Naapurin sinkkunainen ostanut Bmw:n katumaasturin
Ikää hällä 37v. Mitähän hän lapsettomana tuollaisella autolla tekee. Eikä omista edes koiria.
Kommentit (29)
Asutteko Helsingissä? Sitten ymmärrän täysin, katujen talvikunnossapito on sillä tasolla, että maasturi on liki välttämätön.
Vierailija kirjoitti:
Mun vaim ohaluais X6sen
Valittaa nytkin 300 olevan liian iso parkkiruutuihin.Itse haluaisin ostaa 100sen tai Mini Clubmanin
Entäs Big Macin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun vaim ohaluais X6sen
Valittaa nytkin 300 olevan liian iso parkkiruutuihin.Itse haluaisin ostaa 100sen tai Mini Clubmanin
Entäs Big Macin?
Macissa syon aina juuston tai pari
Mikäs siinä jos on varaa? Ajan mäkin lexusta ja olen sinkku, mikäli se oleellisesti tähän liittyy. N26
Onhan tuo turvallisempi kuin joku heppoinen pikkukiulu.
Varmaan ihan hyvä ostos.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä jos on varaa? Ajan mäkin lexusta ja olen sinkku, mikäli se oleellisesti tähän liittyy. N26
Aivan,minä olen 15 v tyttö ja isin autonkuljettaja kuljettaa minua aina Bentleyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan,minä olen 15 v tyttö ja isin autonkuljettaja kuljettaa minua aina Bentleyllä.
Tiedätsä kuinka moneen sun kaltaiseen kateelliseen mieheen mä oon törmännyt jo? Arvaa kuinka paljon teidän itku vaikuttaa kun huristan ohi nauraen. Kannattas sunkin tehdä rahaa eikä hieroa hikistä pippeliäsi pienten kätöstesi välissä. Suukkoja. N26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätsä kuinka moneen sun kaltaiseen kateelliseen mieheen mä oon törmännyt jo? Arvaa kuinka paljon teidän itku vaikuttaa kun huristan ohi nauraen. Kannattas sunkin tehdä rahaa eikä hieroa hikistä pippeliäsi pienten kätöstesi välissä. Suukkoja. N26
En tiedä kenelle tämä oli tarkoitettu mutta minun ei tarvitse koko loppuelämäni aikana itse ohjailla mitään romuautoja.
t 15 v.
Se on varma tieto, että ko. naarasta ON ajettu edestä JA takaapäin. Huolella ! Ja niiden ajelujen jälkeen ovat ajeltu ja ajaja menneet sillä bemarilla ajaen mäkkärille hakemaan hiukopalaa ennen seuraavaa rallia.