Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu että himoitsen jatkuvasti lihaa?!

Vierailija
20.01.2019 |

Siis samalla tavalla kuin vaikka sokeririippuvuuden kourissa on vaan pakko saada karkkia, siitäkin kokemusta. Olen kuullut mielitekojen johtuvan usein jostain puutoksesta, joten ensimmäisenä tuli mieleen proteiini ja rauta. Syön lihaa 2x vko ja kalaa 2x vko, muuten papuja, linssejä, soijaa, kananmunia ja muita proteiininlähteitä. Aloin laskea että saan varmasti kylliksi proteiinia esim. aamiaisella. Välipalaksi aloin syödä pähkinöitä, keitettyjä kananmunia, rahkaa ym.. Pinaatti ja rautalisät löysivät tiensä ruokavaliooni myös, mutta ei auta. Joku sanoi etten saa tarpeeksi rasvaa, niin sitä kokeilen seuraavaksi. Alan lisätä ruokaan kermaa, voita..

Ostin juuri pelkkiä possunpihvejä, paistoin, ripottelin hieman suolaa ja söin niitä sellaisenaan kolme ilman mitään muuta... Joka päivä ruokaillessa oikein himoitsen lihaa vaikka söisin mieliruokiani. Lihaa syödessäni toivon vain että saisin lisää.

Mielitekoinani eivät todellakaan ole halpisnakit, lihapullat, lihapasteijat ym. Haluan nimenomaan vain lihaa. Vaikka kokonaisen paistetun kanan. Tätä on jatkunut n. 3kk.

Lääkärissa nauraisivat varmaan pihalle?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B-vitamiinin puute.

Jota saa lihasta.

Vierailija
22/26 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön käytännössä jokaisella aterialla lihaa. Olen ajatellut että on normaalia. En tykkää kasviksista ollenkaan. Viljatuotteita olen koittanut vältellä kun eivät pidä nälkää. Välipalana saatan syödä vaikka lihahyytelöä tai kinkkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet muuttumassa vähitellen ihmissudeksi? Miltä hampaasi ja kyntesi näyttävät - ovatko ne muuttuneet pidemmiksi ja terävämmiksi?

Vierailija
24/26 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti toksiininen maskuliinisuus.

Vierailija
25/26 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä syön käytännössä jokaisella aterialla lihaa. Olen ajatellut että on normaalia. En tykkää kasviksista ollenkaan. Viljatuotteita olen koittanut vältellä kun eivät pidä nälkää. Välipalana saatan syödä vaikka lihahyytelöä tai kinkkua.

Entäs sitten? Eihän tällä ole mitään tekemistä ap:n kanssa kuin siinä tapauksessa että sinäkin kyselisit että miksi on nälkä. Niin kauan kuin et valita nälän tunnetta kaikki on hyvin.

Vierailija
26/26 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee ajoittain myös tolkuton lihanhimo. Hiilaripuutetta se ei ainakaan ole koska syön leipää ja perunaa, myös riisiä ja pastaa.  Leipää syön joka aamu. 

Joku kirjoitti c-vitamiinin puutteesta. Mielenkiintoista. Se vois mun kohdalla olla kyseessä. Pitääpä alkaa tutkimaan asiaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä