Haluan kuuluisan ja rikkaan miehen
Mistä löydän ja miten saan iskettyä? Antakaas vinkkejä.
Kommentit (49)
Ap. kirjoitti:
No mä oon aika hyvännäköinen ja suht nuori niin kai saan sit vaatiakkin? Miestä PITÄÄ pystyä katsomaan ylöspäin. En todellakaan halua mitään saamatonta hissukkamiestä.
Monet kuuluisat ovat kuuluisia koska osaavat jotain erityistä. Eritysiä taitoja osaavat ihmiset ovat yleensä harjoitelleet ja tehneet paljon työtä oppiakseen taitonsa. He siis ovat yleensä ottaen sekä ahkeria ja lahjakkaita.
Melkein jokainen ihminen on nuorena nätti elikkä pelkällä ulkonäöllä ei pitkälle päästä. Minkä ihmeen vuoksi joku kuuluisa ja rikas haluaisi olla sinun kanssasi, sinun parisi, mitä sinulla olisi annettavaa.?
Ei taida olla muuta annettavaa ku pill#. Sitähän vähänkään kuuluisa saa mistä vain.
Ap. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. kirjoitti:
No kai nyt joku muukin halua kuuluisan miehen. En kyllä varmasti ole ainoa! Ette vaan kehtaa myöntää :D. Miksi?
Ei vaan yleensä kuulu tavallisen suomalaisen naisen tasa-arvoiseen pohjoismaiseen asenteeseen havitella jotain edustusvaimon paikkaa sillä statuksella sitten (miehensä varjossa) päteäkseen ja herättääkseen kateutta (niissä jotka omaavat vastaavan asenteen, kuin hän itse, eli naisissa jotka ovat jäännöksettömästi yhtä ulkonäkönsä kanssa ).
Ulkonäkö taas on ominaisuutena suurinpiirtein yhtä nopeasti katoavaa, kuin uuden auton vaihtoarvo.
Sen jälkeen hinnan sanelevatkikin jo vuosimallin markkinoille tarjoajan sijasta enää vain kysyntä ja ostajien tarjoukset.
No mä näen et musta tulis täydellinen jääkiekkoilijan vaimo. Kerran olen jääkiekkoilijan pokannutkin, joten miksipä ei uudemman kerran?
Kauanko hän oli sinun kanssasi? Esittelikö äidillesi?
Vierailija kirjoitti:
Ap. kirjoitti:
Minkä ihmeen vuoksi joku kuuluisa ja rikas haluaisi olla sinun kanssasi, sinun parisi, mitä sinulla olisi annettavaa.?
No kuten sanoin niin oon ihan miellyttävännäköinen, tullaan usein iskemään baarissa jne.
Vierailija kirjoitti:
Ap. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. kirjoitti:
No kai nyt joku muukin halua kuuluisan miehen. En kyllä varmasti ole ainoa! Ette vaan kehtaa myöntää :D. Miksi?
Ei vaan yleensä kuulu tavallisen suomalaisen naisen tasa-arvoiseen pohjoismaiseen asenteeseen havitella jotain edustusvaimon paikkaa sillä statuksella sitten (miehensä varjossa) päteäkseen ja herättääkseen kateutta (niissä jotka omaavat vastaavan asenteen, kuin hän itse, eli naisissa jotka ovat jäännöksettömästi yhtä ulkonäkönsä kanssa ).
Ulkonäkö taas on ominaisuutena suurinpiirtein yhtä nopeasti katoavaa, kuin uuden auton vaihtoarvo.
Sen jälkeen hinnan sanelevatkikin jo vuosimallin markkinoille tarjoajan sijasta enää vain kysyntä ja ostajien tarjoukset.
No mä näen et musta tulis täydellinen jääkiekkoilijan vaimo. Kerran olen jääkiekkoilijan pokannutkin, joten miksipä ei uudemman kerran?
Kauanko hän oli sinun kanssasi? Esittelikö äidillesi?
Noin 6 kk oltiin yhdessä. Esittelin äidille, hän ei tosin miehestä pitänyt. Mutta en minä äidilleni miestä ollutkaan etsimässä, vaan itselleni, kuten nytkin.
Ap. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, voitko laittaa esimerkkejä sellaisista kuuluisista ja rikkaista, jotka kelpaisivat? Saadaan vähän perspektiiviä.
Olavi Uusivirta, Mikko Koivu, Sami Lepistö...
Aah...
Sait ylipuhuttua! Nuo kyllä kelpaisi itsellenikin :D
Vierailija kirjoitti:
Tuolla asenteella päädyt pubiruusuksi, ja 5 eri miehille tehtyjen lapsien yh-äidiksi.
Ap llä on jo kahdelle eri miehelle ne arvaan
Haluat litteävatsaisen NHL-tähden, joka tekee sinulle kotona karjalanpiirakoita ja tarjoilee niitä sitten suoraan suuhusi?
Nuoret maailmanmestarit rikastuvat ja tulevat kuuluisiksi. Jääkiekkopiireihin sun on ujuttauduttava, jos olet vielä nuori.
Vanhempi nainen ei ole haluttua kamaa.