Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vit**** yskit ja köhit muita ihmisiä päin??

Vierailija
20.01.2019 |

Hei nuhanenät ja köhäkeuhkot, opetelkaa edes perushygienia-/käyttäytymistapoja. Kaupassa tms. julkisilla paikoilla flunssassa yskit takin hihaan/nenäliinaan etkä suoraan eteenpäin muita ihmisiä kohden! Vaikeaa?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä piereskelen muita ihmisiä päin.

Vierailija
22/29 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun veljeni vaimo on tällainen oksetus. Hänellä on paha astma ja siitä johtuva krooninen yskä. Hän yskii noin minuutin välein hereillä ollessaan räkäisiä keuhkohinkuysköksiä. 

ON varmaan itse niin tottunut siihen, ettei edes vaivaudu enää laittamaan kättä suun eteen.

Kaikista oksettavinta on kun hänellä on meidän tyttö sylissä, eikä hän silloinkaan peitä räkäyskäänsä.

Oksettavaa levittää keuhkobakteerejaan viattoman vauvan päälle. 

Miten tuosta voisi huomauttaa kuulostamatta tympeältä??

Laita vauvalle suojamaski kasvoille ensi kerralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä piereskelen muita ihmisiä päin.

Toinen vitt*mainen ihmistyyppi - kaupassa kaasuttelijat. Osut vahingossa tällaisen kanssa samalle käytävälle, jossa paksusuolen parasta-ennen tuotokset leijailevat kaasumaisessa muodossa päällesi. Helvetti maan päällä.

Vierailija
24/29 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettakaa ne lapsennekin yskimään niin ettei räkä lennä jokaisen vastaantulevan naamalle!

Vierailija
25/29 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee köhä, lähdenkin tästä kauppaan....

Vierailija
26/29 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuun ette koske kirjoitti:

IHANAA, että täällä on joku  muukin miettinyt asiaa. Ärsyttää välillä aika paljonkin, kun lähijunassa kaveri edessä täräyttää kunnon räkäpommioksennuksen suoraan käsille ja sitten vielä lähmii junan pöydät ja kaikki. Olen useasti meinannut saada hepulin tästä ihmisten typeryydestä aivastaa suoraan kämmenelle. En halua hengitellä kenenkään pisaroita itseeni. Pysyn mieluusti terveenä.  Aikuiset ihmiset nyt haloo. Kulkekaa kävellen niin saatte pärskiä menemään, mutta minun naamalle sinun yrjösi eivät lennä.

Tarjoa seuraavalla kerralla nenäliina, jos vaikka ymmärtäisi yskän..

Mulle toi joku ääliö joskus nenäliinan allergianuhan takia. Niistin ja palautin käytettynä. Sitä saa mitä tilaa. Kerroin, ettei allergia lähde niistämällä.

Tuollaisten moukkien takia en pysy 4 seinän sisällä koko kevättä ja kesää. Bite me.

Ohis

Vierailija
27/29 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahallani koska siitä seuraa hysteriaa :D

Vahingossa tulee pyyhittyä bussien tolppia ja nappeja. Hups. Myös ovenkahvoja tulee niistämisen jälkeen vahingossa tartuttua. Räkä jää vanana ovenkahvaan heh.

Sellaista se on kipeänä kun ei saa sairaslomaa ja ei ole varaa jäädä sänkyyn matalapalkka-alan hommissa.

Pari päivää töistä poissa tarkoittaa jo sata euroa vähemmän kuukauden potista.

Jos saisin vähän parempaa palkkaa ja sairaslomaa niin voisin parantaa tapani vahingossa ;)

Vierailija
28/29 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun veljeni vaimo on tällainen oksetus. Hänellä on paha astma ja siitä johtuva krooninen yskä. Hän yskii noin minuutin välein hereillä ollessaan räkäisiä keuhkohinkuysköksiä. 

ON varmaan itse niin tottunut siihen, ettei edes vaivaudu enää laittamaan kättä suun eteen.

Kaikista oksettavinta on kun hänellä on meidän tyttö sylissä, eikä hän silloinkaan peitä räkäyskäänsä.

Oksettavaa levittää keuhkobakteerejaan viattoman vauvan päälle. 

Miten tuosta voisi huomauttaa kuulostamatta tympeältä??

Siis minkä ihmeenn sä kuvittelit sille sun vauvalles tarttuvan astmasta ja kroonisesta yskästä??

Montako astamatartuntaa on saanut?

Vierailija
29/29 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen miettinyt!

Lisäksi: miksi ihmeessä tunget teatteriin jos olet flunssainen ja kipeänä? Harvinaisen kuvottavaa istua nuhanenä-pärskijä-köhijä-röhijän vieressä tai lähellä ja joutua jatkuvasti kuuntelemaan limaisia ysköksiä ja räkänenän kovaäänistä niistämistä. Vastenmielistä miettiä kuinka moni salissaoliha mahtaakaan saada saman taudin pisaratartuntana...

Tee itsellesi palvelus ja lopeta se vastenmielinen miettiminen sitten. Et voi tietää kuka mistäkin syystä yskii/niistää. Kaikki ei ole tarttuvaa ja sun mielenpahoittumisen takia jonku kroonisesti sairaan tai allergisen ei pitäis saada koskaan nauttia kulttuurista tai muista yleisötapahtumista, niinkö? Saako kaupassakaan käydä?

Joku raja taas tuohon itsekeskeisyyteenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä