Kumpi on parempi: hoitoala vai asiakaspalveluala?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on PAHEMPI paremminkin :D molemmissa ilmapiiri ongelmia, aspoilla siitä pitävät huolen asiakkaat, ja hoitajilla työkaverit. Sanoisin että sisua vaatii molemmat alat paljon, aspoilla ehkä hitusen enemmän henkisesti ja hoitajilla taas erityisesti fyysisesti. pelasta itsesi, VÄLTÄ MOLEMPIA! :D
Ihmettelin itsekin että miksi nämä on ne vaihtoehdot :D
Vierailija kirjoitti:
Tiedän useamman lesboparin missä molemmat hoitajia joten kyllä heilläkin pariutumista alalla tapahtuu.
Mä tiedän vaan hoitaja-lääkäripareja. Niitä on paljon. Myös fyssarit on tässä mukana eli on myös fyssari-lääkäri ja fyssari-hoitajapareja.
Hoitajien pakkopiikitykset ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on PAHEMPI paremminkin :D molemmissa ilmapiiri ongelmia, aspoilla siitä pitävät huolen asiakkaat, ja hoitajilla työkaverit. Sanoisin että sisua vaatii molemmat alat paljon, aspoilla ehkä hitusen enemmän henkisesti ja hoitajilla taas erityisesti fyysisesti. pelasta itsesi, VÄLTÄ MOLEMPIA! :D
Mitä alaa ehdotat itse?
Vierailija kirjoitti:
Monet hoitajathan ei edes ota rokotetta vaan työnantaja laittaa muihin tehtäviin influenssakaudelle. Lisäksi kotihoidossa ei tarvitse ottaa ollenkaan.
Rupea h.uo-raksi. Tienaat 10 000€ kuussa ja saat itse valita työaikasi. Koulutusta ei tarvita, ainoastaan hymyä ja positiivista asennetta!
toi jos mikä on paska ala. :D asiakkaat ties mimmosii, mennää henkilökohtaselle reviirille.... onko nyt kuitenkaan sen rahan arvosta???
Vierailija kirjoitti:
Ihan uskomaton haloo jostain influenssarokotteesta. Mä otan sen joka vuosi enkä ole hoitaja. Moni maksaa siitä ja senhän ottaa tosi monet, ihan pikkuvauvoista lähtien vanhuksiin asti. Lääkäritkin sen ottaa lähes kaikki. Mahdoton haloo influenssarokotteesta 😂
aspoilla ehkä hitusen enemmän henkisesti ja hoitajilla taas erityisesti fyysisesti. pelasta itsesi, VÄLTÄ MOLEMPIA! :D
öööhhh???????? oon ollu myyjänä ja hoitajana ja myyjänä ei todellakaa vaadita henkisesti mitään. :DD hoito-alalla paljon enemmän... :DD jos sielläkään... ja hoito-ala fyysisestikki raskaampaa.
ja miks kaikki hokee inhottavist asiakkaista?? sellaset, jotka ei vaan pidä asiakaspalvelusta / tykkää ihmisistä, niin sellaset sit pois kaikilt palvelu-aloilta. :D Koska ei mul ainakaan oo ikinä ollu hankalaa asiakasta, paljon on kiinni omasta luonteesta että miten suhtautuu asioihin ja et miten ihmiset kohtelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä alaa ehdotat itse?
No en minä tälleen sokkona voi tietää että mikä homma sinulle voisi sopia, mutta sen tiedän että helpompaakin on pakko olla olemassa kuin edellä mainitut
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan täysin työpaikasta. Voisin ihan hyvin olla myyjä vaatekaupassa tai vaikka sh polilla, leikkurissa tai vaikka Veripalvelussa. Tai jossain psyk. Puolella missä ne asiakkaat ei ole mitään sekoja vaan kuitenkin ihan "normaaleja" helppoja tapauksia.
Tämä! Päiväkotiin, vanhuspuolelle tai kotisairaanhoitoon en menis ikinä.
T. Nro 6, myyjä
Vierailija kirjoitti:
Rupea h.uo-raksi. Tienaat 10 000€ kuussa ja saat itse valita työaikasi. Koulutusta ei tarvita, ainoastaan hymyä ja positiivista asennetta!
toi jos mikä on paska ala. :D asiakkaat ties mimmosii, mennää henkilökohtaselle reviirille.... onko nyt kuitenkaan sen rahan arvosta???
Jeps, vaarallinen ala. Jännitystä siinä ainakin riittää.
Hoitajana kun mokaat kunnolla niin voit tappaa jonkun. Asiakaspalvelussa harvemmin.
Vierailija kirjoitti:
Hoitajana kun mokaat kunnolla niin voit tappaa jonkun. Asiakaspalvelussa harvemmin.
Tämäkin riippuu täysin työpaikasta. Noin yleisesti jos ei suorita työssään ollenkaan i.v lääkehoitoa niin on melko epätodennäköistä onnistua tappamaan ketään.
Olen ajatellut opiskella molempiin kuuluvan ammatin. Eli mua kiinnostaa molemmat.
Ei kai juuri kukaan halua vanhuspuolelle enää nykyään tai kotihoitoon mutta töitä haluavat joutuvat tekemään usein epämiellyttäviä päätöksiä. Ja juuri tuolta on sitten pakoa muualle kun muutaman vuoden jälkeen ei enää jaksa todellisuutta.
No en minä tälleen sokkona voi tietää että mikä homma sinulle voisi sopia, mutta sen tiedän että helpompaakin on pakko olla olemassa kuin edellä mainitut
voin sanoa että myyjän työ on varmaan maailman helpoin työ. oikeesti tyhmäki pärjää siinä .:D hoito-alalla vaaditaan vähän enemmän...
eikä voi sanoa tolleen et helpompaaki pakko olla, se riippuu ihan ihmisestä tosi paljon että millanen ihminen on.
Riippuu ihan täysin työpaikasta. Voisin ihan hyvin olla myyjä vaatekaupassa tai vaikka sh polilla, leikkurissa tai vaikka Veripalvelussa. Tai jossain psyk. Puolella missä ne asiakkaat ei ole mitään sekoja vaan kuitenkin ihan "normaaleja" helppoja tapauksia.