Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä laittoi välit poikki, kun kerroin miksei hän laihdu vaan lihoo, vaikka on dieetillä jatkuvasti!

Vierailija
20.01.2019 |

Hän ei ole rehellinen itselleen ja muille! Aloitti joulun jälkeen elämäntaparemontin ja sen jälkeen on paino taas noussut 2,5 kg!

Olen luvannut olla hänen tukihenkilö mutta en siedä valehtelua!

Joka päivä menää herkkua ja välipalaa ihan samaan tahtiin kuin

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä sun neuvot sitten oli ja kuinka neuvoit?

Vierailija
2/28 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitko jankkaamaan jotain neuvoa? Htvä tapa saada muutos aikaiseksi on kannustaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ihme

Vierailija
4/28 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisyyttä ei osata usein arvostaa.

Tekisi itsenikin mieli joskus lohkaista ikuisella dieetillä olevalle veljen vaimolle miksei hän laihdu kun sitä niin kovasti aina ihmettelee.... en ole vielä uskaltanut.

Vierailija
5/28 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisyyttä ei osata usein arvostaa.

Tekisi itsenikin mieli joskus lohkaista ikuisella dieetillä olevalle veljen vaimolle miksei hän laihdu kun sitä niin kovasti aina ihmettelee.... en ole vielä uskaltanut.

Lohkaise silloin jotain järkevää. Kuten laihduttaminen lihottaa.

Vierailija
6/28 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootkohan sanonut hienovaraisesti... nuo ovat asioita joista helposti menee herne nenään.

Vierailija
7/28 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon olet itse laihduttanut, ap?

Vierailija
8/28 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla

Vierailija
9/28 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,mäkin tunnen laihduttajan jonka mielestä on ok syödä esim.pullaa päivittäin jne.Ihmettelee kun ei laihdu ja on kuulemma sukuvika.Ehkä onkin,meinaa se pulla,jätski yms.puoli.

En mä tosin ole sanonut,mutta onhan tuo itsepetosta jos mikä.

Vierailija
10/28 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan riippuu siitä mitä sanoit ja MITEN.

Kaveri omasta mielestä kannusti miestään laihduttamaan, mutta ulkopuolisen korvaan se kuulosti lähinnä järkyttävältä kiusaamiselta ja nalkuttamiselta. Oli pakko sanoa asiasta, että voitko lopettaa miehesi nolaamisen ja kiusaamisen. Kaveri meni hämilleen, mutta kun hän kannustaa on miehensä tukena.

Se, että naputtaa jokaisesta suupalasta, jonka mies tekee ei ole kannustamista. Hän mietti pitkän tovin ja hoksas, että on ollut ihan kamala. Sitten hän jätti ostamatta herkut kaappiin ja muutenkin lähti testailemaan uusia reseptejä, kevyempiä. Nyt ovat molemmat kummasti hoikentuneet.

Vierailija
11/28 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo,mäkin tunnen laihduttajan jonka mielestä on ok syödä esim.pullaa päivittäin jne.Ihmettelee kun ei laihdu ja on kuulemma sukuvika.Ehkä onkin,meinaa se pulla,jätski yms.puoli.

Mä olen sallinut itselleni pullan päivittäin ja silti olen laihtunut 44 kiloa. Tämä on tehty ihan ravitsemusterapeutin valvonnassa myös. Kyseessä on elämäntapa muutos, enkä mä halua edes herkuista kieltäytyä loppu elämäkseni, joten vähän herkkua päivään, niin elämäkin hymyilee.

Vierailija
12/28 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas tunnen monta hoikkaa ihmistä, jotka syövät pullaa, karkkia, roskaruokaa yms.päivittäin. Ehkä hänen harhansa tulee siitä?

Vierailija
13/28 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä herkkuja voi syödä vaikka joka päivä, kynhan syö niitä kohtuudella. Myös se, mitä laskee herkuksi, vaikuttaa. Herkut voivat olla suklaata tai vaikka tavallista sokeroitua jugurttia. Joku makea hedelmäkin tuntuu "herkummalta" kun sen esimerkiksi paloittelee ja syö kiposta telkkarin ääressä.

