Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla mies ulkomailla! Minkä verran lähetätte hänelle rahaa?

Vierailija
15.05.2006 |

Minulla mies Afrikassa. Lähetän hänelle joka kuukausi noin 20 euroa. Ihan kirjekuoressa lähetän. Se on hänelle iso raha. Hän käy kyllä töissä mutta kuukausipalkka alle 100 euroa.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrikassakin on internet. Minulla on myös muita afrikkalaisia ystäviä ja yksi heistä asuu pakolaisleirillä ja jopa siellä on internet.

ap

Vierailija
22/37 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siellä oli vain savanneja. Mutta ehkä miehelläsi onkin savimajastaan langaton WLAN-yhteys että pääsee sun kanssa nettiin tsättäilemään? :D:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään phalla, mutta takaan ja vannon, että miehelläsi on takuuvarmasti ainakin muutama (ellei kymmeniäkin) sinun kaltaisia " ainoita" kihlattuja..

Kuten jo aikaisemmin sanoin, et varmasti ole miehellesi ainoa.

Toki olet vapaa lähettämään kenelle tahansa rahaa, jos itse haluat.

t. jo aiemmin vastannut, en muista numeroani

Vierailija
24/37 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tapahtuu seuraavaksi, ja milloin? Oletko sinä menossa Afrikkaan vai tuleeko hän tänne? Miten, jos tulot on vai 100 euroa kuussa?

Mistä päin Afrikkaa miehesi on, se on muuten iso manner.

Vierailija
25/37 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja missä luolassa sinä oikein asut kun et tiedä että Afrikassa on paljon nettiyhteyksiä. Mieheni ei hyväksikäytä minua, olen sen verran kirjoitellut afrikkalaisten kanssa että huomaan kyllä heti ketkä ovat rahan perässä.

ap

Vierailija:

ja siellä oli vain savanneja. Mutta ehkä miehelläsi onkin savimajastaan langaton WLAN-yhteys että pääsee sun kanssa nettiin tsättäilemään? :D:D

Vierailija
26/37 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suunnitellut Afrikan matkaa. Vielä en sinne voi lähteä kun pitää säästää matkarahat. Mieheni on Sudanista.

ap

Vierailija
27/37 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on ollut noita kirjeystäviä kymmenittäin esim. juuri Afrikasta. Jostain syystä ne miehet aina tuppasivat rakastumaan minuun. Hetken päästä pyysivät lähettämään milloin mitäkin. Itselleni se oli kuitenkin lähinnä vitsi, enkä koskaan lähettänyt mitään. Olisi hyvä, jos ymmärtäisit ajoissa tämän pelin hengen...

Vierailija
28/37 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole koskaan itse pyytänyt minua lähettämään mitään, hän ei siis mitenkään hyväksikäytä minua.

ap

Vierailija:

Minullakin on ollut noita kirjeystäviä kymmenittäin esim. juuri Afrikasta. Jostain syystä ne miehet aina tuppasivat rakastumaan minuun. Hetken päästä pyysivät lähettämään milloin mitäkin. Itselleni se oli kuitenkin lähinnä vitsi, enkä koskaan lähettänyt mitään. Olisi hyvä, jos ymmärtäisit ajoissa tämän pelin hengen...

Vierailija
29/37 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain afrikasta... oli jo kosimassa ekassa kirjeessä :))

Vierailija
30/37 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alustavasti olemme siis suunnitelleet tapaamista Keniassa. Miehelläni on siellä muutama sukulainen niin hän voisi samalla käydä tapaamassa heitä.

ap

Vierailija
31/37 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olemme jo netin kautta kihlautuneet. Hänellä ei ole muita naisia.

ap

Vierailija
32/37 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä ei ole minun lisäkseni muuta naista.

ap

Vierailija
33/37 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hompsuliittoon!

Vierailija - 15.05. 16:55 vastaa tähän viestiin (21/41)

Olen mieheni ainoa mies

Olemme jo netin kautta kihlautuneet. Hänellä ei ole muita naisia.

ap

Vierailija
34/37 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
35/37 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta se ukko on Suomessa ja saat elättää sitä, mut mikäs siinä jos on rahaa, saatpahan mustaa miestä=) vastineeksi.

Vierailija
36/37 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MM. 2 miestä turkista, 1 Marokosta, 3 Algeriasta.. Ja kaikki olivat NIIIN rakastuneita minuun jo ekan kirjeen /kontakstin jälkeen.. no huh,jätin moiset omaan arvoonsa. Alkoi ihan pelottaa,kun turkkilainen mainitsi jo hääjärjestelyt,vaikka ystävyyspohjalta kirjoittelimme(tai niin luulin). Tietääkseni en ollut suostunut mihinkään kihloihin yms.

Vierailija
37/37 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän riippuu kuukaudesta, 400-1000¿... mutta " pienenä" erona se että olemme naimisissa ja minä vartavasten tulin tänne kesäksi töihin jotta saan säästettyä oman osani meidän tulevasta talosta! ja minä kun olen niin onneton säästäjä, lähetän rahat mieheni taakse, muuten ne menisivät samaa vauhtia kuin ovat tulleetkin ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi