Jos tänään voittaisit lotossa
Mitä tekisit rahoilla? Minä ostaisin Porvoosta talon ja pitäisin kesällä puutarhajuhlat mamma palstalaisille.
Kommentit (9)
Ostaisin koko rahalla liukkaria ja kurkkuja.
Matkustaisin ja tekisin dokumentteja
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekisit rahoilla? Minä ostaisin Porvoosta talon ja pitäisin kesällä puutarhajuhlat mamma palstalaisille.
🤣😂 Laita viesti niin autan järkkäämään.👍🏻
Hyvästi Suomi. Muuttaisin Viroon tai Sveitsiin.
Ennen lähtöä antaisin reilun lahjoituksen PVL:lle ja anarkisteille, että tyypit pysyvät nesteytettynä osoittaessaan mieltään jostain asiasta, joka ei liikuttaisi minua enää pätkääkään.
Jos yksin, niin tonni päivässä tuhlattavaksi 30 vuoden ajan ja 10 000€ kuukaudessa seuraavat 30 vuotta eläkkeellä. Voisi tehdä mitä haluaa tonnilla ja päivän päätteeksi lahjoittaisi ne loput, mitä ei tullut päivässä käytettyä.
Ilmoittaisin te-toimistoon etten ole enää työnhakija, "kiittäisin kauniisti" avusta menneinä vuosina.
Lopettaisin kelan tuet ja käskisin niiden jatkaa siellä tumppuunsa vetämistä tukipäätösten tekemisen sijasta. Voisin vaikka istua kopiokoneen päälle ja sitten lähettää sinne johtoportaalle kuvan karjalanpiirakasta sopivilla saatesanoilla.
Naapurin köyhä yh-isä saisi kirjekuoren jonka sisällä olisi "vähän" rahaa.
Jotain tämän tapaista noin ensi alkuun.
Ottaisin loparit, ostaisin talon paremmalta alueelta ja rupeaisin lisääntymään. Tällä hetkellä jälkimmäiset kaksi vielä muutaman vuoden päässä tulevaisuudessa kunhan ollaan saatu vielä jonkin verran säästettyä täällä rupualueella kerrostalokämpässä asuessa, lottovoitto pistäisi näitä suunnitelmia eteenpäin ihan mukavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣😂 Laita viesti niin autan järkkäämään.👍🏻
Minä ilmoittaudun vapaaehtoiseksi myös!
Riippuu siitä, paljonko voittaisin. Ostaisin jotain seuraavan kestoloton ja Ferrarin väliltä..