Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten päästä yli siitä, että kokee tulleensa väärin kohdelluksi?

Vierailija
19.01.2019 |

Auttakaa. Vellon ja vellon menneissä, mietin omaa osuuttani ja sitä, että ehkä olin liian herkkä, tai että en vain tajua sosiaalisia suhteita. Toisaalta kaipaan valtavasti sitä, että joku sanoisi että totta, sinulle tehtiin väärin.

Ei vain ole ketään, kuka niin sanoisi. Ei ole ystäviä, kun juuri ne harvat on katkaisseet välit. Tai minä katkaisin. Tiedän että pitäisi vain mennä eteenpäin, ajatella vaikka niin että kaikille ei riitä hyviä ihmisiä ja että kaikki ei vain ole niin kivoja (eli minä itse).

Sitä vain tekisi mieli heittäytyä katkeraksi ja ilkeäksi kaikille, mutta ajattelen että jos sen rajan ylitän, ei siitä ole enää poispääsyä. Miten välttyä katkeruudelta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro edes miten sinua on väärin kohdeltu?

Vierailija
2/6 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kerro edes miten sinua on väärin kohdeltu?

Ihan tyhmää, mutta en uskalla. Pelkään, että joku heistä pyörii täällä myös ja saa mielihyvää katkeruudestani.

Mutta tiivistettynä: kaverin mies lähenteli, laittoi kaiken minun syyksi. Sain kuulla, että minun pitäisi miettiä "miten olen miesten seurassa". Olin silloin varattu itsekin, enkä todellakaan tehnyt aloitetta enkä lähtenyt mukaan siihen. Menetin kolme kaveria, kolme ainoaa kaveriani.

Toisella kerralla tuntui, että teen jotain väärin koko ajan. Sitten osallistuin Facebook-keskusteluun, jossa omasta mielestäni kommentoin neutraalisti yhtä aihetta, siis yleisellä tasolla. Sain kuulla haukkuneeni kaveriani paskaksi äidiksi sillä kommentilla.

Kolmannen kerran kyse kohdan yksi ihmisistä, ja ystävyyden uudelleen lämmityksestä. En olisi halunnut puhua asiasta X, mutta kaveri tivasi että kerro vaan. Sanoin, että en tahdo koska en ole aiemmin saanut kovin nättejä kommentteja (omista unelmistani). No, kerroin, ja sainkin haukut. Kun pahoitin mieleni, siitä suututtiin.

En vain jotenkin osaa. Ärsytän ihmisiä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/6 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ystävyys on usein ihmeellisen häilyvää ja teennäistä. Kuulostaa kohtuuttomalta, mutta olen nähnyt paljon pahempaakin.

Vierailija
5/6 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten ystävyys on usein ihmeellisen häilyvää ja teennäistä. Kuulostaa kohtuuttomalta, mutta olen nähnyt paljon pahempaakin.

Voisitko kertoa, millaista? Tavallaan helpottaa sekin tieto, että paitsi etten ole ainoa, niin pahempaakin on. Ap

Vierailija
6/6 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko kertoa, millaista? Tavallaan helpottaa sekin tieto, että paitsi etten ole ainoa, niin pahempaakin on. Ap

Itse nähnyt älytöntä murjottamista, kiukuttelua ja välien poikkipistämistä mitä pikkumaisimmista asioista, juoruihin mukaan lähteminen ja hiekkalaatikkoleikkeihin ryhtyminen, totaalinen täyskäännös suhtautumisessa jopa hyväänkin ystävään ihan vain koska muutkin tai jokin ilkeä paikkansapitämätönkin juoru jne jne jne. Vi.tun lapsellista touhua aikuisiltakin.

Etsi kavereita fiksummista, maanläheisemmistä ja avarakatseisemmista naisista.