Kuka juntti käyttää kaupungilla housuja?
Näin tänään yhden sellaisen. Tuli valtava myötähäpeä henkilön puolesta. Kyseessä aikuinen ihminen, ei siis mikään lapsi.
Kommentit (21)
No housuttahan sitä pakkasilla kannattaa ilman muuta olla. Vielä paljain säärin, paljat nilkat on niin last season.
Ja vielä naisihmiset, kyllä on vihoviimeistä...
Tästä se moraalinen rappio alkaa.
Munasillaan kannattaa mennä -20*C.
Näin joskus jonkun käyttävän kenkiä
Äitini käyttää kaupungilla takkia. Häpeän silmät päästäni!
No niinpä! Itse menen gaalamekossa joka päivä.
Niin, kyllähän se on aika säälittävää, yrittää nyt valmistaa housuista alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Leggingsit EI oo housut.
Poolopaita EI myöskään ole housut.
Minpä en edes käy koskaan kaupungilla, vaan kiipeilen vaan päivät pitkät puissa perse paljaana.
En minä ainakaan, käytän kilttiä ja vielä oikeaoppisesti ilman kalsareita.
m34
Vierailija kirjoitti:
Niin, kyllähän se on aika säälittävää, yrittää nyt valmistaa housuista alkoholia.
Olen aivan varma että joku vanki on siinäkin onnistunut. Mutta ei kyllä kaupungilla.
Minusta taas ihastuttavakuvioinen Dirndl- mekko (tietystikin varsin avokaulaisine) puhvihihapaitoineen on nyt juuri se tämän kauden vaate.
Käytänkin sitä nyt aina ja aivan erityisesti lumitöissä pihalla.
Muistot alppimaasta lämmittävät niin ja ohikulkijat kadulla pysähtyvät katsomaan ja kuuntelevat mielellään kun aina välillä jodlailen bernhardilaiskoiralleni...
Työsuojeluvaltuutettu älähti, kun hilluin pelkässä viitassa.
Eipä ollut eka kerta, mutta nyt täytyy ryhdistäytyä...
T. Batman
Vierailija kirjoitti:
Työsuojeluvaltuutettu älähti, kun hilluin pelkässä viitassa.
Eipä ollut eka kerta, mutta nyt täytyy ryhdistäytyä...T. Batman
Noh, ainakaan et käytä pikkareita trikoiden ALLA niinkuin jotkut juntit kaupungilla
Mitäköhän ap:n päässä on oikein liikkunut? :D
Minulla oli toppahousut ja Kuomat työpaikan pikkujouluissa pari kuukautta sitten :) . Kotona odotti mies ja lapsi, ei siis ollut tarvetta millekään "pikkujoulutouhulle", enkä halunnut paleltua taksitolpalla. Joo oon tosi juntti kyllä, mutta ainakaan ei palele.
Mites housuhame, käykö se ?