Vapautuneen paloittelumurhaajan naapurit peloissaan: ”Ovet pidetään lukossa”
Uudenvuodenaattona vapautuneen paloittelumurhaaja Virpi Buttin asettuminen länsisuomalaiselle pikkupaikkakunnalle herättää pelkoa naapurustossa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a21be11a-9676-45c5-9ffa-4991a80d4b6e
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Minfossa huhutaan, että olisi töissä Kiikan Salessa.
Huhutaan niin... Onko varma ja? Kuka kauppias ottaisi riskin että asiakkaat kaikkoaa?
Virpi ei tehnyt mitään se oli se toinen kun murhas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minfossa huhutaan, että olisi töissä Kiikan Salessa.
Huhutaan niin... Onko varma ja? Kuka kauppias ottaisi riskin että asiakkaat kaikkoaa?
Salessa ei ole kauppiasta ja myymäläpäälikkö ottaa jos s-ryhmä niin määrää. Miksi osuuskauppa haluaisi, on toinen juttu.
Mitä mä Buttia tiedän, on nykyään ihan suht järjissään ja ei kiivastu pikkuasioista pysyessään päihteettömänä. Kunhan vaan pysyisi päihteettömänä. Ymmärrän naapureiden huolen mutta en itse olisi huolissani kunhan ei tietentahtoen hae sanaharkkaa.
Kuulin villiä huhua että olis Kiikan Salessa kassalla. Kuka hullu ottaa tämmöisen psykopaatin sinne töihin?
Vierailija kirjoitti:
On muuten ollut ihan Britney Spearsin näköinen.
Hit me baby one more time!
Ei helkkari, jos Pylly on oikeasti saanut työpaikan jonkin myymälän kassalta. Nuhteettomalla historialla varustetut tervepäiset työttömät pistetään sen sijaan pupukursseille kuuntelemaan luennointia terveellisten elämäntapojen tärkeydestä. Facepalm.
Vierailija kirjoitti:
Uudenvuodenaattona vapautuneen paloittelumurhaaja Virpi Buttin asettuminen länsisuomalaiselle pikkupaikkakunnalle herättää pelkoa naapurustossa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a21be11a-9676-45c5-9ffa-4991a80d4b6e
Mikä kumman Muumitalo se oli sitä ennen jossa kukaan ei pitänyt ovia lukossa?
Kyllähän täällä Nahkahanskankin vapautumista pelokkaana seurattiin ja odotettiin vaan milloin tapahtuu...ei tarvinnut kauan odottaa. Ei tässäkään mitään kristallipalloa varsinaisesti tarvita kun voi ennustaa miten käy.
Persehän oli jonkun ravintolan perustanut. Siellä keitellään ravintolan kyökissä, toivottavasti ei jalkoja ja päitä tällä kertaa...
Virpi Butt muutti Suoramalle. Asuu kerrostalossa lähellä Suoraman pubia.
Itse asun Kangasalan Suoramalla ja kyllä on kerran tullut Virpi vastaan, siltä ainakin näytti. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On Sastamala (Kiikka?) enemmän länsi-Suomea kuin vaikkapa Ilomantsi. Ehkä epäselvällä paikan määrityksellä haluttiin pitää paikkakunta salassa, mutta kyllähän minfolaiset saavat kaiken selville 😁
No tällä hetkellä Minfossa huhutaan Sastamalan Kiikkaa ja Kangasalan Suoramaa. Täysin eri paikat.
Mulla asuu tuttu suoramalla ja häneltä kuulin että suoramalla asuu virpi myös nykyään.
Ihmettelen kovasti jos muka kiikassa asuu, pieni kylä missä kaikki tietää toisten asiat.
Miettikää surman aikana kotona oli sen 2 alaikäistä lasta.. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On Sastamala (Kiikka?) enemmän länsi-Suomea kuin vaikkapa Ilomantsi. Ehkä epäselvällä paikan määrityksellä haluttiin pitää paikkakunta salassa, mutta kyllähän minfolaiset saavat kaiken selville 😁
Sastamalan kaltaisessa pikkupaikassa informaatio liikkuu todella vikkelästi. Varsinkin jos tuollainen henkilö käy jossain niistä harvoista kapakoista niin kaikki sen tietää seuraavana päivänä. Eikä ole muuten ensimmäinen kerta kun nimenomaan Sastamalassa liikkuu tunnettuja murhaajia, se paikka tuntuu oikein vetävän puoleensa tuollaisia tapauksia.
Sastamala oikeastaan alueena on aika iso. Kiikka toki pieni. Mutta yhtälailla Kangasalla sijaitseva Suorama on pieni paikka.
Miks jotkut huhuu, että Jämsänkoskella. Vai lähteekö tällaset huhut heti kiertoon kun ihmiset luulee nähneensä siellä sun täällä.
Vierailija kirjoitti:
Itse asun Kangasalan Suoramalla ja kyllä on kerran tullut Virpi vastaan, siltä ainakin näytti. :(
Oliko tumma tukka edelleen?
Vierailija kirjoitti:
Tuo nainen (samoin kuin ne muut lehdessä mainitut ääritapaukset) kuuluu LOPPUIÄKSEEN valvottuun erityislaitokseen, jollainen tuollaisille pitäisi olla tekojensa perusteella.
Hänellä ei ole enää mitään sijaa eikä paikkaa yhteiskunnassa, ei missään tavallisten ihmisten naapurustossa.
Kuolemantuomio ei kuulu enää sivistyneeseen länsimaiseen yhteiskuntaan, eikä sen palauttamista ole syytä kannattaa, mutta toimiva ja inhimillisesti katsoen YHTÄ EHDOTON vaihtoehto sille on oltava, eikä se voi olla muu kuin ehdoton, laitokseen loppuiäkseen sulkeminen.
Voitaisiin tietysti ajatella, että (halutessaan) tällaiselle eristysvangille tarjottaisiin kyllä talon puolesta pillerit, jolla hän voisi hoitaa (virallisesti ja tarkkaan valvotusti) oman eutanasiansa nopeasti ja kivuttomasti.
Mä olen jo aikoja sitten sanonut, että me voitais valita ahvenanmaa tai joku muu saari tällaisille.
Siellä saavat elää keskenään "rauhassa".
Kaikki ulos pyrkivät ammutaan.
ZinkkisMan
Mistä tiedät?