollut sellainen, 'esi-leikkimis-vaihe' meillä monesti.

Vasta sen 'esi-leikkimis-vaiheen' jälkeen on voinut alkaa (aikuisten oikeasti) leikkimään, oikeasti.

Näin se, leikkimis-rutiinit ,on ainakin meillä ollut aina.

Vierailija
30/40 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olemeilläkään erikseen mitään esileikkiä, sana joutas jo poistaa turhana.

Hyväillään toisiamme jokapaikasta jotta herätellään kunnolla halua, minä ensin runkkailen hellästi kalua, ja en ikinä unohda palleja tai välilihaa. Otan suuhun , lipsuttelen ja imen terskaa, välillä kitalakeen painaen, sitten imemisenja kielen kanssa samaan tahtiin runkkaan samalla, välillä kovutta tai puristusta vaihdellen, Välillä vain kädellä. Samaan aikaan mies sormettaa, joskus mennään 69 ja joskus saan siinä tai jo aikaisemminkin.

Joskus pannaan välillä joskus ratsastan, joskus takaapäin.. Joskus runkkaan ihan loppuun saakka, usein kuitenkin mies haluaa panna sisälle. Usein hän panee ja samalla sormettaa mulle vielä.Joskus ei panna vaan sormetetaan.

Usein saan vielä kaiken jälkeen yhden sitten, mies ei ikinä jätä antamatta. Meillä ei se yhdyntä ole pääasia.

Älä jaksa vastailla itselles.

Vierailija
31/40 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä myös ihan liian vähän esileikkiä, näin omasta näkökulmasta. Mutta mies on liian nopea tälläkin tavalla. Todennäköisesti esileikin pidentäminen saisi nopeutumaan entisestään.

Itse asiassa varmaan toisinpäin. Kun erektiota on kestänyt jonkin aikaa, kalu ikäänkuin puutuu. Seksiin ja kiihotukseen pitää tottua, siitä pitää tulla hyvällä tavalla rutiinia jotta molemmat sisäistää ajatuksen "ei tässä ole mikään kiire". Jos on hirveä kiire saada survottua kulli sisään niin sehän ikään kuin tarkoittaa, että halutaan saavuttaa seksin loppu nopeammin.

Vierailija
32/40 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on se perinteisistä perinteisin esileikki-yhdyntäkaava. Esileikissä halaillaan, pussaillaan, tullan iholle ja aletaan hyväillä ja hieroa toista. Käsittelen vaimon rintoja ja erityisesti nännejä, suukottelen kaulaa, näykin korvalehtiä. Kädet kulkevat vartalolla, takapuolella ja hakeutuvat pillulle silittelemään ja kokeilemaan kosteutta. Pian vaihdetaan asentoa ja alan antaa suuseksiä, sormilla avustettuna, kunnes hän saa orgasmin.

Tämän aikana myös hän hyväilee minua hieman, usein ehkä eniten peppureikääni, joka tuntuu minusta kivalta, mutta ei silti anna liikaa suoraa kiihotusta. En saa kiihottua liikaa, jotta jaksaisin yhdynnässä antaa kaikkeni, esileikin päätarkoitus on saada vaimo lämpimäksi.

Ja teen sitten suoraan selväksi, että näin toimitaan vaimon mieltymysten vuoksi, hänelle yhdyntä on pääasia ja esileikki palvelee vain sitä tarkoitusta, että yhdyntä tuntuisi mahdollisimman hyvältä. Hän ehkä mieluiten jättäisi nuolennat kokonaan väliin, mutta tietää että lämmittelyt vaaditaan. Itselleni kyllä kelpaisi vaikka koko sessio ilman yhdyntää, itseä ja toista hyvänä pitäen suulla, sormilla tai vaikka leluilla. Mutta sillä mennään mikä toimii.

Vierailija
33/40 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko viikon hellitelyä, vaimon mielistelyä, omien tarpeiden sivuun laittamista. Sitten perjantaina hänelle hyvää illallista, hyvää viiniä kehuskelua työsaaavutuksistaan ja kaikkea kuinka on ihana nainen. Sitten ehkä onnaa pikainen pano ilman mitään sen kummempia ja sen jälkeen TV sohvalle. Maanantaina alkaa taas sama esileikki - vaihteluna siihen välillä kuuluu jonkin sortin nalkutus ja muu möksöttely. 

Omaan kaavaani taas kuuluu muualla piristäytyminen ja ihan aito kiva ihmisen läheisyys ilman em esileikkihommelia. 

Vierailija
34/40 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten keksimä ja vaatima homma. Ennen naisten voimaantumista ei tarvinnut moisia kiusallisia hommia. Mentiin suoraan asiaan.