Vierailija
14/28 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt halua kertoa kaikkia yksityiskohtia mutta viimeinen oli se kun olimme shoppailemassa ja ystävölle tuli kova nälkä ja alkoi heikottaa. Sanoin että sulla on kotina salaatti valmiina, päästään sinne kohta. Nyt käydään kahvilla ja juot vaikka vichyn. Mutta ei, ruokaa piti saada heti. No sitten sanoit, että mennään Piknikiin ja tilaat siellä salaatin niistä aineista, joita saat syödä. Mutta ei, oli kova nälkä ja heikotti, piknik on kallis jne jne. Lopputulos oli että mentiin kahvilaan, hän tilasi makulatten, smoothien ja palan vegaanikakkua (kun siinä ei ole rasvaa!). Minä otin suodatinkahvin ja vichyn. No sitten kotona ei se salaatti maistunut ja ystävälle tuli kova kiire ajaa mut poies. Varmaan oli jo kiire pitsalle ja irrokarkkeja ostamaan.

Sanoin tän hänelle jälkeenpäin puhelimessa, valehtelet etkä edes yritä laihtua. Hän löi luurin korvaan ja esti mut facessa. Et näin! Ap

Vierailija
15/28 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäsiä..

Vierailija
16/28 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäsiä..

Ollaan noin 35-vuotiaita. Ap

Vierailija
17/28 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen törmännyt tuohon samaan "heikottaa" ja "kuolen kohta nälkään" ynnä muuta paskaa. Se on vain jollekin kova paikka myöntää, että on syönyt koko elämänsä ajan väärin ja on siksi lihava. Ei kaikki hoikatkaan ihmiset voi syödä mitä vaan, vaan useimmilla hoikilla on tahdonlujuus niitä ylettömiä herkkuja vastaan. Jokainen ihminen joka syö enemmän kuin kuluttaa, niin lihoaa. Ei siihen mikään ruumiinrakenne tai sukuvika aja.

Vierailija
18/28 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt halua kertoa kaikkia yksityiskohtia mutta viimeinen oli se kun olimme shoppailemassa ja ystävölle tuli kova nälkä ja alkoi heikottaa. Sanoin että sulla on kotina salaatti valmiina, päästään sinne kohta. Nyt käydään kahvilla ja juot vaikka vichyn. Mutta ei, ruokaa piti saada heti. No sitten sanoit, että mennään Piknikiin ja tilaat siellä salaatin niistä aineista, joita saat syödä. Mutta ei, oli kova nälkä ja heikotti, piknik on kallis jne jne. Lopputulos oli että mentiin kahvilaan, hän tilasi makulatten, smoothien ja palan vegaanikakkua (kun siinä ei ole rasvaa!). Minä otin suodatinkahvin ja vichyn. No sitten kotona ei se salaatti maistunut ja ystävälle tuli kova kiire ajaa mut poies. Varmaan oli jo kiire pitsalle ja irrokarkkeja ostamaan.

Sanoin tän hänelle jälkeenpäin puhelimessa, valehtelet etkä edes yritä laihtua. Hän löi luurin korvaan ja esti mut facessa. Et näin! Ap

Miksi ihmeessä ehdotit kahville menoa?

Vesipullot mukana shoppailette, ettei jano rupea tuntumaan nälältä. Ja sitten ajoissa sinne kotiin salaatin äärelle, ei vasta sitten kun jo huono olo ja fiilis. Eikä laihdutus ole sama kuin ”syön pelkkää kurkkua ja salaattia, juon vissyä ja kahvia mustana”. Ei sellaista kukaan jaksa, sitten sortuu ja ahmii.

Vierailija
19/28 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin ihmisten käsitys laihtumisesta on se, että lihava lopettaa syömisen seinään ja liikkuu kuin hullu, ja tämän jälkeen hän on parissa viikossa laiha ja pysyy sellaisena kunhan vaan on tahdonvoimaa ja rehellisyyttä.

Tuolla tavalla ajattelevat mielellään "kannustavat" ja "neuvovat" tyhmiä lihavia.

Vierailija
20/28 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävältä viisas veto.

Kannattaa heivata kaikki energiasyöpöt ja naputtajat pois, niin elämä alkaa hymyilemään.

Tämän jälkeen on kevyempää olla ja hengittää ja lenkille on kivempi lähteä ja eikä tarvitse lohduttaa itseään makealla koko aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi