Mitä olet tehnyt tänään?
Kommentit (7)
Noh, vein lapset tarhaan. Sitten metsästin apteekeista mulle eilen päivystyksessä määrättyä lääkettä. Olikin vaikeaa, meni yli tunti. Oli loppunut useimmista paikoista. En suostunut lähtemään apteekista ennen kuin täti soitteli apteekkeja läpi ja selvitti mulle paikan missä sitä varmuudella on. Sitten olinkin astmaoireineni niin piipussa, että menin äitini luo ottamaan lääkkeen, lepäämään, syömään ja katsomaan kaksi kummisetä-leffaa. Erittäin jännittävä päivä siis. Sairaslomalla nyt tämä viikko. Lapsien on parempi mennä tarhaan kuin hengailla kotona mun kanssa, kun eivät voisi olla ulkona eikä tehdä muutakaan.
Töissä tein kaikenlaisia työhön liittyviä asioita=). Sitten hain lapsen päiväkodista ja käytiin pikaisesti ostamassa maitoa ja banaania kaupasta. Nyt odotellaan iskää iltavuorosta ja lätkäpelin alkua. Vähän väsyttää.
kävin suihkussa, ruokin eläimet.
Työmatkalla kävin postista hakemassa pari pakettia ja hain miehen paikasta a ja vien paikkaan b hakemaan toista autoa.
Tulin töihin, äsken kävin kaupas.
Loppuilta menee töissä istuessa.
Olen käynyt suihkussa, ruokakaupassa, vaatekaupassa, kahvilla, kaksi kertaa koiran kanssa lenkillä. Pessyt kolme koneellista pyykkiä, vaihtanut lakanat, imuroinut, tehnyt ruokaa, siivonnut yleisesti, roikkunut netissä.
tein salaatin. Pelannut x-boxilla ja ollut tietokoneella.
Sitten kotiin syömään ja odottelemaan nuoremman lääkäriä. Apteekin kautta kotiin ja mies tulikin samalla ovenavauksella. Sitten mies lähti lääkäriin ja nyt odottelen kotiin. Lääkäreiden takia päivän suunnitelmat meni mönkään ja sitä olen selvitellyt puhelimessa.
Laittanut ruokaa, tiskannut, syöttänyt vauvaa, viikannut puhtaita pyykkejä kaappeihin, nukkunut pienet päiväunet ja ylläpitänyt yleistä järjestystä. Äsken hoitelin miehen yrityksen sähköposteja, nyt poistun pesemään kylppärin lattiasta kattoon.