Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

painonvartijat

15.05.2006 |

aloitin kaksi viikkoa sitten painonvartijat ja nyt jo 4kiloa poissa.ongelmana vain kun joka päivästä jää pisteitä yli eikä luonto anna myöten syödä niitä illlalla tai viikon lopussa pois. tuntuu aivan liian vaikealta syödä väkisin illlalla vaikka ei nälkä enää olisikaan sen verran ihanaa laihtuminen on. eli syöttekö todella kaikki pisteet niin että viikon lopulla ovat tasoissa????

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja monesti meni ylikin, jotka sitten liikkumalla kulutin. lopetin pisteiden laskun jo pari kuukautta sitten ja edelleen paino tippunut . =) Hyvät ohjeet pysyvään hoikkuuteen!

Vierailija
2/3 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siispä huomasin ainakin itse alussa (viime syksynä siis, vaikkakin oli silloinkin jo kolmas kerta....), etten saanut millään syötyä kaikkia pisteitä. Kuitenkin varsinkin jos harrastaa vähänkään liikuntaa tai on kuluttavampi työ kuin takamuksellaan istuminen niin väsymys iskee todella helposti. Sitten siinä onkin repsahdus ja iso sellainen lähellä. mulla ainakaan ei sitten meinannut mussutuksesta tulla loppua...

Itselläni toimii parhaiten, kun pyrin syömään 1-2 pisteen marginaalilla päivän ruoat. Välillä saattaa mennä monena päivänä pari pistettä yli, muttei painonlaskuun ole vaikuttanut. Olen yrittänyt syödä täytteeksi kevyempiä rahkajuttuja tai maustamatonta jugurttia esim. marjojen kanssa. Niistä tulee 2-4 pistettä helposti, riippuen vähän siitä miten annoksen kokoaa. Lisäksi noista saa niitä tarpeellisia protskuja, että riittäis lihaksillekin energiaa...

Tällä hetkellä en juuri laskeskele pisteitä, mutta uskoisin pysyväni edelleen aika hyvin päivän pisteiden puitteissa...

Pahnui

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

painonlasku loppui. Sitten palasin pisteisiin ja nyt syön seitsemän päivän perioidilla kaikki pisteeni. Liikuntapisteitä en käytä syömiseen kuin satunnaisesti.