Haluan kuuluisan ja rikkaan miehen
Mistä löydän ja miten saan iskettyä? Antakaas vinkkejä.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Ap. kirjoitti:
No kai nyt joku muukin halua kuuluisan miehen. En kyllä varmasti ole ainoa! Ette vaan kehtaa myöntää :D. Miksi?
Ei vaan yleensä kuulu tavallisen suomalaisen naisen tasa-arvoiseen pohjoismaiseen asenteeseen havitella jotain edustusvaimon paikkaa sillä statuksella sitten (miehensä varjossa) päteäkseen ja herättääkseen kateutta (niissä jotka omaavat vastaavan asenteen, kuin hän itse, eli naisissa jotka ovat jäännöksettömästi yhtä ulkonäkönsä kanssa ).
Ulkonäkö taas on ominaisuutena suurinpiirtein yhtä nopeasti katoavaa, kuin uuden auton vaihtoarvo.
Sen jälkeen hinnan sanelevatkikin jo vuosimallin markkinoille tarjoajan sijasta enää vain kysyntä ja ostajien tarjoukset.
No mä näen et musta tulis täydellinen jääkiekkoilijan vaimo. Kerran olen jääkiekkoilijan pokannutkin, joten miksipä ei uudemman kerran?
Vierailija kirjoitti:
”Dating a successful man does not make you successful. Success is not sexually transmitted. Get your own.”
Höpöhöpö. Kyllä monet "menestyvät" naiset ovat hyötyneet miestensä statuksesta ja varallisuudesta, eli on täysin mahdollista. Esim. Minttu Räikkönen ei ikimaailmassa olis mikään vaatamalliston luoja ilman Kimiä, vaan tarjoilis kahvia edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Ap. kirjoitti:
No kai nyt joku muukin halua kuuluisan miehen. En kyllä varmasti ole ainoa! Ette vaan kehtaa myöntää :D. Miksi?
Ei vaan yleensä kuulu tavallisen suomalaisen naisen tasa-arvoiseen pohjoismaiseen asenteeseen havitella jotain edustusvaimon paikkaa sillä statuksella sitten (miehensä varjossa) päteäkseen ja herättääkseen kateutta (niissä jotka omaavat vastaavan asenteen, kuin hän itse, eli naisissa jotka ovat jäännöksettömästi yhtä ulkonäkönsä kanssa ).
Ulkonäkö taas on ominaisuutena suurinpiirtein yhtä nopeasti katoavaa, kuin uuden auton vaihtoarvo.
Sen jälkeen hinnan sanelevatkikin jo vuosimallin markkinoille tarjoajan sijasta enää vain kysyntä ja ostajien tarjoukset.
Täällä on jostain kumman syystä oletettu, että ap:lla ei olisi muuta tarjottavaa suhteeseen kuin ulkonäkö... Todella mielenkiintoista! Varsinkin kun samalla puhutaan tasa-arvosta.
Mitähän nämä olettajat kykenevät itse tarjoamaan suhteeseen? Tuskin mitään kummempaa. Perustyypit pariutuvat kaltaistensa kanssa.
Ap, voitko laittaa esimerkkejä sellaisista kuuluisista ja rikkaista, jotka kelpaisivat? Saadaan vähän perspektiiviä.
Kannattaa ensin itse tulla kuuluisaksi ja rikkaaksi.
Siten olet pysyvä. Muuten olet vain eilisen pierun koi.
Sellainen joka pierun tavoin lennähtää ilmaan kuin ruskea hanhen höyhen ja jää unhoitetuksi.
Ei ole helppoa tietä. Ole älykäs ja ole kaunis.
Älä ole pikkukakara joka haluaa kaiken valmiiksi.
Eräs lievästi kehitysvammainen neuvoi minulle nämä faktat. Ja hän itse menestyi elämässään omilla ohjeillaan. Kovalla työllä voi heikotkin menestyä.
Kyse on ahkeruudesta ja älykkyydestä, oikeasta ajoituksesta.
Itse en haluaisi kuuluisaa. Pettää satavarmasti. No rikaskin luultavasti koska rahalla saa ja hevosella pääsee.
Vierailija kirjoitti:
Ap, voitko laittaa esimerkkejä sellaisista kuuluisista ja rikkaista, jotka kelpaisivat? Saadaan vähän perspektiiviä.
Olavi Uusivirta, Mikko Koivu, Sami Lepistö...
Aah...
Jare sitä Jare tätä, panee sitä panee tätä
Ei Jarea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. kirjoitti:
Täällä on jostain kumman syystä oletettu, että ap:lla ei olisi muuta tarjottavaa suhteeseen kuin ulkonäkö... Todella mielenkiintoista! Varsinkin kun samalla puhutaan tasa-arvosta.
Mitähän nämä olettajat kykenevät itse tarjoamaan suhteeseen? Tuskin mitään kummempaa. Perustyypit pariutuvat kaltaistensa kanssa.
No kerropa miksi joku itse loistavasti menestynyt, esim. naispuolinen taitoluistelija, tai kirjailija, tai vaikka liike-elämässä itsenäisenä yrittäjänä hyvin onnistunut nuori nainen ei yleensä mistään avioliittoasioistaan pahemmin kuuluttele (tai sen suhteen toiveistaankaan toitottele) vaan yleensä haluaa pitää ne kaikki seurustelujuttunsa (tietonakin) ihan vaan yksityisasianaan ?
Menestystä voi saavuttaa ja hyvää mainetta sille menestykselle sitten yleensä tulee ihmiselle (sukupuolesta riippumatta)mutta tulee yleensä vain jollain tekemisellä ja sen jonkun tekemisen jollain oikein hyvin osaamisella, saavutukslla, ennätyksillä yms..
(Missikisat on sitten kokonaan eri juttu, sillä siellä siitä menestyksestä siinä päättävät valitsijat ja siinä valinnassa niitä ulkonäköpisteitä ei kyllä syrjäytä mikään, eikä niihin voi yleensä juurikaan vaikuttaa millään määrällä mitään harjoittelua, eikä niitä muuttaa miksikään minkään osaamisella
Eli niissä olet sen näköinen kuin olet ja jo valokuva itsestäsi ratkaisee sen pääsetkö siihen 'kilpailuun' (eli siis siihen ryhmään josta se siinä kaikkein parhaaksi katsottu sitten lopuksi valitaan)
A.p muuten ei puhunut mistään omasta henkilökohtaisesta menestyksestään minkään tekemisen saralla, tai tekemisistään yleensäkään, ei harrastuksistaan, tai edes kiinnostuksistaan mihinkään asiaan.
Eihän hän tuossa puhunut mistään muusta, kuin pelkästään sen kuuluisan ja menestyneen miehen (=rikkaan) miehen kumppanikseen saavuttamisen halustaan.
Jollain miesten mieleisellä ulkonäöllä se voi kyllä onnistuakin ja voihan se kuuluisa ja rikas mies tietysti olla, hänkin, pinnallinen ja esim. henkisesti vielä kehittymätön valitsemaan itselleen tosiaankaan muuta kuin vain jonkun hyvännäköisen 'nuken', mutta riskinä ja vaarana on kylläkin se, että hän joskus kyllästyy (....ehkä jopa hyvinkin pian ) siihen aina vain sillä yhdellä ja samalla nukella leikkimiseen ja haluaakin yllättäen vaihtaa sen tilalle jonkun (taas) uuden ja ns. tuoreemman ja paremmin mieleisensä 'säädön'
Sitten se ulkonäkönainen vain tippuu ulkopuolelle ja se siitä suhteesta sitten.
Eipä silti, jos on naimisiin ehditty, niin ehkä sille' ulkonäkönaiselle' erossa voi jäädä sievoinenkin tukku rahaa käteen.
Miksikään varsinaiseksi 'menestykseksi' inhimillisellä saralla sitä tosin ei yleensä lueta missään muualla ,kuin jossain pinnallisissa, vastaavien 'gold-digger' naisten porukoissa.
Mutta onhan sitä niitäkin toki ja pärjäähän sitä taloudellisesti niinkin,jos pisteet riittävät.
Itsepä kuitenkin suuntasi valitset ja mahdollisuutesi sillä arvioit.
Yritä nyt ensialkuunn menestyä vaikka valokuvamallina tai päästä missiksi, niin saat sitä alkuun tarvittavaa mainetta.
Mikäänhän ei estä sinua yrittämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. kirjoitti:
No ainakin on vielä omanarvon tunto jäljellä, ja sillä pärjää vaikkei saisi miestä ollenkaan ;)
Ap. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. kirjoitti:
No mä näen et musta tulis täydellinen jääkiekkoilijan vaimo. Kerran olen jääkiekkoilijan pokannutkin, joten miksipä ei uudemman kerran?
Katoppas siiriseni siitä pokaamisesta on vielä pitkä matka vaimoksi. Jos et vielä oo hokassu..
Rikkaat nai rikkaita, kuuluisia ja kauniita. Saat sellaisen miehen olemalla itse sellainen.
Vierailija kirjoitti:
No ap:han sanoi, että on nuori ja kaunis, eli ei ongelmaa?
Ehkä puolen tunnin pikaiseen syvälliseen ihmissuhteeseen, älyä kuitenkin pyytää edes maksu palveluistasi.
Haluat myydä itsesi. Mikset halua oikeasti rakkautta?
Kun et kuvaasi lähetä, niin ei täällä kukaan voi niistä sinun mahdollisuuksistasi noissa pyrinnöissäsi sanoa yhtään mitään.
Lähetä se kuva kuitenkin jollekin toiselle,jollekin sellaiselle palstalle, jota ne tavoittelemasi tyyppiset miehet silmäilevät ja lukevat.
Täällä noine juttuinesi roikkumalla happanet sen sijaan vain pilalle.
Mäkin haluan jonkun julkkismiehen! :D
Jos se rikas onkin kuuluisa rumuudestaan, niin mitä sitten teet ?
No minä olen rikas ja hieman kuuluisakin. Pakko sanoa että ei iske oikein nuo sinun perustelusi. Sinusta paistaa aika kauas ns. Gold diggerimäinen asenne. Onnea kuitenkin etsintään.