Vierailija
35/40 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vaimo saattaa keinutella lantioitaan tietyllä tavalla tehdessään askareitaan, tai jokin rentouttava hieronta. Ihan pelkkä koskettelu, vaatteet päällä, eikä tarvitse olla edes intiimialuidenkaan - riippuu ihan fiiliksestä. Joskus myös vaimolle riittää että ottaa kunnolla extemporee suihin. Häntäkin tämä siis kiihottaa.

Vierailija
36/40 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo makaa lahnana ja minä "joudun" tekemään kaiken.

Itsekin kaipaisin vastavuoroisesti hyväilyä ja pyydettäessä tekee hetken mutta se tunne puuttuu kun se ei tule luonnostaan.M52

Vierailija
37/40 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
38/40 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esileikkiä on se mitä tehdään pitkin viikkoa ja herätetään vaimon halua. Hyväillään aina sopivan tilaisuuden tullen. Ollaan koko viikko keskusteluyhteydessä ja henkisesti läsnä. Nukkumaan mennessä menen vaimon kyljelle ihoon kiinni ja laitan käden vaimon pillun päälle. Silittelen hänet uneen. Tuntuu olevan turvallinen olo ja nukahtaa nopeasti. Sopivastai kun aamulla seisoo menen vaimon kylkeen kivikovan kalun kanssa ja annan ymmärtää, että haluttaa taas. Herättelen hänen seksihalujen syntymistä. Välillä iltapusuja tai aamupusuja jne.. Varsinainen seksi aloitetaan samalla lailla minä vaimon kyljellä pillua silittämässä. Vaimo ilman pikkareita halukkaana ja pillussa liukkaria valmiina. Siitä sitten siirryn nuolemaan ja sormettamaan orgasmin. Sen jälkeen jatketaan sillä, että vaimo vetää henkekä orgasminsa jälkeen imutellen kaluani ennen yhdyntää.  Aina sama kaava, vaimo saanut orgasmin joko nuolessa tai yhdynnässä, mutta saanut aina ja tiennyt etukäteen voivansa luottaa, että saa aina. Ennen seksia oli monta kertaa viikossa nykyisin kerran, mutta aina menty samalla kaavalla, oltu koko ajan henkisesti läsnä ja näytetty, että rakastaa ja haluaa. 

Vierailija
39/40 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä, vaimo siis, silittelen kalua ja kasseja ensin aika hellästi, ja pikkuhiljaa sitten hiukan kovempaakin eestaas vetoa, joskus liukkarilla, tai sitten otan suihin. Aika kauan tehdään näin, kunnes mies kääntää minut selälleni ja alkaa ihanan sormetuksen hyvin hiljaa ja hellästi. Sitten kun jompikumpi ei enää kestä, mies tai minä nostan jalan miehen yli joten hän työntää kalunsa sisään samalla kuitenkin jatkaen hyväilyjään. Yleensä en kestä kuin ehkä minuutin tai 2, kun saan ja yleensä aina squirttaan.

Mies tulee joko päälle tai jatkaa siitä, joskus pyytää että jatkan kädellä. Aina melkeen oli tarkoitus panna seisten tai nojatuolissa, mutta aina se karkaa käsistä! En vaihtaisi seksiämme mihinkään, enkä miestänikään, ja hän sanoo samaa.

Saanmyös hyvää suuseksiä itsekkin, mutta rakastan kalun suuhoitoa todellakin, ja ihmeekseni voin ottaa syvälle kurkkuun, eikä ole mitään häikkää, mikä ihme kun yleensä en voi kurkkuun edes hammasharjaa ilmän sitä kakomisrefleksiä laittaa.

Vierailija
40/40 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä minä, vaimo siis, silittelen kalua ja kasseja ensin aika hellästi, ja pikkuhiljaa sitten hiukan kovempaakin eestaas vetoa, joskus liukkarilla, tai sitten otan suihin. Aika kauan tehdään näin, kunnes mies kääntää minut selälleni ja alkaa ihanan sormetuksen hyvin hiljaa ja hellästi. Sitten kun jompikumpi ei enää kestä, mies tai minä nostan jalan miehen yli joten hän työntää kalunsa sisään samalla kuitenkin jatkaen hyväilyjään. Yleensä en kestä kuin ehkä minuutin tai 2, kun saan ja yleensä aina squirttaan.

Mies tulee joko päälle tai jatkaa siitä, joskus pyytää että jatkan kädellä. Aina melkeen oli tarkoitus panna seisten tai nojatuolissa, mutta aina se karkaa käsistä! En vaihtaisi seksiämme mihinkään, enkä miestänikään, ja hän sanoo samaa.

Saanmyös hyvää suuseksiä itsekkin, mutta rakastan kalun suuhoitoa todellakin, ja ihmeekseni voin ottaa syvälle kurkkuun, eikä ole mitään häikkää, mikä ihme kun yleensä en voi kurkkuun edes hammasharjaa ilmän sitä kakomisrefleksiä laittaa.

Miksi nostit tämän ketjun vastataksesi taas ties kuinka monennetta kertaa tähän? Tiedettiin jo nuo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä