Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Repesin, joku yrittää myydä 90-luvun lasketteluvälineitä facebookin markettipaikalla

Vierailija
19.01.2019 |

Hintapyyntö 40 euroa. Miten pihalla joku voikaan olla romun arvosta. Edes kierrätyskeskukset eivät huolisi tuollaisia ilmaiseksi. Oletko törmännyt vastaavaan?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hintapyyntö 40 euroa. Miten pihalla joku voikaan olla romun arvosta. Edes kierrätyskeskukset eivät huolisi tuollaisia ilmaiseksi. Oletko törmännyt vastaavaan?.

Totta, kaikki eivät tiedät tavaran oikeaa arvoa.

Itse myin reilulla satasella.

Vierailija
42/51 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On näitä Torissakin myynnissä, usein yli 50 €

Ja todellakin, laskettelusuksissa on niin valtava kehitys tapahtunut sitten 1990-luvun, ettei suksista voi puhua edes samana päivänä. Kukaan ei ota noita edes ilmaiseksi.

Sama kuin myisi murtsikoita niillä sellaisilla monoilla, jotka painetaan monoissa olevan pyöreän kärjen yli.

Mulle kelpaisi vanhan ajan mursikat, koska mulla on niihin sopivat monot vielä kellarissa. En ole hiihtänyt murtsikkaa vuosiin, mutta jos sais halvalla semmoiset sukset, niin voisin mennä Rastilaan kokeilemaan. Täällä etelässä on ollut niin vähälumisia talvia, ettei niitä kuitenkaan käyttäisi kuin 10-20 kertaa/ 10 vuotta. Joten vanhanaikaiset kelpaisivat sellaiseen (mehut ja eväät mukaan)  sunnuntaihiihtelyyn ihan hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä kohtaa repesit?

Jalkojen välistä - lisää ...

Kiitos kun paljastit sukupuolesi. Tuli ihan kiihottunut olo.

Vierailija
44/51 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä kohtaa repesit?

Jalkojen välistä - lisää ...

Kiitos kun paljastit sukupuolesi. Tuli ihan kiihottunut olo.

Jalkojen välistä takapuolelta kuului juuri semmoinen rrrrepivä ääni.

Vierailija
45/51 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vm88 Rossignolit ja kyllä mä niillä edelleen lasken 😄 mutta onhan ne nykysuksiin verrattuna paljon pitemmät ja kömpelömmät ohjata.

Vierailija
46/51 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä köyhdyttämisen agendalla kaikki myyvät kohta mitä vain löytyy kellarista, kiitos hallinnon ja WEF:n yhteistyön...

Vierailija
47/51 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tiimalasisuksia kehitetyt sukset ovat kaatopaikkakamaa. Tiimalasisuksi oli uskomaton keksintö. Kokeneelle laskijalle käännös tiimalasisuksella käy ajatuksen voimalla. Ennenkuin niitä kokeilee on vaikea uskoa, että alalla voi tapahtua tuollaista kehitystä mutta on se vaan kova suksi.

Vierailija
48/51 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin markettipaikalle

Vierailija
49/51 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi ja appi aikoinaan keräili ja ottivat vastaan juurikin näitä vuosikymmen vanhoja tavaroita kaappeihinsa silmät kiiluen.

Asunto näytti himo hamstraajien majalta, siellä oli oli 70-luvulta vähän ja vähän enemmän käytettyä tavaraa.

Minäkin kun olin hävittämässä vanhoja lakanoita, pyyhkeitä ja tyynyliinoja roskiin, niin anoppi halusi ne itselleen.

Vuosi sitten anoppi ja appi joutuivat palvelutaloon ja Luoja sitä roinan määrää mikä asunnostaan vietiin suoraan sortti asemalle! Siellä oli mm nämä vuonna 1999 antamani vanhat lakanat, pyyhkeet jne samoissa paketeissa avaamattomana muovipusseissa.

Vierailija
50/51 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On näitä Torissakin myynnissä, usein yli 50 €

Ja todellakin, laskettelusuksissa on niin valtava kehitys tapahtunut sitten 1990-luvun, ettei suksista voi puhua edes samana päivänä. Kukaan ei ota noita edes ilmaiseksi.

Sama kuin myisi murtsikoita niillä sellaisilla monoilla, jotka painetaan monoissa olevan pyöreän kärjen yli.

"Kukaan ei ota noita edes ilmaiseksi "

Laskettelusta en tiedä mitään mutta kuinkahan monta kertaa olen kuullut tuon saman lauseen viimeisten 10v aikana kun olen tavaroitani myynyt. Ei riitä kahden käden sormet, ei lähellekään. Suunnilleen kaikki menee kaupaksi kun vaan jaksaa tarjota ja etsiä sopivaa myyntipaikkaa ja kokeilla eri hintoja. Tuhansia euroja on rahaa jemmassa.

Pyyntihinta on harvoin myyntihinta.

Vierailija
51/51 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vm88 Rossignolit ja kyllä mä niillä edelleen lasken 😄 mutta onhan ne nykysuksiin verrattuna paljon pitemmät ja kömpelömmät ohjata.

Taitaa olla samoja ikiä minun Rossignolien kanssa, vastasin tuonne jo aiemmin näistä :)

Saattaa olla ettei ne ole samanlaisia ominaisuuksiltaan kuin uudet, mutta kyllä niillä kumminkin vielä mäen alas pääsee, mikä lienee pääasia.

Niin harvoin tulee lasketeltua, että ei kyllä kannata uusiakaan vehkeitä ostaa.