Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavan lapsi kerää ruokansa roskiksesta, nälkäänsä syö :(

Vierailija
19.01.2019 |

Lapsi on kyllä jo täysi-ikäinen ja asuu Omillaan isossa kaupungissa jossa asunnot on kalliita, eikä opintotuesta jää käteen paljoa.
Oonko väärässä jos ajattelen että vanhemmat on velvollisia tarjoamaan lapsilleen niin paljon rahaa että ei tarvitse dyykata roskiksia?

Vanhemmat kuitenkaan rahoittavat lapsensa vaatehankintoja ja maksavat perheen yhteisiä matkoja, myös tuolle täysi-ikäiselle, oisko kuitenkin fiksumpaa antaa sen Kreetan loman sijaan vaikka muutama kymppi kuussa ruokarahaa..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrätystä 👍

Vierailija
2/6 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskiksiin kuitenkin laittaa ihmiset kissojen ja koirienkin jätösiä ja muuta saastaista. Kondomit ja muut, hyh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt kun tämä on näillä punavihreillä hampputukilla oikein muotia. Ruoka syödään roskista ja vaatteet kierrätetään kuten kumppanit ja sukupuolet.

Vierailija
4/6 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa tällä opiskelijalla itsellään on rahankäyttöongelmia eli ne vähät rahat käytetään muuhun kuin ruokaan?

Vierailija
5/6 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vaikka olisit mun tuttava ☺️ mun lapseni dyykkää kauppojen roskiksista ruokansa ehkä 80%:sesti. Kuten monet ikäisensä, rahansa käyttää kaljaan ja röökiin. Jos antaisin enemmän rahaa, se ostaisi enemmän kaljaa :)

Parempaa ravintoa se saa dyykkaamalla päiväysvanhoja tuotteita, kuin että ostaisi nuudeleita ja mikropizzaa. Minä ostan sitten uudet tennarit tai hupparin tarpeeseen, enkä anna käteistä kuin poikkeustapauksessa.

Vierailija
6/6 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on elämäntapa, ei vain pelkkää köyhyyttä. Ja kukapa meistä voi sanoa sen olevan kulutushysteriaa huonompi tapa elää?