Ihana Dorothea Wierer taas TV:ssä :)
Olipa taas ihanaa katsoa Doron ampumahiihtosuoritusta TV:stä. Ampumahiihdossa on paljon kauniita naisia.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Lisa Vittozzi on ihanampi.
Lisa ei vain ole tämän päivän viestissä mukana.
Vierailija kirjoitti:
Lisa Vittozzi on ihanampi.
Jaa, tarkemmin katsoen ehkä ei kuitenkaan. Ainakaan kasvoista. Luonteestahan ei voi sanoa mitään.
Minä odotan jo huomista, että näen taas Fourcaden 😛
Vierailija kirjoitti:
Martti ei ole tällä kaudella ollut aikaisempien kausien veroisessa lennossa. Vain kaksi voittoa tähän mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martti ei ole tällä kaudella ollut aikaisempien kausien veroisessa lennossa. Vain kaksi voittoa tähän mennessä.
Yhtä hyvältä näyttää silti! Harmit hänelle kuitenkin vauhdista. Toivottavasti saa nopeasti taas pakettinsa kasaan.
Harmi, että omat suosikkini Koukalova ja Domratseva lopetti. Uule-Einari antaa Darialle kyytiä päivät pääksytysten nyt kun hänkin lopetti. Kateeksi käy.
Myös Magdalena Neuner oli aikoinaan oma suosikkinin. Siinä vasta kaunis nainen.
Ampumahiihdossa on kyllä valtava määrä kauniita naisia. Monta luokkaa kauniimpia, kuin "sileän" kisoissa.
Johannes Bö ei ole komea, harmillista kun joutuu häntä seuraamaan. Anton Shipulinin lopettamista suren.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä hyvältä näyttää silti! Harmit hänelle kuitenkin vauhdista. Toivottavasti saa nopeasti taas pakettinsa kasaan.
Martti tähtää kuntonsa MM-kisoja varten.
Sieltä napsitaan kultaa😀
Dorothea on kyllä tällaisen kiltin miehen unelmanainen :(
Vierailija kirjoitti:
Dorothea on kyllä tällaisen kiltin miehen unelmanainen :(
Ei pyydä toista kertaa, vaan ampuu ja osuu.
Dorothea on hyvän näköinen. Hyvä kroppa ja perät.
Hekumallisen kiinteitä pakkauksia tiukoissa hepeneissään!