Mitä eväitä lentokoneeseen?
En halua kommentteja ja analyysiä, olenko juntti, köyhä tai pihi. Vain vinkkejä ja omia lemppareitanne.
Kommentit (123)
Omien lentojeni lähtö on usein niin varhain, että joudun lähtemään kotoa aamulla klo 4-6, jolloin ei vielä jaksa syödä mitään. Lentokentän kauppaan vaan ja aamiainen + eväät sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lennä lomalennoilla. Reittilennoilla on ruoka jos mennään mannerten välillä. Euroopan lennoille ei tartte evästä, on lyhyitä pisimmilläänkin.
Valehtelet.
Ei mulla ole ainakaan viimeisilla 5 lennolla Usaan ollut safkaa.
Olenkin ostanyt leivat ja hedelmia evaaksi.Viimeksi lento nykiin edestakaisin maksoi 200€ matkalaukku mukaan lukien
Kuka käskee lentää halpalennoilla. Ei o tarvetta. Finskillä esim. Helsinki-Shanghai lennolla on kaksi lämmintä ateriaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos asiat menisikin aina hyvin. Olen oppinut ottamaan reilusti vettä ja jotain syömistä. Kerran loppui koneesta vesi. Tämä on totta. Joskus olen odottanut koneessa tuntikausia , kun joku lento myöhästyy. Kun se kerran osuu kohdalle, niin muistaa pakata aina eväät mukaan.
Just näin. Siksi kannattaa aina ostaa vesipullo tai pari kentältä ennen koneeseen nousua. Suklaalevy tms on hyvä olla varalla myös. Määränpäässä ei aina heti pääse syömään.
Norwegianilla loppui vesi kesken, ja vanhalla sukulaisella oli epämukavat oltavat lennon ajan. Ainoa kerta mutta silti.
Vierailija kirjoitti:
Välipalapatukka ja ehkä joku kolmioleipä. Koneessa viini tai kaksi.
Pääset 15€:lla.
Miksi alapeukku?
Joskus otin lakritsia ja suklaata. Jos nyt matkustaisin, ottaisin vähän pekaanipähkinöitä. Ehkä myös ruisleipää ja omenan. Pähkinät ja lakritsi on siitä hyviä, että säilyy ja niillä pärjää kunnes pääsee ravintolaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääset 15€:lla.Miksi alapeukku?
Ehkä jollain ei ole varaa ostaa viiniä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lennä lomalennoilla. Reittilennoilla on ruoka jos mennään mannerten välillä. Euroopan lennoille ei tartte evästä, on lyhyitä pisimmilläänkin.
Valehtelet.
Olenkin ostanyt leivat ja hedelmia evaaksi.Viimeksi lento nykiin edestakaisin maksoi 200€ matkalaukku mukaan lukien
Kuka käskee lentää halpalennoilla. Ei o tarvetta. Finskillä esim. Helsinki-Shanghai lennolla on kaksi lämmintä ateriaa.
Kerrotkos minulle onko muuta eroa kuin maksullinen ateria.
En maksa 600€ lentokoneruuasta ja havitetyista matkalaukuista. Ainoastaan Finnairin lennolla on laukut kadonneet. Kolmesti
Teen kotona nuudelit ja lisään pestoa. Purkkiin mukaan. Helppoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan kuullut ihmisistä, jotka eivät lainkaan käytä alkoholia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi dissaavat niitä, jotka käyttävät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtelet.
En maksa 600€ lentokoneruuasta ja havitetyista matkalaukuista. Ainoastaan Finnairin lennolla on laukut kadonneet. Kolmesti
Aikataulu on jetlagin ja työn kannalta ideaali. Suunniteltu liikematkustajien mukaan. Suorat lennot. Ikinä ei ole onneksi Finskillä laukku hävinnyt, toki suora lento auttaa asiaa. Lufthansa on hävittänyt kahdesti niin, että muutama päivä etsittiin ja lopulta hajonneena tuli perille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eras vanha NHL pelurikin otesi ettei osta Vantaan kentalta mitaan kun hinnat on ryostoa.
Ei ollut Saku Koivu
Jotain hedelmiä
ei mitään haisevaa, kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtelet.
En maksa 600€ lentokoneruuasta ja havitetyista matkalaukuista. Ainoastaan Finnairin lennolla on laukut kadonneet. KolmestiAikataulu on jetlagin ja työn kannalta ideaali. Suunniteltu liikematkustajien mukaan. Suorat lennot. Ikinä ei ole onneksi Finskillä laukku hävinnyt, toki suora lento auttaa asiaa. Lufthansa on hävittänyt kahdesti niin, että muutama päivä etsittiin ja lopulta hajonneena tuli perille.
Mina asun UKssa ja Finnair on kylla mun kohdalla ylivoimasesti surkein.
En tiennyt, etta JetLag on eri firmoilla erillainen.
Yleensa Air Baltic. C300 on mun lempi kone. Hiljaisin.
Vierailija kirjoitti:
Leipää, pasteijoita, lihapiirakkaa, banaania, pähkinöitä...
Ei pähkinöitä! Lennolla voi olla henkilö jolla on paha allergia. Meillä (asutaan ulkomailla) ei lasten koulu eväisiinkään saa laittaa pähkinöitä, kyseisestä syystä.
Joulukuussa ennen Lontooseen lähtöä söin lentokentällä aamiaiseksi siian mätiä, savulohta,ruisleipää , sienisalaattia ja 24 cm Chaplis valkoviiniä .
Maksoi 27 euroa. Inhoan piristeitä, kun olen lomalla.
Aina käsilaukussa 2 vesipulloa, Tuck-keksejä ja lääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä vegaanina pakkaan aina pötkylän tai pari vuohenjuustoa mukaan.
Kun koskaan ei voi tietää onko lentokoneen ruoka vain kasvisruokaa vai oikeasti vegaanista.
??? Ymmärrän tuon, koska allergisena joudun varautumaan aina eväillä. Mutta miten vuohenjuusto liittyy asiaan. Onko tuo siis vitsi? Ei oikein osunut.
MIten niin, ei tietenkään ole vitsi.
Vuohenjuusto on kätevä ruoka ja toisin kuin valtaosa muusta vegaanisesta eväästä, menee pieneen tilaan, antaa runsaasti energia ja pitää näläntunnettakin melkein kuin papuateria.
Valehtelet.
Olenkin ostanyt leivat ja hedelmia evaaksi.
Viimeksi lento nykiin edestakaisin maksoi 200€ matkalaukku mukaan lukien