Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka juntti käyttää kaupungilla toppatakkia

Vierailija
20.01.2019 |

Näin tänään yhden sellaisen. Tuli valtava myötähäpeä henkilön puolesta. Kyseessä aikuinen ihminen, ei siis mikään lapsi.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka ei halua paleltua tai on muutenkin kovin kylmänarka. Ihan ymmärrän, jos haluaa pitää toppahousuja tällä pakkasella (-22 täällä).. :D

Enemmän ihmettelen niitä teinejä, jotka kulkee nilkat paljaina, revityissä farkuissa tällä kelillä..

Vierailija
2/25 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten pakkasella pitäisi käyttää jos ei toppatakkia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kettuturkki ollut enemmin mieleesi?

Vierailija
4/25 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten pakkasella pitäisi käyttää jos ei toppatakkia?

Kaupungille laitetaan villakangastakki tai turkki.

Ap

Vierailija
5/25 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali aikuinen, joka pukeutuu sään mukaan. Ekologinen ihminen, joka ei halua erikseen ostaa kaupunkitakkia. Ulkoilemaan menossa oleva ihminen. Kävelymatkan päässä keskustasta asuva, joka hoitaa asiansa kävellen raikkaassa talvisäässä. Palelevainen ihminen. Jne...

Vierailija
6/25 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän! Ihanan lämmin ja mukava

Vierailija
7/25 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen joka ei halua paleltua tai on muutenkin kovin kylmänarka. Ihan ymmärrän, jos haluaa pitää toppahousuja tällä pakkasella (-22 täällä).. :D

Enemmän ihmettelen niitä teinejä, jotka kulkee nilkat paljaina, revityissä farkuissa tällä kelillä..

Näköjään kirjoitin mitä sattuu, kun takkia tarkoitin. Hankkisi uudet silmät ja aivot jostain. 

Mutta minustahan on hyvinkin fiksua ylipäätään käyttää toppavaatteita kovalla pakkasella, eihän tuolla voi olla kevyemmillä vaatteilla. :D

Vierailija
8/25 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siis junttia käyttää toppatakkia kaupungilla, muttei ole junttia ollenkaan valittaa sellaisen käytöstä vauvapalstalla?

Vierailija
9/25 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin olen ihmetellyt. Eikö ihmisillä ole varaa turkkeihin tai edes villakangas takkeihin. Ei toppatakit kuuluu kaupungille.

Vierailija
10/25 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppatakki, toppahousut, villapipo, kaulaliina, talvikengät, kinttaat tai lapaset, välihousua, paksua puseroa niin antaa pakkasen paukkua

Vierailija
11/25 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 80% kaduntallaajista. Lopuilla villakangastakki.

Vierailija
12/25 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on villakangastakkeja mutta käytän silti toppatakkia välillä. En ymmärrä mitä vikaa. Myös toppatakki voi näyttää siistiltä. Ja asun ison kaupungin keskustassa. Suurimalla osalla ihmisistä on päällä toppatakki eikä joku "siistimpi".

N22

Vierailija
13/25 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppatakki on tällä hetkellä trendikkäämpi. Villakangastakkeja löytyy lähinnä kirppiksiltä.

Vierailija
14/25 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kika juntti käyttää kaupungilla vaatteita???  *myötistä

Vierailija
15/25 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot toppatakit ovat muotia. Katumuotiin kuuluu nyt muhkeat toppatakit. Myös värikkäät. Sano vielä, että näit keltaisen.

Vierailija
16/25 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupungille laitetaan villakangastakki tai turkki.

Ap

Katsoin juuri Finlexistä, eikä sellaista pykälää löytynyt.

Vierailija
17/25 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Lähden nyt kauppaan ja laitan päälleni toppatakin, toppahousut ja ulkoilukengät.

Vierailija
18/25 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Burberryn untuvatakki. Kyllä mä sen takin kanssa kehtaan kaupungilla liikkua. Mut se ei ookkaan toppatakki:(.

Vierailija
19/25 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Asun Tampereen keskustassa ja Pyynikiltä tulin kävelylenkiltä Stockmanin taakse kotiin. Oli myös toppahousut !

Vierailija
20/25 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

Työpaikkani on ihan kaupungin keskustassa ja illalla töiden jälkeen usein pieni hiki pinnassa. En todellakaan ala kiskoa päälle mitään "hienompaa" kotimatkaa varten.

En ole kaupungilla "näyttäytymässä" vaan pakosta. Puen päälleni siis juuri mikä mukavalta tuntuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi