Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vit**** yskit ja köhit muita ihmisiä päin??

Vierailija
20.01.2019 |

Hei nuhanenät ja köhäkeuhkot, opetelkaa edes perushygienia-/käyttäytymistapoja. Kaupassa tms. julkisilla paikoilla flunssassa yskit takin hihaan/nenäliinaan etkä suoraan eteenpäin muita ihmisiä kohden! Vaikeaa?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen: miksi aina yskit/aivastat kassatyöntekijää/muuta asiakaspalvelutyötä tekevää kohden?

Vierailija
2/29 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensinnäkin myyjät eivät ole ihmisiä. Ja toisekseen suurimmalla osalla ihmisistä on joku aivovamma ja sen huomaa kauppakäyttäytymisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yskäisy tai aivastus tulee flunssassa niin ettei siinä paljon kerkiä tekkeen mitään

Vierailija
4/29 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt!

Lisäksi: miksi ihmeessä tunget teatteriin jos olet flunssainen ja kipeänä? Harvinaisen kuvottavaa istua nuhanenä-pärskijä-köhijä-röhijän vieressä tai lähellä ja joutua jatkuvasti kuuntelemaan limaisia ysköksiä ja räkänenän kovaäänistä niistämistä. Vastenmielistä miettiä kuinka moni salissaoliha mahtaakaan saada saman taudin pisaratartuntana...

Vierailija
5/29 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen miettinyt!

Lisäksi: miksi ihmeessä tunget teatteriin jos olet flunssainen ja kipeänä? Harvinaisen kuvottavaa istua nuhanenä-pärskijä-köhijä-röhijän vieressä tai lähellä ja joutua jatkuvasti kuuntelemaan limaisia ysköksiä ja räkänenän kovaäänistä niistämistä. Vastenmielistä miettiä kuinka moni salissaoliha mahtaakaan saada saman taudin pisaratartuntana...

Tämä. Sairastakaa kotona!

Vierailija
6/29 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jos minä joudun olemaan kipeänä saavat luvan muutkin sairastua.

Vierailija
7/29 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset yskivät myös hedelmä- ja vihannestiskeihin kaupoissa. Ja lounasravintolan buffapöytään. YÖK.

Vierailija
8/29 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on keuhkosyöpä, yskin kun yskittää, ei mahda mitään.

Vierailija
9/29 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök miten inhottaa työkaveri joka aina selän takana kulkiessaan kröhäsee sen tupakkalimansa.

Vierailija
10/29 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska jos minä joudun olemaan kipeänä saavat luvan muutkin sairastua.

Hei tässä sulle: KöhköhKRÄÄÄÄÄÄH!💦

Vierailija
11/29 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaettu "ilo" on paras ilo.

Vierailija
12/29 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHANAA, että täällä on joku  muukin miettinyt asiaa. Ärsyttää välillä aika paljonkin, kun lähijunassa kaveri edessä täräyttää kunnon räkäpommioksennuksen suoraan käsille ja sitten vielä lähmii junan pöydät ja kaikki. Olen useasti meinannut saada hepulin tästä ihmisten typeryydestä aivastaa suoraan kämmenelle. En halua hengitellä kenenkään pisaroita itseeni. Pysyn mieluusti terveenä.  Aikuiset ihmiset nyt haloo. Kulkekaa kävellen niin saatte pärskiä menemään, mutta minun naamalle sinun yrjösi eivät lennä.

Vierailija
13/29 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun ette koske kirjoitti:

IHANAA, että täällä on joku  muukin miettinyt asiaa. Ärsyttää välillä aika paljonkin, kun lähijunassa kaveri edessä täräyttää kunnon räkäpommioksennuksen suoraan käsille ja sitten vielä lähmii junan pöydät ja kaikki. Olen useasti meinannut saada hepulin tästä ihmisten typeryydestä aivastaa suoraan kämmenelle. En halua hengitellä kenenkään pisaroita itseeni. Pysyn mieluusti terveenä.  Aikuiset ihmiset nyt haloo. Kulkekaa kävellen niin saatte pärskiä menemään, mutta minun naamalle sinun yrjösi eivät lennä.

Tarjoa seuraavalla kerralla nenäliina, jos vaikka ymmärtäisi yskän..

Vierailija
14/29 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ensinnäkin myyjät eivät ole ihmisiä. Ja toisekseen suurimmalla osalla ihmisistä on joku aivovamma ja sen huomaa kauppakäyttäytymisestä.

Älä jooko viitsi käyttää aivovammaista haukkumasanana. Minulla on aivovamma, oikeasti. Osaan kuitenkin käyttäytyä kaupassa enkä esimerkiksi yski tai köhi muita ihmisiä päin.

Vierailija
15/29 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on keuhkosyöpä, yskin kun yskittää, ei mahda mitään.

Tässä keskustelussa ei puhuta sinun kaltaisistasi tapauksista. Tosin ei sinunkaan ole pakko yskiä muita päin.

Vierailija
16/29 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veljeni vaimo on tällainen oksetus. Hänellä on paha astma ja siitä johtuva krooninen yskä. Hän yskii noin minuutin välein hereillä ollessaan räkäisiä keuhkohinkuysköksiä. 

ON varmaan itse niin tottunut siihen, ettei edes vaivaudu enää laittamaan kättä suun eteen.

Kaikista oksettavinta on kun hänellä on meidän tyttö sylissä, eikä hän silloinkaan peitä räkäyskäänsä.

Oksettavaa levittää keuhkobakteerejaan viattoman vauvan päälle. 

Miten tuosta voisi huomauttaa kuulostamatta tympeältä??

Vierailija
17/29 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mulla on ebola enkä halua olla yksin

Vierailija
18/29 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen miettinyt!

Vähän ohis, mutta en ole ikinä mennyt flunssaisena teatteriin (tai konserttiin tai leffaan) mutta lähestulkoon joka kerta kun menen, saan astmakohtauksen kanssakatselijoiden hajusteista. Se kuulostaa suurinpiirtein samalta kuin helvetillinen flunssa.

Ikävää, mutta minkäs teet :(

Vierailija
19/29 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun ette koske kirjoitti:

Toinen paikka, jossa aina saan astmakohtauksen, on lähijuna. Vältän niitä kuin ruttoa, mutta joskus on pakko matkustaa niilläkin.

T. Se teatterista tykkäävä astmaatikko

Vierailija
20/29 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet tekevät tahalleen. Heti kun tulee ihminen eteen niin maagisesti yskitään oikein päälle, sit jäädään mulkoilemaan että mitä sinä näkökentässäni teet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä